MichaPL Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Jaki używacie moduł OBD na bluetooth? Jaki program ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Ja mam taki, chyba najtańszy z Allegro https://allegro.pl/oferta/interfejs-elm-327-bluetooth-mini-bt-obd2-8118710150?utm_medium=app_share&utm_source=facebook + Aplikacja Torque Pro Działa już z trzeci rok, wszystko ok, bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xathrin Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 do podstawowych zastosowań , czyli odczytanie i kasowanie błędów wystarcza najtańsza kostka jaka można kupić na allezłoto. Do połączenia jakakolwiek darmowa aplikacja z googleplay Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Też mam ELM na Bluetooth za 25zl i torque. Działa bez zarzutu już ponad rok. Dodatkowo mam kabelek chyba "viaken" za 50zl. I np program na pc FreeSSM. Bluetoothem nie udało mi się zmieniać parametrów np RPM. A po kablu idzie. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 1 godzinę temu, MichaPL napisał: Jaki używacie moduł OBD na bluetooth? Jaki program ? Też dołącze do odpowiedzi to tylko Cie utwierdzi. Tak ten ELM327 niebieski jest dość popularny i tani. Jeśli nie robisz tego zarobkowo tylko do swoich celów to spokojnie wystarczy - nie ma co kupować droższych. Oprogramowanie pod telefon z Androidem (nie wiem czy iOS też ma) to popularny Torque. Trzymasz tą kostkę w schowku a telefon zawsze ze sobą masz. Sprawdzisz w Subaru większość błędów i również je skasujesz (jeśli wiadomo są tymczasowe) .......oczywiście ELM327 to protokół poleceń który jest jednym z najpopularniejszych standardów także inne marki znajomym na szybko tez sprawdzisz. Ja używałem w Peugeocie, VAG, Mazdzie, Suzuki ale nie bede wymieniał bo pewnie w wielu innych też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Musiał Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Nie musisz ELM trzymać w schowku bo np. ja go wpiąłem w OBD i sobie tam siedzi. Jak mam potrzebę to odpalam aplikacje i już. Sam się łączy i przesyła dane z czujników, które masz na wyposażeniu auta Wyskoczy ci błąd to sprawdzisz, skasujesz i jedziesz dalej. Wysłane z mojego Mi 9 Lite przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichaPL Opublikowano 26 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Dziękuje koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Wyskoczy ci błąd to sprawdzisz, skasujesz i jedziesz dalej. najlepiej prosto do serwisu, zeby wyeliminowac jego przyczyne bo jak ktos ma tylko gasic kontrolke, to lepiej zarowke od niej wykrecic Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 16 godzin temu, Marcin Musiał napisał: ja go wpiąłem w OBD i sobie tam siedzi. celowo napisałem że w schowku - bo kiedyś czytałem artykuł albo opis na forum gdzie facetowi w Peugeot'cie taka wtyczka spaliła samochód. Szukam źródła żeby Wam dać ale to było chyba w 2015r bo wtedy kupowałem swoje Legacy i tego ELMa - a głośno o tym było w UK. dla ciekawskich: Ten moduł ELM dostaje zasilanie i świecą diody + pracuje nadajnik bluetooth. W Peugeot'cie podobno zasilanie w instalacji nie wyłącza się po wyciągnięciu kluczyka przez jakiś czas(chyba 2minuty) i facet miał zwarcie w gnieździe OBD i zjarało mu samochód! powodem był chyba wadliwy moduł ale instalacja elekt. w sumie też mogła to być. ......także wiadomo Subaru to nie Peugeot ale jak najbardziej wywaliło mi to z głowy trzymanie na stałe czegoś w tym gnieździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 (edytowane) Mam Vgate + sdprog. Podstawowe dane temp. Cieczy chłodzącej ,sonda lambda(nawet ostatnio sprawdzałem parametry sondy,czy eleganckie są) itd. Moduł już dawno się spłacił . Jak coś grzebie pod maską ,czy odepnę jakiś czujnik, a muszę na chwilę odpalić samochód ,to "pstryk!" Patrzę jaki błąd, podpinam kostkę i kasuje błąd, zamiast wysłuchiwać,że "ojej paaaanie za podpięcie komputera 50zl" ,a koleś z jakimś zwykłym "game boy" podchodzi ;P (co innego poważny sprzet, to aż się chce płacić za usługę). nawet nie wiem ile teraz się płaci "za podpięcie", bo ostatnio chyba cztery lata temu byłem w serwisie z mechaniką. Może są jakieś lepsze moduły OBDII, niż ten Vgate, ale ten nie zrywa połączenia, wszystko ok. Podczas jazdy też kasowałem błędy. Rewelacyjna sprawa, komfort psychiczny, jak podczas długiej trasy szybko się sprawdza błąd i można się dowiedzieć, czy jakaś "pierda". Kasowanie i można dalej jechać, albo lawetka... (I też fajnie, bo do cna samochodu się nie "zajedzie", jak coś "grubszego" wyskakuje) ps. zawsze wożę moduł w aucie Edytowane 27 Stycznia 2021 przez Qubu666-Baja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się