Skocz do zawartości

Konwersja zaciski K-Sport na czarne Brembo


kiero

Rekomendowane odpowiedzi

Jest taki temat. Jeżdżę Lanosem STI Spec US, któremu ktoś kiedyś zrobił krzywdę i postanowił, że czarne oryginalne Brembo zamieni na 8-tłoczkowy zacisk K-Sport. Generalnie uważam, że K-Sport to jest zestaw na półkę dom oglądania, nie nadaje się na codzienną jazdę. Tarcze (dwuczęściowe) się ciągle wyginają, trzeba co jakiś czas dotaczać tarcze lub je wymieniać, sam hamulec jest strasznie tępy. Znalazłem zestaw czarnych zacisków BREMBO do mojego rocznika i teraz mam pytanie. Czy konwersja zacisków to robota P'n'P? Ktoś z Was wie coś na ten temat? Czy jarzma też są do wymiany i trzeba jeszcze szukać mocowań  pod fabryczne zaciski?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej będzie p&p. większość przypadków swapów odbywa się na zasadzie że do ori zwrotnic dokłada się jakieś adaptery i aftetmarketowe zaciski plus tarcze.

Ale to ze są tępe to może być wina klocków ewentualnie słabej jakości tarcz (ale też wyginanie się tarcz może wskazywać na złe traktowanie przez użytkownika ale także przez złe chłodzenie układu hamulcowego, tj. tarcz w tym przypadku)

Ale na wszystko można znaleźć rozwiązanie...  

BDW. Są firmy w PL co robią tarczę na zamówienie i nie kosztuje to miliona monet... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a było sprawdzane czy wszystkie tłoczki chodzą jak powinny ? , 

ja kiedyś miałem taką sytuację w wrxsie na 4 tłoczku że hamulec jak by drewniany 

jeden problem to klocki stały w zacisku a następy to  tłoczki stały 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tommi1 napisał:

Raczej będzie p&p. większość przypadków swapów odbywa się na zasadzie że do ori zwrotnic dokłada się jakieś adaptery i aftetmarketowe zaciski plus tarcze.

Ale to ze są tępe to może być wina klocków ewentualnie słabej jakości tarcz (ale też wyginanie się tarcz może wskazywać na złe traktowanie przez użytkownika ale także przez złe chłodzenie układu hamulcowego, tj. tarcz w tym przypadku)

Ale na wszystko można znaleźć rozwiązanie...  

BDW. Są firmy w PL co robią tarczę na zamówienie i nie kosztuje to miliona monet... 

tarcze są profi, kosztowały sporo, ale gną się permanentnie. Klocki są ferrodo ds2500, więc też nie jakieś dziadostwo. Zacisk niestety ma to do siebie, że się zapieka... No i generalnie koszty klocków i tarcz w obecnej wersji to dla mnie osobiście jakiś dramat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, kiero napisał:

tarcze są profi, kosztowały sporo, ale gną się permanentnie. Klocki są ferrodo ds2500, więc też nie jakieś dziadostwo. Zacisk niestety ma to do siebie, że się zapieka... No i generalnie koszty klocków i tarcz w obecnej wersji to dla mnie osobiście jakiś dramat. 

To że coś kosztuje dużo to nie znaczy że jest dobrej jakości... co do Ferodo 2k500 to już sobie wyrobiłem opinie i do elyty to nie należą :biglol:

A jak klocki sa ponizej 500 usd to jest dobra cena :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie te zaciski kompletnie nie odpowiadają,  uważam, że to są pieniądze wyrzucone w błoto. Co do frajda z ich użytkowania skoro tarcze skręcane nagminnie się wichrują, zaciski zapiekają, a do tego ich eksploatacja to jest dramat. Po coś Subaru stosuje czarne Brembo w modelu STI w tych rocznikach. Standardowy przesmarowany zacisk brembo z dobrą tarczą i klockiem jest przynajmniej bezobsługowy, nie ściąga i się nie zapieka. KSport jest równie udany co zaciski bendixa w polonezie...

Edytowane przez kiero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kiero napisał:

Standardowy przesmarowany zacisk brembo z dobrą tarczą i klockiem jest przynajmniej bezobsługowy, nie ściąga i się nie zapieka.

Tak Ci się tylko wydaje... szczególnie co do tej bezobsługowości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, kiero napisał:

Mnie te zaciski kompletnie nie odpowiadają,  uważam, że to są pieniądze wyrzucone w błoto. Co do frajda z ich użytkowania skoro tarcze skręcane nagminnie się wichrują, zaciski zapiekają, a do tego ich eksploatacja to jest dramat. Po coś Subaru stosuje czarne Brembo w modelu STI w tych rocznikach. Standardowy przesmarowany zacisk brembo z dobrą tarczą i klockiem jest przynajmniej bezobsługowy, nie ściąga i się nie zapieka.

 

3 minuty temu, Tommi1 napisał:

Tak Ci się tylko wydaje... szczególnie co do tej bezobsługowości

Pojeździj trochę na moim setupie, to zobaczysz:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kiero napisał:

 

Pojeździj trochę na moim setupie, to zobaczysz:)

Wolę nie... nie będę jak to stwierdziłeś 

3 minuty temu, kiero napisał:

KSport to jest shit jakich mało:/ 

testował :biglol:

Zakładaj Brembulce i będzie git a przynajmniej wybór tarcz i klocków jest dużo większy...

 

P.S. zawsze jest jeszcze AP Racing albo Alcon :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tommi1 napisał:

Wolę nie... nie będę jak to stwierdziłeś 

testował :biglol:

Zakładaj Brembulce i będzie git a przynajmniej wybór tarcz i klocków jest dużo większy...

 

P.S. zawsze jest jeszcze AP Racing albo Alcon :biglol:

Tylko jeszcze trzeba nabyć czarne brembo w dobrej cenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co sprawdziłbym czy zaciski są wgl sprawne... wystarczy że jeden tłoczek się zapiecze i będą tego typu efekty :) Co do ori brembo to fakt do amatorskiego upalania wystarczają ponad to... wystarczy dobry klocek i tarcza. A jeżeli jesteś uparty na powrót do ori to z chęcią odkupię   :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...