Skocz do zawartości

Manualna skrzynia biegów Forester polift SF 2,0 125KM


Zaksi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem świeżym forumowiczem z Gdańska i od razu mówię iż nie mam doświadczenia w mechanice.

Mam problem ze skrzynią biegów która po rozgrzaniu hałasuje i przeskakuje przy skręcaniu samochodu (wiskoza) oraz przy mocniejszym obciążeniu wyskakuje wsteczny bieg.

Pytanie:

- czy warto naprawiać taką skrzynię, jeśli tak to gdzie (u kogo)?

- czy będzie pasowała skrzynia od każdego SF bez względu na moc ? 

- czy można zastosować inną przekładnie np od modelu SG ?

- może ma ktoś taką skrzynkę na sprzedaż ?

 

Z góry dziękuję za informacje i przepraszam że zadaję pytanie które może już padło, jednak nie mogę doczytać w postach. 

 

Edytowane przez Zaksi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zaksi zmienił(a) tytuł na Manualna skrzynia biegów Forester polift SF 2,0 125KM

po pierwsze powinieneś się przywitać... w odpowiednim dziale

 

Na początek zmień płyn w skrzyni i wysprzęglniku (o czym 90% ludzi zapomina) a potem wymień poduszki pod skrzynią.

Jak to nie pomorze to wtedy szukaj drugiej na zamianę... ceny używek to okolice 800zł. Remont tak taniej skrzyni nie ma sensu moim zdaniem (no chyba ze jesteś mechanikiem i masz wiedze i czas)

Skrzynie z s-turbo różnią się tym że nie mają reduktora - szukaj od SF 125KM

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary ja tu walczę z tą stroną od 2 dni i ledwo sobie radzę a ty mi mówisz że mam się gdzieś przywitać.

Od razu było mi napisać w jakim dziale a nie mi tu zagadki przesyłasz. Następne 2 wieczory pewnie spędzę aby znaleść odpowiedni dział.

:) Dziękuję za odpowiedz.

W  Gdańsku jest solidny warsztat OES i tam serwisuję moje auta. Oni twierdzą iż poduszki są OK (bo też miałem takie obawy) a co do oleju to ciekawe. Chciałem to zrobić ale dopiero w sprawnej skrzyni. Muszę o tym pomyśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach