Szymon Kuć Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Cześć. Planuje na lato wyjąc silnik z subaru i zrobić w nim co najmniej luzy zaworowe. Wpadł mi pomysł aby zmienić kolor wszystkich aluminowych pokryw. Zastanawiam się między anodowaniem a niklowaniem. Macie jakieś doświadczenie w tej materii, co lepiej będzie się sprawowało oraz jaki kolor będzie pasował do H6(czerwony raczej odpada). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Nie kombinowałbym z kolorem. Dałbym zwykła anode tzw naturalną. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Zrób tak i będziesz zadowolony Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Kuć Posted February 4, 2021 Author Share Posted February 4, 2021 5 minut temu, skwaro napisał: Zrób tak i będziesz zadowolony Czy to jest pomalowane srebrzanką czy mi się wydaje. Do malowania nie mam szczęścia i podejrzewam ze farba zaczęła by mi złazić, albo bym obił przy wkładaniu silnika. 11 minut temu, ewemarkam napisał: Nie kombinowałbym z kolorem. Dałbym zwykła anode tzw naturalną. czemu odradzasz zmianę koloru? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Nie, specjalną farbą termoodporną do silników Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 czemu odradzasz zmianę koloru?Bo możesz nie trafić z kolorem i będziesz żałował Uważam że silnik powinien być po prostu czysty i suchy. Ale to są moje gusta Polecam Ci anodowanie, niby niklowanie też jest fajne. Ale Anoda wygląda jakoś dla mnie lepiej. Oddawałem kiedyś parę rzeczy do anodowania, gdzie nie mogłem sobie pozwolić na malowanie i byłem zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max 84 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Gdybym miał więcej czasu wypolerował bym Nasze EZ30 na błysk i zabezpieczył clearem i tyle.Każda farbą z czasem zejdzie, odpryśnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcinek Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Anoda nie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max 84 Posted February 4, 2021 Share Posted February 4, 2021 Dlatego napisałem farba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szymon Kuć Posted February 5, 2021 Author Share Posted February 5, 2021 8 godzin temu, Max 84 napisał: Gdybym miał więcej czasu wypolerował bym Nasze EZ30 na błysk i zabezpieczył clearem i tyle. Każda farbą z czasem zejdzie, odpryśnie. Wydaje mi się ze lepsze efekty mniejszym nakładem pracy można uzyskać przez przez chromowanie lub niklowanie. Według polerka będzie bardzo kłopotliwa przez te wszystkie wybrzuszenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
skwaro Posted February 5, 2021 Share Posted February 5, 2021 40 minut temu, Szymon Kuć napisał: Wydaje mi się ze lepsze efekty mniejszym nakładem pracy można uzyskać przez przez chromowanie lub niklowanie. Według polerka będzie bardzo kłopotliwa przez te wszystkie wybrzuszenia Dowiedz się ile kosztuje chromowanie i Ci przejdzie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now