corben Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Zagrzały mnie ostatnio te forestery, ale nie mam z nimi doświadczenia, a nie chce sie wpakować na 20k serwisowania od samego początku. Podpowiecie o co pytać, na co zwracać uwagę przy rozmowie ze sprzedawcami? No i właśnie wyskoczyło takie ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-2-5-xt-zakuty-silnik-nowy-rozrzad-hamulce-ID6DhGel.html#66fdd54ee9 spełnia wszystkie moje zachcianki, silnik to aż przerasta, ale trochę mam stracha, że właśnie zaczyna się sypać i stąd sprzedaż. Samo sprzęgło to już ponad 2k z tego co czytam. Ktoś doświadczony poradzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 (edited) Zacznij od tego: Potem tutaj: A na końcu tutaj: Coś tanio jak za XT. Za tyle kupuje się wolnossaka w dobrym stanie. Jeśli masz tyle plus 20K to weź, będzie na odszczurzenie. Edited January 18, 2021 by ewemarkam Link to comment Share on other sites More sharing options...
corben Posted January 18, 2021 Author Share Posted January 18, 2021 Dzięki bardzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 31 minut temu, corben napisał: Dzięki bardzo. 250-260 koni a rurka wydechowa jak w tico Zapytaj sprzedającego o ilość dolewanego oleju na 1 tyś km Link to comment Share on other sites More sharing options...
coocer Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Śrubokręt w dłoń i dźgaj tylne kielichy bo to słaba część subaraka Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Serio? Polecasz podziabać śrubokrętem czyjeś auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel.wro Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Sam silnik jesli byl zakuty (tylko po co, na 30 kunia więcej?) wart jest ceny auta. Cos za tanio Link to comment Share on other sites More sharing options...
klev Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 albo był zakuty "bez głowy" i teraz pali więcej oleju niż przed "remontem". Ta cena musi mieć jakiś powód..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Wg mnie główna sparawa to korozja i wydaje mi się ,że widać purchle na nadkolach. Jak chcesz mieć tutaj w miarę spokój to szukaj z Hiszpanii i od razu na zabezpieczenie. Silnik zrobisz, skrzynie wymienisz ale z korozją ciężko walczyć (szczególnie tyłu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
coocer Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Serio? Polecasz podziabać śrubokrętem czyjeś auto? Po kielichach jak najbardziej. I jak będę sprzedawał moje to sam przyniosę śrubokręt Może i przesadzam z tym śrubokrętem ale kielichy są beznadziejne do sprawdzenia. Od koła brud i konserwacja a od bagażnika plastiki. A po środku sito Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
rutra80 Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Jak silnik zakuty to zastanów się na ile go chcesz, bo zakucie to drugie życie ale niezbyt długie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 4 godziny temu, coocer napisał: Po kielichach jak najbardziej. I jak będę sprzedawał moje to sam przyniosę śrubokręt Może i przesadzam z tym śrubokrętem ale kielichy są beznadziejne do sprawdzenia. Od koła brud i konserwacja a od bagażnika plastiki. A po środku sito Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Wszystko się zgadza tylko śrubokrętem porobisz komuś ślady do gołej blachy, i co dalej? Nie każde auto jest przegnite, a Ty właśnie zrobiłeś komuś piękne miejsca do powstania ognisk korozji. Na miejscu sprzedającego bym się nieco zdenerwował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coocer Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Mówię że z tym śrubokrętem to może przesada ale z 2 strony który handlarz zgodzi ci się na rozebranie plastików z tyłu Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
coocer Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Myślę że trzeba obstukać żeby sprawdzić czy dziur nie ma, albo zakładać + 1k na robotę bo niestety wcześniej czy później wyjdzie :/ Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now