Szymon Kuć Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Cześć. Planuje na lato wyjąc silnik z subaru i zrobić w nim co najmniej luzy zaworowe. Wpadł mi pomysł aby zmienić kolor wszystkich aluminowych pokryw. Zastanawiam się między anodowaniem a niklowaniem. Macie jakieś doświadczenie w tej materii, co lepiej będzie się sprawowało oraz jaki kolor będzie pasował do H6(czerwony raczej odpada). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Nie kombinowałbym z kolorem. Dałbym zwykła anode tzw naturalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Zrób tak i będziesz zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 4 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 5 minut temu, skwaro napisał: Zrób tak i będziesz zadowolony Czy to jest pomalowane srebrzanką czy mi się wydaje. Do malowania nie mam szczęścia i podejrzewam ze farba zaczęła by mi złazić, albo bym obił przy wkładaniu silnika. 11 minut temu, ewemarkam napisał: Nie kombinowałbym z kolorem. Dałbym zwykła anode tzw naturalną. czemu odradzasz zmianę koloru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Nie, specjalną farbą termoodporną do silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 czemu odradzasz zmianę koloru?Bo możesz nie trafić z kolorem i będziesz żałował Uważam że silnik powinien być po prostu czysty i suchy. Ale to są moje gusta Polecam Ci anodowanie, niby niklowanie też jest fajne. Ale Anoda wygląda jakoś dla mnie lepiej. Oddawałem kiedyś parę rzeczy do anodowania, gdzie nie mogłem sobie pozwolić na malowanie i byłem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Gdybym miał więcej czasu wypolerował bym Nasze EZ30 na błysk i zabezpieczył clearem i tyle.Każda farbą z czasem zejdzie, odpryśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Anoda nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 4 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2021 Dlatego napisałem farba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 5 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 8 godzin temu, Max 84 napisał: Gdybym miał więcej czasu wypolerował bym Nasze EZ30 na błysk i zabezpieczył clearem i tyle. Każda farbą z czasem zejdzie, odpryśnie. Wydaje mi się ze lepsze efekty mniejszym nakładem pracy można uzyskać przez przez chromowanie lub niklowanie. Według polerka będzie bardzo kłopotliwa przez te wszystkie wybrzuszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 5 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2021 40 minut temu, Szymon Kuć napisał: Wydaje mi się ze lepsze efekty mniejszym nakładem pracy można uzyskać przez przez chromowanie lub niklowanie. Według polerka będzie bardzo kłopotliwa przez te wszystkie wybrzuszenia Dowiedz się ile kosztuje chromowanie i Ci przejdzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się