Jump to content

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Recommended Posts

W dniu 19.09.2021 o 12:29, respect napisał:

To ciekawe, czy wiecie kto jako pierwszy jeżdził u nas pod jego okiem w subaru.

Ani Hołek, ani Leszek. Nie wiem czy Andrzej Koper "korzystał" z  p. Rogalskiego. Ale z nissana GTIR  po Herbie na subaru po AK przesiadł się Bartek Baniowski i potem dość długo w latach 90-tych był kierowcą wspieranym przez "polskie" subaru. Parę lat pózniej powstał SPRT z Leszkiem Kuzajem.

Edited by respect
Link to comment
Share on other sites

33 minuty temu, respect napisał:

Ani Hołek, ani Leszek. Nie wiem czy Andrzej Koper "korzystał" z  p. Rogalskiego. Ale z nissana GTIR  po Herbie na subaru po AK przesiadł się Bartek Baniowski i potem dość długo w latach 90-tych był kierowcą wspieranym przez "polskie" subaru. Parę lat pózniej powstał SPRT z Leszkiem Kuzajem.

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek  i WRX miala chyba malo miała wspólnego ? 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, turdziGT napisał:

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek  i WRX miala chyba malo miała wspólnego ? 

Chociaż moze nr rejestracyjny ten sam w każdym razie ja pamiętam ta Imprezę głównie na światłach awaryjnych :biglol:

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, turdziGT napisał:

pamiętam ta Imprezę głównie na światłach awaryjnych

 

Ale co jak co, ambasadorował trochę marce Subaru.

Pamiętam po jakimś rajdzie, jak dojechał po awarii, powiedział coś w tym stylu: "Gdyby nie Subaru i nie zalane Lotosem, to bym nie dojechał" ;) 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fakt, p.Baniowskiego i p. Darka Poletyło głównie pamiętam na światłach awaryjnych. Najczesciej poddawała sie chyba skrzynia 5mt. Dopiero od wejścia GD Impreza stała się konkurencyjną Nką

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Bosman napisał:

Fakt, p.Baniowskiego i p. Darka Poletyło głównie pamiętam na światłach awaryjnych. Najczesciej poddawała sie chyba skrzynia 5mt. Dopiero od wejścia GD Impreza stała się konkurencyjną Nką

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Coś z tą 5-tką Subaru było nie tak ;-), nawet jak włożyłem wkład ppg to ni wytrzymał jednego okrążenia Słomczyna, a na starcie zaniemówili wszyscy mechanicy Kuzaja (procedura startu) l-) a Grac był wściekły bo nie zdążył zrobić okrążenia jak przed drugim od końca okrążenia zakrętem ją zmieliło ;-}. Ale i tak dostałem puchar chyba banku ... za najszybsze okrążenie toru :-) Grac był wściekły że nawet kółka nie zrobił... ZAGADKA - kto wie gdzie jest Zielony Groszek?

Link to comment
Share on other sites

Pierwszym Subaru na polskich rajdowych trasach było Subaru Legacy RS. 

 

1993


9. ZIMOWY RAJD DOLNOŚLĄSKI


Fredric Donner jr / Julian Obrocki Subaru Legacy RS 4WD Turbo gr.N 4.gen. N-5 /1

 

 

Samochód istnieje, rozmawiałem z jednym z właścicieli, mają nieuregulowane sprawy własnościowe. Do Legacy rości sobie prawo więcej niż jedna osoba, więc moja próba zakupu samochodu się nie powiodła. 

 

 

unnamed.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, chojny napisał:

Pierwszym Subaru na polskich rajdowych trasach było Subaru Legacy RS. 

 

1993


9. ZIMOWY RAJD DOLNOŚLĄSKI


Fredric Donner jr / Julian Obrocki Subaru Legacy RS 4WD Turbo gr.N 4.gen. N-5 /1

 

 

Samochód istnieje, rozmawiałem z jednym z właścicieli, mają nieuregulowane sprawy własnościowe. Do Legacy rości sobie prawo więcej niż jedna osoba, więc moja próba zakupu samochodu się nie powiodła. 

 

 

unnamed.jpg

Klasyczne fele :wub:

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Neutrino33 napisał:

Klasyczne fele :wub:

 

 

Klasa sama w sobie, choć do Legacy średnio siadły. 

 

 

unnamed.jpg

Link to comment
Share on other sites

8 minut temu, chojny napisał:

 

 

Klasa sama w sobie, choć do Legacy średnio siadły. 

 

 

 

Jak widzę takie felgi to od razu przed oczami staje Escort Cosworth ;)

HOCUS POCUS: WRC FORD ESCORT COSWORTH | Fast Car

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, skwaro napisał:

Jak widzę takie felgi to od razu przed oczami staje Escort Cosworth ;)

HOCUS POCUS: WRC FORD ESCORT COSWORTH | Fast Car

 

Tu jest idealnie!! :wub:

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, chojny napisał:

 

 

Klasa sama w sobie, choć do Legacy średnio siadły. 

 

 

unnamed.jpg

Te na Legacy to nie OZ tylko Compomotive.

 

OZ dla Ford Motorsportna Escorcie klasa ale szczyt szczytów to dla mnie Speedline z kanalem na hamulec na Delcie :wub:

 

 

B_lancia-delta-integrale-evo-fortissimamente-volli_1.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

23 godziny temu, turdziGT napisał:

Jesteś pewien ? Ta Impreza Beniowskiego jeździła kak zwykły GTek

No nie był to zwykły gt- ek. :) Druga była sprowadzona z Belgii.

22 godziny temu, Bosman napisał:

Fakt, p.Baniowskiego i p. Darka Poletyło głównie pamiętam na światłach awaryjnych.

Tak ,Światła awaryjne jednak miał sprawne:),ale były to czasy na rozruchu tej lepszej ery w PL i nie można patrzeć na to dzisiejszymi kategoriami. Bania był naprawdę zdolnym kierowcą ,ale wiecie jak się

wtedy zaczynało za własne pieniądze. Z początku praktycznie wcale nie trenował, potem tylko troszkę. W wypadku zginął jego pilot Wieczorek i to też przerwało starty.Trochę brak organizacji jeszcze itd.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, respect napisał:

No nie był to zwykły gt- ek. :) Druga była sprowadzona z Belgii.

Tak ,Światła awaryjne jednak miał sprawne:),ale były to czasy na rozruchu tej lepszej ery w PL i nie można patrzeć na to dzisiejszymi kategoriami. Bania był naprawdę zdolnym kierowcą ,ale wiecie jak się

wtedy zaczynało za własne pieniądze. Z początku praktycznie wcale nie trenował, potem tylko troszkę. W wypadku zginął jego pilot Wieczorek i to też przerwało starty.Trochę brak organizacji jeszcze itd.

Nie no jasne. Ten ulepiany Sunny GTIR grupy A po Herbie to tez byl kompletny niewypał i tu niestety tez sezon kompletnie zmarnowany ale takie były realia.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Czołówka Nki jeździła wtedy Lancerami Evo różnych generacji i one sprawiały chyba znacznie mniej problemów.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, turdziGT napisał:

Ten ulepiany Sunny GTIR grupy A po Herbie to tez byl kompletny niewypał i tu niestety tez sezon kompletnie zmarnowany ale takie były realia.

Ale jesli chodzi o możliwości to było wtedy drugie auto w PL po hołkowej toyocie.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.09.2021 o 16:45, respect napisał:

Ale jesli chodzi o możliwości to było wtedy drugie auto w PL po hołkowej toyocie.

Eee no bez przesady. To była przebudowana Nka a nie pełna A grupa dlatego też taka awaryjna. Konkurencyjnym autem do Celicy  dysponował Pawel Przybylski jak wsiadł w Escorta grupy A.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 22.09.2021 o 07:07, Bosman napisał:

Czołówka Nki jeździła wtedy Lancerami Evo różnych generacji i one sprawiały chyba znacznie mniej problemów.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

W N ce królował Lancer i nic innego choć  wcześniej przym wiódł Sunny GTiR którym Herba i Kufrej lali wszystko inne. Niestety A grupowe Sunny nigdy nie dorównały Nkom a zwłaszcza Herby który to przebudował Nnke na A grupę z mega mizernym skutkiem.

Link to comment
Share on other sites

Wątek spadł na drugą stronę, a tymczasem zbliża się Finlandia i Dolnośląski.

Młody Solberg rozpoczął od wypadku w Sti na zapoznaniu......

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, Bosman napisał:

Wątek spadł na drugą stronę, a tymczasem zbliża się Finlandia i Dolnośląski.

Młody Solberg rozpoczął od wypadku w Sti na zapoznaniu......

 

 

I ERC Portugalia  ;) 

 

Ostatni, na którym Miko musi uważać. ;)

Link to comment
Share on other sites

W dniu 23.09.2021 o 18:32, turdziGT napisał:

Eee no bez przesady. To była przebudowana Nka a nie pełna A grupa dlatego też taka awaryjna. Konkurencyjnym autem do Celicy  dysponował Pawel Przybylski jak wsiadł w Escorta grupy A.

Ten sunny był awaryjny, ale nie wiem czy nie pomyliłeś escortów. Ten ,do którego wsiadł Przybylski  w barwach sony faktycznie świetny, ale jeździł póżniej niż GTIR.

wg mnie nissan  miał duże możliwości -pewnie kosztem awaryjności, ale chodzi o escorta ,który jeżdził równocześnie z sunny. Ale moze nie ma to znaczenia , tym bardziej, że nie pamiętam na czym opieram taka opinię:)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...