Skocz do zawartości

Pilot centralnego zamka Impreza US 05r


mafik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanko czy wie ktoś może jak koduję się taki pilot? Centralny zamek działa tylko z przycisku w drzwiach kierowcy, z kluczyka zamykają się tylko drzwi kierowcy.

I drugie pytnako, czy jest możliwość podpięcia jakiejś innej centralki, żeby nie otwierać samochodu kluczykiem?

 

Samochód to Subaru Impreza 2005r. 2.5RS wersja US

 

Pozdrawiam.

136083310_396619051413739_3629798540591477821_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz tutaj, różnica może być taka że masz imprezę US.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/82569-programowanie-nowego-pilota/&share_tid=82569&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app

Druga sprawa, da się dołożyć dodatkowy sterownik centralnego zamka, bez większych problemów. Jedynym będzie znalezienie takiego z pilotem który nie wygląda odpustowo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, ewemarkam napisał:

Zobacz tutaj, różnica może być taka że masz imprezę US.
https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://forum.subaru.pl/topic/82569-programowanie-nowego-pilota/&share_tid=82569&share_fid=56227&share_type=t&link_source=app

Druga sprawa, da się dołożyć dodatkowy sterownik centralnego zamka, bez większych problemów. Jedynym będzie znalezienie takiego z pilotem który nie wygląda odpustowo :)

 

A masz może jakiś schemat w jakie kable trzeba się wpiąć, bo jak się domyślam to centralkę trzeba będzie umieścić w drzwiach kierowcy, bo tylko stamtąd mogę sterować centralnym zamkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ewemarkam napisał:

Siądę przy schemacie i coś Ci spróbuję pomóc. Ale sterownik jest chyba po prawej stronie w okolicy schowka. Dziś lub jutro jeszcze.

 

Super, będę czekał w takim razie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, mafik napisał:

 

Super, będę czekał w takim razie

 

Tu jest schemat:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2005/Service Manual/Wiring/WI Wiring Sys.pdf

strona 167 masz kable od wyłączników od ryglowania drzwi po prawej stronie.

Przewody RW (czerwono-biały) i YR (żółto-czerwony), myślę że jak pod nie podasz mase to otworzysz i zamkniesz drzwi. Sprawdzić trzeba miernikiem czy na nich pojawia Ci się masa gdy naciskasz przycisk, poźniej trzeba by sprawdzić czy jak zaryglujesz drzwi, w sensie zamkniesz samochód (wystarczy chyba tylko zablokować zamek na otwartych drzwiach), można będzie otworzyć podając mase na te przewody. Weź dwa dłuższe kabelki, wetknij je do wtyczki wymienionej niżej i podaj tam masę. Teoretycznie możesz się wpiąć w drzwiach w to wszystko. Tylko jest jeden problem, nie masz w drzwiach chyba stałego +12V co by centralke zasilić. Najprościej będzie 

 

strona 184/185 lokalizacja wtyczki:

Wtyczka chyba biała (bez koloru), przy lewym słupku jednak, numer 176.

 

To co napisałem wyżej jest wyczytane ze schematu. Od razu pisze że nie robiłem tego osobiście, ale tak się to wykonuje:) Jeżeli nie uda się sterować tym w ten sposób który opisałem, drugą opcją jest sterowanie bezpośrednio silnikami w zamku. Ale to już trzeba się dobrze wpiąć i już będzie cięcie :) Daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ewemarkam napisał:

Tu jest schemat:

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2005/Service Manual/Wiring/WI Wiring Sys.pdf

strona 167 masz kable od wyłączników od ryglowania drzwi po prawej stronie.

Przewody RW (czerwono-biały) i YR (żółto-czerwony), myślę że jak pod nie podasz mase to otworzysz i zamkniesz drzwi. Sprawdzić trzeba miernikiem czy na nich pojawia Ci się masa gdy naciskasz przycisk, poźniej trzeba by sprawdzić czy jak zaryglujesz drzwi, w sensie zamkniesz samochód (wystarczy chyba tylko zablokować zamek na otwartych drzwiach), można będzie otworzyć podając mase na te przewody. Weź dwa dłuższe kabelki, wetknij je do wtyczki wymienionej niżej i podaj tam masę. Teoretycznie możesz się wpiąć w drzwiach w to wszystko. Tylko jest jeden problem, nie masz w drzwiach chyba stałego +12V co by centralke zasilić. Najprościej będzie 

 

strona 184/185 lokalizacja wtyczki:

Wtyczka chyba biała (bez koloru), przy lewym słupku jednak, numer 176.

 

To co napisałem wyżej jest wyczytane ze schematu. Od razu pisze że nie robiłem tego osobiście, ale tak się to wykonuje:) Jeżeli nie uda się sterować tym w ten sposób który opisałem, drugą opcją jest sterowanie bezpośrednio silnikami w zamku. Ale to już trzeba się dobrze wpiąć i już będzie cięcie :) Daj znać.

 

O super, wielkie dzięki, jutro spróbuje go zakodować tą metodą z tematu, który podesłałeś, a jak się nie uda to będę walczył z osobną centralką :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, mafik napisał:

Witam,

Mam pytanko czy wie ktoś może jak koduję się taki pilot? Centralny zamek działa tylko z przycisku w drzwiach kierowcy, z kluczyka zamykają się tylko drzwi kierowcy.

I drugie pytnako, czy jest możliwość podpięcia jakiejś innej centralki, żeby nie otwierać samochodu kluczykiem?

 

Samochód to Subaru Impreza 2005r. 2.5RS wersja US

 

Pozdrawiam.

136083310_396619051413739_3629798540591477821_n.jpg

 

Do kodowania pilota jest specjalna procedura. Centralny zamek nie działa z kluczyka bo załącza się fabryczny alarm (mruga czerwona dioda security na tablicy zegarów)

 

 

 

Któraś wtyczka pod kierownicą lub po lewej stronie progu (nie pamiętam) resetuje kod kluczyka:

 

 

 

Przesyłam procedurę:

 

IMG_20210104_083329.thumb.jpg.a67cf2e1f9d01ea875eb3d8f471938b1.jpg

 

Edytowane przez llkuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, llkuba napisał:

 

Do kodowania pilota jest specjalna procedura. Centralny zemamekek nie działa z kluczyka bo załącza się fabryczny alarm (mruga czerwona dioda security na tablicy zegarów)

 

 

 

Któraś wtyczka pod kierownicą lub po prawej stronie progu (nie pamiętam) resetuje kod kluczyka:

 

 

 

Przesyłam procedurę:

 

IMG_20210104_083329.thumb.jpg.a67cf2e1f9d01ea875eb3d8f471938b1.jpg

 

 

 

O dzięki, będę próbował :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, llkuba napisał:

 

Poprawiłem post wtyczka może być po lewej stronie ;). Robiłem to z 10 lat temu masz szczęście, że rano czytałem forum i skojarzyłem fakty :biglol:.

 

Chyba zadział Twój sposób, jednak u mnie alarmu nie ma i żadna syrena się nie odezwą :) Pilot zamyka cały samochód, a otwiera tylko drzwi kierowcy, ale to już mi wystarczy. Dzięki za pomoc! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, mafik napisał:

 

Chyba zadział Twój sposób, jednak u mnie alarmu nie ma i żadna syrena się nie odezwą :) Pilot zamyka cały samochód, a otwiera tylko drzwi kierowcy, ale to już mi wystarczy. Dzięki za pomoc! 

 

Spróbuj jeszcze raz procedurę u mnie też tak było. @tomek_z mnie uprzedził z otwieraniem drzwi. Możesz sprawdzić czy syreny z przodu są podpięte za grillem.

 

Fabryczny alarm ma fajną funkcje gdy w pilocie raz przyciśniesz zamknięcie to włączy się jeden sygnał a jak przytrzymasz 5 sekund włączysz syreny ;).

 

Pamiętaj, że łatwo zatrzasnąć kluczyk i pilota gdy są w stacyjce a silnik jest włączony. Wystarczy, że przy otwartych drzwiach kierowcy wciśniesz lock i zamkniesz drzwi.  

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...