Skocz do zawartości

Klatka do Imprezy GH Hatchback


sparkson

Rekomendowane odpowiedzi

Juz tłumacze :) wywalam fotele przód i tył, zmieniam na kubły. Jednak poważnie zastanawiałem się nad wykładziną, aby wóz był troszkę cywilny. Dlatego szukam opcji żeby wykładzina została a klatka była, jednak jeśli jedyną opcją będzie ciąć wykładzinę to albo ją potnę albo wywalę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, sparkson napisał:

Dlatego szukam opcji żeby wykładzina została a klatka była, jednak jeśli jedyną opcją będzie ciąć wykładzinę to albo ją potnę albo wywalę.

Jeszcze czeka cię cięcie deski rozdzielczej, wywalenie poduszek itd itp, wiesz na co się piszesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szpan to nie 

9 godzin temu, Tommi1 napisał:

Chyba tylko na szpan na dzielni ;) 

Nie wiem gdzie w Subaru jest "szpan", ale może na dzielni faktycznie tak jest... Nie znam się. Tak samo jak na klatkowaniu samochodu, dlatego zapytałem. 

 

Ten samochód jest do zabawy, a że zawodowym kierowcą rajdowym nie jestem, to klatkę chcę żeby się nie zaj*bać jeśli emocje wezmą górę nad zdrowym rozsądkiem.

Edytowane przez sparkson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, sparkson napisał:

Jak szpan to nie 

Nie wiem gdzie w Subaru jest "szpan", ale może na dzielni faktycznie tak jest... Nie znam się. Tak samo jak na klatkowaniu samochodu, dlatego zapytałem. 

 

Ten samochód jest do zabawy, a że zawodowym kierowcą rajdowym nie jestem, to klatkę chcę żeby się nie zaj*bać jeśli emocje wezmą górę nad zdrowym rozsądkiem.

no to jeszcze poczytaj o tym jak to jest przejsc przeglad techniczny w samochodach z klatka bo prawdopodobnie od tego roku nie bedzie to mozliwe... a jak masz sie "coś tam coś tam" to Ci klatka tez nie pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto