Jump to content

OBK USA 3.6 czy warto?


Pabloo_75
 Share

Recommended Posts

Cześć,

jestem nowy. 

Po 12 latach użytkowania NIssana x-Traila chcę się przesiąść na Subaru.

 

Chcę kupić w Polsce, OBK sprowadzonego z USA.

Wykupiłem raport, który wskazuje, że samochód został uznany za nie nadający się do dalszego użytku.

Czy to naprawdę dyskwalifikuje ten egzemplarz?

 

Przesyłam link do raportu.

Będę wdzięczny jeżeli podzielicie się ze mną swoją wiedzą

 

https://www.carvertical.com/pl/raport?id=42ead656-e09d-4a02-abe1-3e510a181c4c&vin=4S4BSENC9J3383483

 

Pozdrawiam,

Paweł

Link to comment
Share on other sites

Wg mnie, jeżeli kupisz w dobrej cenie, to nie ma się czego bać.
Mój miał tylko uszkodzoną klapę bagażnika i lekko zderzak a też było dużo napisane.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3000 przy użyciu Tapatalka





Link to comment
Share on other sites

Niby warto ale nie warto, za te pieniądze można poszukać auta w naprawde dobrym stanie zamiast się napinać, ale wiadomo, że każdy lubi jak sąsiada w oczy kuje. Auto wygląda trochę jak ofiara protestów BLM i kija basebolowego niżeli kolizji drogowej:krecka_dostal:

Link to comment
Share on other sites

Auta są tańsze i z mocniejszymi silnikami. To jest fakt. 

 

Przy odsprzedaży będzie Cię to kosztowało proporcjonalnie mniejszą cenę sprzedaży, oraz ciut większe problemy ze sprzedażą niż z europejskim/krajowym modelami. 

 

Sprzedawałem brata xc70 na wiosnę w T6. Ponad 300 kuni. Miał lekko dziubnięty tył, sprowadzone i naprawione w ASO Volvo w PL. W 2015 r. jako roczne auto kosztował ~150k cebulionów. Polski odpowiednik ponad 200k.

 

Sprzedałem go 10k taniej niż polskie odpowiedniki.

 

Ja też za kilka lat planuję zmianę mojego MY10 na H6 ze stanów w nowszej budzie.

 

Poszukaj czegoś co Cię będzie przekonywac. Zabierz do ASO, sprawdź. Tutaj nic więcej się nie wymyśli. Poszukaj wersji kanadyjskiej. Jest bardziej europejska. 

 

powodzenia !

Link to comment
Share on other sites

Czy ASO tak dobrze sprawdza samochody??

 

Byłem ze znajomym jak kupował samochód i udał się do ASO VW na sprawdzenie samochodu i... dla mnie to rozczarowanie.

Faktem jest to że robią to bardzo metodyczne jednak zastrzeżenia miałem do:

 

Wydruków było sporo i błędy jakieś były ale jak spytałem o interpretację tych błędów to pojawiła się mowa milczenia. Wyglądało to trochę niestety tak jakby Panowie nie za to mieli płacone albo obsługiwał system ktoś bez żadnego pojęcia technicznego na ten temat.

 

Z przodu był zwój jeden zwój sprężyny pęknięty nie zostało to zauważone

 

Był jeszcze jeden temat odnośnie wypadkowości i grubości lakieru ale tutaj wolę się po prostu nie rozpisywać.

 

Do ASO możesz jechać ale obejrzyj sobie samochód jeśli masz możliwość z dobrym lakiernikiem. Jego oczy mogą więcej wychwycić, niż czujniki lakieru które są tylko i wyłącznie narzędziem a nie wyrocznią najlepiej gdyby miał styczność już z kilkoma OBK w tej budzie.

 

Auto wygląda na mało uszkodzone jeśli jest to zdjęcie realnego uszkodzenia a nie próby naprawy i sprzedania tego jako uszkodzone delikatnie a i takie rzeczy mogą mieć miejsce.

W USA ludzie mają (najczęściej) bardzo niską kulturę obsługi samochodów to raz, 2 to że samochód po kolizyjny zawsze taki będzie od kolizji możesz mieć potem do wymiany poduchy silnika, padnie amortyzator zacznie się pocić itd, przy mocnej kolizji w samochodzie może powstać problem z ustawieniem zbieżności kątów pochylenia koła, kąt znoszenia między osiami.

Bardzo rzadko zdarza się że samochód po kolizyjny jest złożony ze starannością bez "Januszowania"  

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.12.2020 o 12:50, lutek34 napisał:

wpis na title jest salvage, 90% samochodów sprowadzonych z USA ma ten zapis, ze zdjęć wygląda że nie było tragedii, nawet poduchy nie wystrzeliły

 

https://en.bidfax.info/subaru/outback/2099379-subaru-outback-36r-limited-2018-white-36l-6-vin-4s4bsenc9j3383483.html

I tu jest plus na korzyść sprowadzanych ze stanów. Na bidfaxie widać w jakim stanie było auto, kto sprzedawał, z jakim przebiegiem. Nie to co z EU że nigdy do końca nie będziesz wiedział czy był spawany z trzech, czy przebieg nie skręcony.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

W dniu 21.12.2020 o 07:15, Szmiglo napisał:

Ja też za kilka lat planuję zmianę mojego MY10 na H6 ze stanów w nowszej budzie.

niestety nie zmienisz ,w nowszej budzie nie będzie H 6

zmienisz nie doczytałem

Edited by car1961
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...