Skocz do zawartości

zakup forestera II z 2005 na co być gotowym


corben

Rekomendowane odpowiedzi

Zagrzały mnie ostatnio te forestery, ale nie mam z nimi doświadczenia, a nie chce sie wpakować na 20k serwisowania od samego początku.

Podpowiecie o co pytać, na co zwracać uwagę przy rozmowie ze sprzedawcami? 

No i właśnie wyskoczyło takie ogłoszenie: 

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-subaru-forester-2-5-xt-zakuty-silnik-nowy-rozrzad-hamulce-ID6DhGel.html#66fdd54ee9

spełnia wszystkie moje zachcianki, silnik to aż przerasta, ale trochę mam stracha, że właśnie zaczyna się sypać i stąd sprzedaż. Samo sprzęgło to już ponad 2k z tego co czytam. Ktoś doświadczony poradzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie główna sparawa to korozja i wydaje mi się ,że widać purchle na nadkolach. Jak chcesz mieć tutaj w miarę spokój to szukaj z Hiszpanii i od razu na zabezpieczenie. Silnik zrobisz, skrzynie wymienisz ale z korozją ciężko walczyć (szczególnie tyłu).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio? Polecasz podziabać śrubokrętem czyjeś auto?
Po kielichach jak najbardziej. I jak będę sprzedawał moje to sam przyniosę śrubokręt :)

Może i przesadzam z tym śrubokrętem ale kielichy są beznadziejne do sprawdzenia.

Od koła brud i konserwacja a od bagażnika plastiki. A po środku sito :(

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, coocer napisał:

Po kielichach jak najbardziej. I jak będę sprzedawał moje to sam przyniosę śrubokręt :)

Może i przesadzam z tym śrubokrętem ale kielichy są beznadziejne do sprawdzenia.

Od koła brud i konserwacja a od bagażnika plastiki. A po środku sito :(

Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka