Skocz do zawartości

Brak mocy na benzynie


Pavulion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. 

Temat poruszany ale dość rozległy dlatego postanowiłem zapytać o radę.

Pacjent to Forester SF 2.0 125 PS. Po rozruchu wszystko w porządku, po lekkim nagrzaniu zaczyna brakować mocy, nie wkręca się na obroty, dławi go przy dodawaniu gazu i tak się dzieje dopóki nie przejdzie na gaz. Na gazie wszelkie objawy znikają. Błędów w OBD nie ma.

Brak mocy opisywany jest w innych tematach, ale nic nie jest o LPG. 

Czy możecie mnie naprowadzić od czego zacząć? Na razie zatankowałem benzynę Shell 99 oktanową i wymieniłem świece. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymieniałeś?

Może brakuje mu paliwa. Możesz jeszcze zobaczyć na korekty paliwowe, czy lecą na "+".

19 minut temu, Pavulion napisał:

Brak mocy opisywany jest w innych tematach, ale nic nie jest o LPG

Skoro masz problem na benzynie a na LPG jest ok. To dlaczego szukasz tematów z LPG?

 

 

 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Natknęło mnie inne forum i okazało się, że najprawdopodobniej kończy się pompa paliwa, która podaje ciśnienie rzędu 2 bar.

Natomiast prawidłowo powinno być w zakresie 2,7-3,2 bar. 

I teraz pytanie, czy jest ktoś kto mi to potwierdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Pavulion napisał:

Witam ponownie.

Natknęło mnie inne forum i okazało się, że najprawdopodobniej kończy się pompa paliwa, która podaje ciśnienie rzędu 2 bar.

Natomiast prawidłowo powinno być w zakresie 2,7-3,2 bar. 

I teraz pytanie, czy jest ktoś kto mi to potwierdzi?

Każdy zakład mechaniczny. Minimum musisz sam zadziałać, przez neta nikt ci nie sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Niestety nie ponieważ SSM było od 2000 roku.
SSM było wcześniej i jest dalej. Masz chyba na myśli po prostu gniazdo OBD. Da się dogadać ze starszymi subarakami zwykłym kablem RS232 TTL. Czyli jakiś konwerter na FTDI albo kabel do LPG. Odpowiedni program i gada. Choć u mnie jest gniazdo które wygląda jak OBD występuje ale pin od lini K jest pusty. 
Tu jest troche wiedzy:
http://www.alcyone.org.uk/ssm/

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Cytat

Natknęło mnie inne forum i okazało się, że najprawdopodobniej kończy się pompa paliwa, która podaje ciśnienie rzędu 2 bar.

A tutaj filmik na zapalonym silniku fajnie obrazuje jak spada ciśnienie.

Z 1,8 bar spada do 1,5 bar.

Jak uda mi się wymienić pampę, to załączę odpowiedz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...