Jump to content

18" do Imprezy GT


Dragon
 Share

Recommended Posts

ja mam w wrx 2002 kombi 215/40/18 (przez felgi, które mają 7,5 cala - 225 nie układały się idealnie)

w GT'ku kombi mialem 225/40/18

 

 

wszystko miodzio, trzeba było oczywiście podgiąć tylne błotniki.

Link to comment
Share on other sites

Chcę kupić 18, może macie jakieś sugestie co do tego rozmiaru w GT czy to dobry pomysł ?

Ktoś robił takie przymiarki ?

 

cześć,

 

może mchesz zakupić w super cenie OZ Prodrive 18 cali, 5x100, nówki sztuki :mrgreen: :?:

Link to comment
Share on other sites

Gracowy jezdzi na 215/35/18 i to jest idealnie taki rozmiar kola

jak 205/50/16 :

 

tu mozna sobie policzyc ->

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

 

Oponki Pirelli PZero Nero , na Ulezu sprawuja sie calkiem calkiem.

Drobny klopot jest z dostaniem tego rozmiaru , nie wszystkie firmy produkuja.

Chcialem kiedys uzywane na Ulez sobie sprawic ale na Allegro przez dlugi czas bylo 0szt!

Teraz po zmianach w Nce gdzie mozna juz smigac na 18stkach pewnie pojawi sie

lada moment troche uzywanych nacinanych slikow.

Drugi minus jest taki , ze raz na jakis czas kord moze puscic na boku ,przy powaznym upalaniu.

Ostatni Ulez mi tak jedna zlatwil .... a 18" w tym rozmiarze do tanich nie nalezy :twisted:

A no i na serujnych amorach i sprezynach bedzie delikatnie obcierac.

Wystarczy zalozyc KYB i Eibach Por-Kit i wszystko bedzie git - oczywiscie przy feldze z odpowiednim ET !

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy zalozyc KYB i Eibach Por-Kit i wszystko bedzie git - oczywiscie przy feldze z odpowiednim ET !

TY jakie masz ET w tych co chce kupić jeszcze nie wiem jakie jest jutro jade oglądać 18" Prodrive

Link to comment
Share on other sites

Kompletnie tylko nie rozumiem sensu 18'' w GT :-/

 

Ziom WRCe mykaly na 18" na asfaltowych rajdach wiec chyba gdzies jakis

sens jest.... :roll:

Poza tym Nka juz tez jedzi na 18stkach.

Wiekszosc kierowcow przesiadla sie odrazu, potwierdzajac ,ze auto sie lepiej prowadzi.

Przy okazji jak ktos chce duza tarcze i zacisk wsadzic to idealnie!

Na 17'stki tez wchodzi ale czasem jak wypakujesz w kraweznik/kamien i zegniesz felge to na zgietej 18 mozesz dojechac do mety a 17 przyblokuje ci cale kolo :wink:

Link to comment
Share on other sites

Gracowy, chyba się zgadzamy :-) Wbrew pozorom.

 

 

Co do 16 vs. 17'' to wlasnie tak wyszlo ze przez chwile testuje taka zmiane na 17'' w GT i powiem ze roznica w prowadzeniu w zupelnie seryjnym aucie jest spora. Utrata komfortu tez znaczna.

Link to comment
Share on other sites

A ja nie rozumiem poptrezby montowania 17" ale sie nie znam..

 

Chociażby po to żeby jakiś sensowny hamulec założyć.

to mocny argument. bez 17" trzeba sie troche nakombinowac.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...