Jump to content

Pilot centralnego w kluczyku nie działa


Artman84
 Share

Recommended Posts

Pacjent legacy IV. Pilot centralnego w kluczyku od jakiegoś czasu zaczął szwankować im zimniej na zewnątrz tym gorzej aż całkowicie odmówił posłuszeństwa. Wymiana baterii nie pomogła. Z braku czasu wziąłem drugi kluczyk i temat odpuściłem. Niestety wczoraj po wyjściu W sklepu okazało się że i drugi kluczyk padł, alarm uzbrojony i samochodu nie odpalisz:facepalm:. Co ciekawe po ogrzaniu kluczyka na kaloryferze zadziałał bez problemu... Baterie nowe, przyciski w pilocie sprawdziłem miernikiem, zimne luty może? Ktoś może przerabiał taki problem? Zastanawiam się nad kupnem używanego kluczyka i przyłożeniem płytki do mojego, tylko czy da się później zaprogramować trzeci kluczyk?

Link to comment
Share on other sites

Mam ten sam problem z Imprezą 06. Auto w garażu 5-10 stopni na plusie. Kluczyk również. Auto postało chwile na podjeździe a kluczyk był w cieple a mimo to nie działał centralny. Po jakimś czasie przez przypadek otworzyłem auto pilotem mimo braku ogrzewania kluczyka :wacko:. Nie wiem czy to nie przypadkiem kwestia odbiornika, może on źle reaguje na niskie temperatury? Dziś przestawiałem auto i musiałem zamykać auto od środka przyciskiem od centralnego, bo centralny w zamku kierowcy też nie działał :cry:

Link to comment
Share on other sites

@H0RN1 u mnie pilot zadziałał dopiero jak poleżał z 10min na ciepłym kaloryferze. Ogrzewanie go w rękach czy kieszeni nic nie dawało. Ja akurat obstawiam problemy z pilotami bo najpierw jeden zaczął szwankować, aż padł, a po kilku miesiącach drugi zaczął padać. Wydaje mi się, że gdyby to była wina centralki to przestałyby działać oba w tym samym czasie. Czytałem też wątek o problemach z pilotem chyba w forku, tam winna była centralka alarmu w jednym przypadku...

Link to comment
Share on other sites

22 minuty temu, BeQuiet napisał:

Polecam kupić pilot u Chińczyków i w łatwy sposób można go zaprogramować. Ja kupiłem swój za okolo 50zl

Nie wiem czy dobrze to opisałem ale mnie chodzi o kluczyk z pilotem. 

Mój puki co, po przegrzaniu lutów wrócił do życia i działa jak należy bez względu na temperaturę.

Jżeli taki jest u Chińczyków, to może masz jakiegoś linka?

 

post-17217-1418230011,1154_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem tylko pilot, a kluczyk osobno więc u mnie to wygląda tak, ale widzę że jest też taki jak Ty masz więc powinien śmigać, dorabiasz grot a immo przekładasz ze starego

https://pl.aliexpress.com/item/4001249475607.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3abd21c3rFv153&algo_pvid=bd2f0cea-b4df-4ee4-b34f-5aaff1e9f732&algo_expid=bd2f0cea-b4df-4ee4-b34f-5aaff1e9f732-0&btsid=2100bdde16110886816483652ebddd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

G2210 -0

Link to comment
Share on other sites

@BeQuiet korzystałeś z tej instrukcji programowania czy jakiejś innej? Czy trzeba kodować wszystkie kluczyki od nowa, czy można dodać tylko jeden?

  1. Zdejmujemy obudowę ze słupka pod kierownica przy drzwiach. Są dwie białe kostki i wpinamy jedną w drugą.
  2. Lampka kabiny na podsufitce zaczyna mrugać -> to dobry znak :D
  3. Siadamy na fotelu kierowcy i zamykamy drzwi za sobą
  4. Na drzwiach z panelem przycisków, naciskamy i trzymamy UNLOCK (powinniśmy usłyszeć charakterystyczne pikanie) a następnie na kluczyku który chcemy zaprogramować naciskamy DWA razy LOCK
  5. Samochód powinien się zamknąć i otworzyć (Oznacza to że kluczyk się zaprogramował)
  6. Rozpinamy białe wtyczki i możemy sprawdzić efekt.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...