Skocz do zawartości

Czy subaru to dobry wybór?


haskii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Planuję zmianę samochodu, obecnie jeżdżę volvo s40 1.6 z 2003/4 roku. Poszukuję czegoś większego, z większą ilością miejsca w bagażniku, więc w grę wchodzą tylko kombiaki/suvy. Zastanawiam się bardzo mocno nad subaru forester, ewentualnie outback/legacy. Zacząłem przeglądać oferty na serwisach aukcyjnych i akurat w moim budżecie (max do 13 000zł) można znaleźć fajne modele. Jakie są plusy, a jakie są minusy podanych modeli? Zaznaczę, że będzie to mój drugi samochód w życiu (mam 21 lat) i nie znam się jakoś super dobrze na samochodach, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc. Czy podane modele są szczególnie narażone na awarie, czy jak się na bieżąco serwisuje to raczej nie będzie większych problemów? Innym samochodem, nad którym myślę to volvo v50, ale wiem, że nie jest to forum volvo, także nie będę się tutaj rozpisywał :D Chyba, że ktoś miał taki model volvo, oraz subaru i podpowiedziałby, co dla takiej osoby jak ja będzie lepsze. Chciałbym samochód w LPG, żeby w jakikolwiek sposób "zaoszczędzić" podczas jazdy. Ostatnio widziałem ofertę subaru forester z 2005 roku w turbo z LPG za 13 900 zł, ale już się sprzedało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo bym sobie odpuscił przy takim budżecie na pewno, ze wzgledu na koszt ewentualnego remontu. Przy starych autach trzeba zwrocic uwage na blache, zebys za chwile calego nie musial spawac, co tanie tez nie bedzie. Przy tym budzecie tak naprawde odpuscil bym chyba każde subaru :D @chojny ma ładnego Legasia na sprzedaż, ale nie wiem czy rocznik Cie satysfakcjonuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, FilipeK napisał: