damiano16 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Witam mam pytanie. Jak sprawdzić czy są szpery przod / tyl sti 99r ? Na podnośniku krecac kolami da się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Tia. Jak idą w tym samym kierunku, to są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Dziekuje za odpowiedź:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 (edytowane) Tylko limited miały szpere z przodu. Edytowane 18 Stycznia 2021 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 (edytowane) i był to helikal w TY754VB1EA, którego metodą podaną uprzednio nie uda się sprawdzić Edytowane 18 Stycznia 2021 przez diuk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 Tak ale przez 20 lat tez mógł ją ktoś zamontować. Ostatnio jak miałem auto na podnośniku ale tylko jedno koło z tyłu jak próbowałem kręcić to straszny opor na luzie jak i na sprzegle na odpalonym silniku był. I się zacząłem zastanawiać czy tak ma być czy może szpera go trochę trzyma. Nie mam doświadczenia z subaru. W civic mam szpere i tam sprawa prosta. Koła do góry i kręcę jednym i kreci się drugie w tym samym kierunku. Jak mówię subaru jest 4x4 i nie mam doświadczenia z tymi autami dlatego pytam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano16 Opublikowano 1 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2021 W dniu 18.01.2021 o 18:36, mly96 napisał: Tylko limited miały szpere z przodu. No to moje nie jest limited a szpere ma z tyłu. Koła kręcą się w jednym kierunku co by tłumaczyło ze na ostrych zakrętach bardzo trzyma się i nie chce zgubić trakcji. Trzeba baaardzo mocno przesadzić a jak się już przesadzi to tył w pół sekundy ucieka mam wrażenie że to dość niebezpieczne auto po przesadzeniu, okropnie nerwowe i ciężko nad nim zapanować ale może i kwestia treningu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się