BartZ Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 hej mam na oku Legacy turbo 2.0 z 1992r w kombi Ja nie wiem, ale Przemeq pisał onegdaj, ża auto potrzebowało trochę środków na utrzymanie. To nie są młode konstrukcje i mogą być już mocno nadwerężone, weź to pod uwagę :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktagon Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 biorę to jak najbardziej pod uwagę, jednak zdecydowanie przemawia dla Mnie za tym autkiem jego pancerna mechanika . Nie przerażają Mnie koszty, lubię stare auta i wiem co za tym idzie. Mam styczność z kilkoma egzemplarzami i właściciele chórem twierdzą, że zdecydowanie wytrzymalsze konstrukcje mimo wieku od nowszych modeli, ktorymi notabene też mieli okazję się przemieszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Poecam wszystkim checklistę z tej strony http://www.subaru-impreza.org/impreza-checklist.html. Świetna sprawa na uporządkowanie całej procedury, zwłaszcza, że okoliczności w jakich ogląda się samochody zwykle sprzyjają zapominaniu o ważnych rzeczach. Jeśli się Wam podoba, to mogę zrobić wersję po polsku w pdf-ie, ewentualnie z propozycjami dodatkowych punktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek64 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 czesc widze ze chyba dobrze trafilem ,duzo cennych porad no i co wazne rzeczowe.Ja tez wlasnie jestem w trakcie zakupu foresterka ( jeszcze go nie widzialem ,jedzie z Alp (( szwajcar)) ) wlasciwie poker - zakup w ciemno wiem ze 2000 r manual ,turbo okolo 200 000 km serwisowany jesli to prawda , ma byc w przyszlym tygodniu . Co mam Waszym zdaniem w sprawdzic w tym autku w zanim sie podpisze ( mala furtka zostala ) . Bedzie to pierwsze subaru ( wczesniej taki rozne autka dodge ,ml,rav, teraz misiu II-idzie do nowego pana i misiu I 88r wysoki do terenu zostaje ale juz mi to przechodzi ) wiec tych autek bylo sporo i wlasnie padlo na subaru -ladne podoba mi sie i ma byc do spokojnego uzywania leciutki teren turystycznie , problem w tym ze zachodniopomorskie jakos tych samochodzikow chyba nie kocha ja tu ich nie widze , nie ma kogo podpytac ,no i jakos z naprawa chyba cienko bo znalazlem tylko ASO szczecin no i rozne opinie o firmie . tak wierc kazda info na wage zlota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ja mam trochę inną metodę kupowania. 1. Spisz lub niech ci prześlę nr VIN - tutaj lub w innym miejscu sprawdzisz czy wszystko się zgadza z tym co oglądasz, łącznie z kolorem itd. 2. Skąd jest sprowadzone i po jakich przejściach - Impreza GT u Niemca czy w Holandii jest dużooo droższa niż w PL w dobrym stanie, Reasumując mniej więcej tak jakbyś chciał znaleźć 30 letnią dziewicę szukając idealnej imprezy GT. 3. Rocznik - 99/00 jest trochę zmian więc może warto dołożyć kilka PLN, w przypadku GT turbo. 4. Wada prawna auta - nr. karty pojazdu i numer w dowodzie muszą się zgadzać i odwrotnie. Współwłaściciele w domu a nie na drugim końcu PL bo muszą podpisać umowę, raty spłacone itd, chciałem kupić celicę 4WD i jak miało dojść do podpisania umowy gość nie miał karty pojazdu. 5. 2x komplet kluczyków - nie wiem czemu 80% ma tylko 1 kluczyk. 6. Zdjęcia - niech prześle 20 nieważne jak robione, im więcej tym lepiej przy piwku w domu można spokojnie pooglądać. 7. Naprawy, wymiany to już wcześniej ludzie Wam pisali, pytać ile można. 8. Jazda próbna - najlepiej na końcu bo zatracisz rozum i kupisz. Ja swoim GT jechałem dopiero po zapłaceniu. Powodzenia. -- Śr mar 14, 2012 8:26 pm -- Dopiero zwróciłem uwagę że niektóre posty są stare i kilka pkt nie będzie dotyczyć prawie Twojego forestera ze Szwajcarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derek64 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 dzieki za odpowiedz ale moze wiecej na temat techniczny bys mi podpowiedzial gdzie ma slabe PKT ( gdzie moze byc diabel w zawieszeniu?????? no i silnik ) narazie to widze po postach ze rozrzad to jego staly pkt 100tys i nowy ma byc bo jak nie to tylko napad na bank moze rozwiazac powstale problemy. , dzisiaj np rozmawialem z fajnym cxhce sie pozbyc foresterka i mi mowi ze ma zamontowane z tylu sprezynki o1.5 zwoja dluzsze no i moze teraz zakladac inne teleskopy np z imprezy ( bo tansze) no i wlasnie " prawda to czy ....." ale i tak wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Siemano, oglądałem jedną Imprezę 2.0 wolnyssak z 99r. i ta jak poniżej kolega napisał, czuć było po zatrzymaniu auta z nawiewów olej. Tylko nie taki ze spalinami ale przepracowany w silniku. Czy ten objaw tyczy się też wolnossaków czy tylko szczególnie turbo? Po rozgrzaniu silnika jak staniesz np. na swiatlach i wlaczysz nawiew nie powienes poczuc zapachu oleju - to zly znak. Druga rzecz to wiskoza. Na skręconych kołach jechała normalnie, nie było słychać przeskakiwania, strzelania itp. Ale przy jeździe, szczególnie przy wyższych prędkościach, było słychać huczenie i terkotanie (wycie?). Zarówno przy przyspieszaniu i zwalnianiu, przy prawie zatrzymaniu zmieniało ton terkotania. Odgłos dobiegał chyba ze skrzyni, sprzedający twierdził że na pewno z przodu auta. Dodatkowo przy zmianie biegów słychać i czuć było taki strzał/stuk. Jeżdżę sprinterem na co dzień i było to podobne do luzu na krzyżaku, dyfrze, czy gdzieś tam. Tylko w sprinterze jest to bardziej metaliczne a tu było takie głuche uderzenie. Dodam że sprzęgło łapało już prawie na samej górze, jak już nogę z pedału zdejmowałem. Czy ostatnie dwa objawy to padająca wiskoza? -- 17 mar 2012, o 12:52 -- Ktoś podpowie o co z tym zapachem oleju z nawiewów chodzi? Drugie pytanie, pacjent to Impreza MY99 kombi, 2.0 GL. W okolicy prawej głowicy na wolnych obrotach coś metalicznie dzwoni delikatnie. Na tyle jednak że można zdiagnozować że akurat w tamtym miejscu. Słychać tylko na wolnych obrotach, wyżej jest zagłuszane przez silnik lub ustaje, nie wiem. Nie stukanie tylko ewidentnie dzwonienie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Ktoś podpowie o co z tym zapachem oleju z nawiewów chodzi? Chodzi o to, że się rozszczelnia, najczęściej dekielki głowic i kapnie czasem na wydech i śmierdzi jak cholera. Nie ma to znaczenia co do ogólnego stanu technicznego silnika. Kosmetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Ktoś podpowie o co z tym zapachem oleju z nawiewów chodzi? Olej kapie na kolektor wydechowy spod pokrywy zaworów tak jak napisał kolega albo z uszczelniacza wałka rozrządu i stąd ten zapach. A to dzwonie to pewnie osłona kolektora wydechowego. U mnie też dawała o sobie znać w zakresie obrotów od 2000-3000. Ścisnąłem ją metalową opaską i jak na razie mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 Dzwonienie występuje tylko na wolnych obrotach, osłony wyglądają na idealne. Ale obadam przy ewentualnej okazji te osłony.Dzięks za wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piszczu Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Cześć, temat już jest, więc nie będę zakładał nowego. Przymierzam się do kupna STI 2003-2005. Na co w szczególności zwrócić uwagę? (Poprzednie posty przeczytałem. Czy są one adekwatne również w stosunku do tego modelu? Czy jest coś jeszcze?) Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez samFTW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Cześć, temat już jest, więc nie będę zakładał nowego. Przymierzam się do kupna STI 2003-2005. Na co w szczególności zwrócić uwagę? (Poprzednie posty przeczytałem. Czy są one adekwatne również w stosunku do tego modelu? Czy jest coś jeszcze?) sprawdzic auto u ludzi co sie tym zajmuja czyli robia przy subaru,ogólnie temat rzeka....bo potem bedzie płacz i wydawanie grubej kasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiekSTI Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Witam! chciałbym sprawdzic impreze wrx sti przed kupnem i poszukuje jakichs namiarow na warsztaty ktore ogarniaja takie rzeczy oprocz ASO (Warszawa i okolice) , szukam jakiegos serwisu w podobie do nie-ASO w Katowicach. podpowie ktoś coś? Edytowane 13 Stycznia 2014 przez rysiekSTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam! chciałbym sprawdzic impreze wrx sti przed kupnem i poszukuje jakichs namiarow na warsztaty ktore ogarniaja takie rzeczy oprocz ASO (Warszawa i okolice) , szukam jakiegos serwisu w podobie do nie-ASO w Katowicach. podpowie ktoś coś? 1. na forum polecamy tylko ASO 2. zadzwoń/sprawdź czy ta promocja jest nadal aktualna (99zł) http://www.subaru.pl/news2013n000185.html 3. o nie-aso .... to tylko w nielegalu można rozmawiać ;-) 4. jak znasz nie-aso w Katowicach, to bez trudu znajdziesz takie samo nie-aso pod Warszawą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Jurgowian Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Witam jest to mój pierwszy post na tym forum zamierzam kupic imprezke w wersji GC sedan lub kombi, ale w automacie. cena jaka moglbym wydac do 10 tys zł. Czy moglby mi ktos doradzic jak wyglada sprawa z zywotnosciami tych skrzyn i z ktorym silnikiem warto szukac, rowazam nad 2.0 z tego co udalo mi sie dowiedziec to jest to dobry silnik. znalazlem takie oferty blisko mnie, warte uwagi i czy te silniki mialy 125 km z tego rocznika ? http://otomoto.pl/subaru-impreza-gc-4-x-4-lpg-skrzynia-automatyczna-C35500815.html http://otomoto.pl/subaru-impreza-gc-lpg-klima-perfekcyjny-stan-C35427900.html z gory dziki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilR Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 CześćJestem posiadaczem Imprezy z 1999 r. 1,6 95 KM kombi. I niestety nie jestem zadowolony z osiągów tego auta.. Jest po prostu spacerowe. 95 KM przy tej masie nie daje komfortu jazdy tym bardziej wyprzedzania. Spalanie w mieście 10-13 l benzyny, Trasa około 7,5-10 l . To przy tej wielkości silnika niezbyt rewelacyjnie. Zastanawiam się nad wymianą Imprezy na inną. Rozważam 2 opcje. Impreza 2,0 125 KM , oraz 2,0 160 KM, rocznik 2003 i wzwyż. Mój budżet to 20 000 zł. Proszę was o radę, który model wybrać? Czym one się różnią. Mniej więcej ile palą, jaka jest różnica w kosztach utrzymania tych 2 silników. Jak reagują na instalację gazową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek1916 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Witam!Nie wiem czy jest inny temat traktujący o dealera i handlarzach autami, ale czy warto? może na przykładzie konkretnej oferty.http://www.auto.pl/gielda/osobowy_showone.php?zfn_in=525&zfn_in_1=525&kod=159kd3&zyr=13Warto w ogóle się zainteresować, czy lepiej szukać prywatnej oferty? Wiadomo, handlarz od tego żeby handlować i zarabiać, komis to samo czyli mogą chcieć nam wcisnąć lipe i twierdzić czy sprawdzona, ale to samo może zrobić osoba prywatna. A tu w ofercie powyżej mam jakąś gwarancję tylko trzy miechy, ale zawsze coś. Co sadzicie? Ktoś miał doświadczenie z tą branżą i powie coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek1916 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) nikt nie pomoże amatorowi? chciałbym dołączyć do zacnego grona posiadaczy subaru. Edytowane 15 Października 2015 przez radek1916 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 @radek1916, pomoże pomoże, tylko napisz kolego w odpowiednim dziale, ewentualnie przeglądnij go, może ktoś już o niego pytał. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45284-forester/page-197 Wiadomo, handlarz od tego żeby handlować i zarabiać http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45284-forester/page-197'>A co do handlarzy to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek1916 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Dzięki kolego. Mój błąd. Uzupełniam wiedzę, przeglądając właściwy temat. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dedalus Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 Witam Wszystkich. Zwracam się z prośbą do wszystkich ludzi dobrej woli, fachowców, amatorów, fanów Subaru! Zaczynam dopiero przygodę z Subaru i proszę Was o info, co ja amator mogę sprawdzić przy zakupie Subaru Imprezy hatchback benzyna 2,0 rocznik około 2008. Za wszystkie uwagi serdeczne dzięki! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Wszystko, Posprawdzać szpary na nadwoziu. Nie podniecać się. Po otwarciu maski, obejrzeć podłużnice. Czy proste i w ilu kolorach występują. Powinny być w jednym. Wziąć miernik grubości lakieru, posprawdzać całe nadwozie. Z dachem włącznie. Obejrzeć korek oleju. Kazać odpalić. W momencie odpalania posłuchać. Wyjąć stetoskop i posłuchać prawej i lewej strony. Jeżeli kończą się panewki, przy bardzo delikatnym dodawaniu gazu będzie słychać puk - puk. Rdza i szpachla powinny być widoczne - bagażnik itp. Jeżeli nie masz doświadczenia, poproś jednak kogoś o pomoc. Wlew paliwa - blacha wewnątrz, też może pomóc w odkryciu walenia w prawy tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dedalus Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Dzięki mz56. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Wziąść szwagra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się