teeste Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Witam. Proszęo pomoc.Od czego ta kostka sobie wisi?? Forester SG 2006 2.0 X Będę wdzięczny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Zobacz czy nie masz gniazda na pompie od wspomagania. Z tyłu pompy czasem wychodzi kabelek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teeste Posted January 14, 2021 Author Share Posted January 14, 2021 Oki.Jutro zobacze.dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 Na zdjęciu kieruj się w dół po linii prostej od zaznaczonego kabla. Na samej krawędzi widać czujnik do którego powinien być przypięty. Brakuje przewodu łączącego zaznaczoną kostkę z czujnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
teeste Posted January 15, 2021 Author Share Posted January 15, 2021 Nie bardzo rozumiem?? Mógł Byś bardziej łopatologicznie?? ten kabelek jest bardzo krótki i wychodzi z wiązki powyżej (zaznaczyłem strzałką) a w pobliżu nie widzę miejsca na wpięcie go - ma dosłownie ok 10 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 15, 2021 Share Posted January 15, 2021 Zobacz jak wyglądają pompy wspomagania, wklep to w google, zobaczysz o co nam chodzi. Z pompy z tyłu wychodzi kabel z gniazdem na tą Twoją wtyczkę. Prawdopodobnie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
teeste Posted January 16, 2021 Author Share Posted January 16, 2021 Patrzyłem przy pompie wspomagania nie ma żadnej kostki także może była wstawiona inna pompa a kostka sobie wisi.Błędow nie ma wszystko działa, kostkę schowałem żeby nie wisiała i tyle. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 a jak przekręcasz kierę na postoju to podbija Ci obroty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
teeste Posted January 26, 2021 Author Share Posted January 26, 2021 Sorki że dopiero teraz odpisuję.Na postoju przy kręceniu kierownicy obroty są oki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danieelo Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Pomoże ktoś rozszyfrować przewody w tej kostce. Podłączenie do haka holowniczego tylko jest dedykowane na 7 pinów. A kostka ma dodatkowo dwa przewody. Co to mogą być za przewody? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 32 minuty temu, Danieelo napisał: Pomoże ktoś rozszyfrować przewody w tej kostce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danieelo Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Jest to orginalna kostka do podłączenia haka holowniczego. A istnieje możliwość podłączenia bez używania kostki? Czyli wykorzystanie tych przewodów które są potrzebne do wtyczki 7 pinów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Jest to orginalna kostka do podłączenia haka holowniczego. A istnieje możliwość podłączenia bez używania kostki? Czyli wykorzystanie tych przewodów które są potrzebne do wtyczki 7 pinów.Jasne że możesz. A dlaczego nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danieelo Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Czyli zaizolować niepotrzebne przewody i będzie działało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 Ale nie ucinaj jej. Dolutuj przewody do tych przy kostce. Robi się to tak....Scinasz nożykiem izolacje tak jakbyś obierał marchewkę, kawałek dosłownie jedno pociągnięcie. Cynujesz odsłonięta żyłę, cynujesz przewód który chcesz dolutować, grzejesz wszystko razem i dopiero izolujesz. Niech Ci nie przyjdzie do głowy używać tych szybko złączek. Badziewie to jakich mało. Po pewnym czasie traci styk i nagle gniazdo przyczepy przestaje działać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted February 9, 2021 Share Posted February 9, 2021 5 godzin temu, Danieelo napisał: Czyli zaizolować niepotrzebne przewody i będzie działało? oj, trzeba uważać, żebyś nie wzbudził samo destrukcji. A tak na poważnie, jak zadajesz takie pytania, to może lepiej jak poprosisz kogoś kumatego w elektryce samochodowej. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danieelo Posted February 10, 2021 Share Posted February 10, 2021 Lutek34 masz rację niech elektromechanik też zarobi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now