benesu Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 Witam Mam problem w moim Legacy IV z 2006 roku z silnikiem 2.0 165 km. Ostatnio zauważyłem że przy odpalaniu zimnego silnika kontrolka gaśnie z opóźnieniem. To znaczy po jakiś 2 lub 1 sekundzie. lub od razu zgaśnie i na mrugnie. Problem występuje jak auto postoi jakieś 5 godzin od ostatnie jazdy. Objawy nie zawsze występują dzieje się tak przez parę dni i na parę dni jest spokuj. olej w przeciągu ostatnich 3 tyś km był wymieniany. auto jest zalane ENEOS 5W40. Na bagnecie olej jest prawie na MAX Na forum podobnego przypadku nie udało mi się znaleźć. Spotkał się ktoś z podobną sytuacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 czujnik ciśnienia oleju może być wadliwy, bądź możesz mieć problem z wydajnością pompy olejowej i ciśnienie narasta z większym opóźnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 Może to być kwestia samego filtra oleju. Podobną sytuację miałem w dieslu na oryginalny filtrze oleju, kontrolka świeciła się dobre dwie sekundy. Zmieniłem filtr na Boscha i gaśnie teraz od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 Ostatnio ktoś tu pisał że sitko na smoku było zapchane i miał takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzepas Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 U mnie mrugała po odpaleniu i był pęknięty smok olejowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 25 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2020 U mnie raz mrugnie. Zdejmowałem michę jak robiłem UPG, wymieniłem ten oring na smoku, bez różnicy. A był prawie twardy jak plastik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Ja rozwiazalem problem montujac oryginalny filtr subaru zamiast bosha. Gasnie odrazu po odpaleniuWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Podobna niespodzianka spotkała mnie w znacznie cieplejszych rejonach Europy. Tydzień przed wyjazdem wymiana oleju (5W-40) i filtra na oryginalny 15208AA12A. Wszystko w normie. Wyjazd i dotarcie na miejsce - bez objawów. Następnego dnia (temperatura powietrza 37 C) kontrolka zgasła po zauważalnie dłuższym czasie. Po nocy sprawdziłem poziom oleju, mając w perspektywie dokupienie litra na dolewkę - tyle ile wlałem przed wyjazdem. Przez kolejny tydzień zachowanie kontrolki zgodne z temperaturą otoczenia. Im cieplej, tym dłużej nie gasła. Po powrocie w chłodniejsze dni gaśnie normalnie, w gorące potrafi zauważalnie dłużej sygnalizować brak ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 9 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2021 Taka przypadlosc. Teraz mam valvoline 10w40 wczesniej jezdzilem na valvoline 10w60 ale i autko mocniej katowane bylo olej sie sprawdzal i ten tez sie sprawdza tyle ze na 10w40 kontrolka gasnie szybciej ale na tej oliwie nie ma mowy o odcince na kazdych swiatlachWysłane z mojego moto g(10) przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się