Skocz do zawartości

zbiornik "coolant" forester 2.0 T 2003r.


sasturppe

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, ewemarkam napisał:
38 minut temu, lutek34 napisał:
a co wskazuje OBD? U mnie w OBK też wskazówka jest minimalnie poniżej połowy, wskazania OBD wachlują pomiędzy 82-87 stopni, podczas jazdy po mieście. Ostatnio przegoniłem OBK na "niemieckiej" autostradzie 200km/h i temperatura była non stop 82 stopnie, wydaje się trochę mało, ale skoro termostat otwiera się przy 76 stopniach, to chyba tak ma być.

Latem temperatury pewnie będą wyższe.

zapewne tak, dlatego teraz w zimie głowienie się nad tym czy wskazówka jest w poziomie lub lekko poniżej, gdzie silnik rozgrzewa się w odpowiednim czasie, jest moim zdaniem niepotrzebnym zajmowaniem sobie głowy, ale rozumiem że kolega @sasturppechciał poznać dokładną zasadę działania systemu chłodzenia silnika Subaru.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, lutek34 napisał:

a co wskazuje OBD? U mnie w OBK też wskazówka jest minimalnie poniżej połowy, wskazania OBD wachlują pomiędzy 82-87 stopni, podczas jazdy po mieście. Ostatnio przegoniłem OBK na "niemieckiej" autostradzie 200km/h i temperatura była non stop 82 stopnie, wydaje się trochę mało, ale skoro termostat otwiera się przy 76 stopniach, to chyba tak ma być.

i tutaj juz ci nic nie powiem, nie mam pojecia, rozumiem ze OBT to diagnostyka poprzez kabel

niestety nie mam takiej mozliwosci

wskazowka tak jak wspomnialem jest ponizej poziomu tak w polowie do kreski lewej do poziomu /czli 1/4 pomiedzy kreskami * blizej lewej/, nie mam pojecia jaka to temperatura

dawalem mu "ognia" w garazu juz dwa razy i ani drgnela * stala tam gdzie opisywalem wyzej*, co chwile sie tylko wiatraki wlaczaly

jezeli tak ma byc i chlodnica ma sie zalewac goraca woda od gory przed puszczeniem termostatu to tyle w temacie, nie mam wiecej pytan i dziekuje wszystkim za pomoc w ogarnieciu tematu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lutek34 napisał:

zapewne tak, dlatego teraz w zimie głowienie się nad tym czy wskazówka jest w poziomie lub lekko poniżej, gdzie silnik rozgrzewa się w odpowiednim czasie, jest moim zdaniem niepotrzebnym zajmowaniem sobie głowy, ale rozumiem że kolega @sasturppechciał poznać dokładną zasadę działania systemu chłodzenia silnika Subaru.

dokladnie, za co serdecznie dziekuje ...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sasturppe napisał:

i tutaj juz ci nic nie powiem, nie mam pojecia, rozumiem ze OBT to diagnostyka poprzez kabel

niestety nie mam takiej mozliwosci

do podglądu podstawowych parametrów pracy silnika, wystarczy kupić ELM327 ma bluetootha, koszt około 40zł

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, lutek34 napisał:

do podglądu podstawowych parametrów pracy silnika, wystarczy kupić ELM327 ma bluetootha, koszt około 40zł

dziekuje, tak zrobie... tylko jak to dokladnie dziala, rozumiem ze smartfon z jakas aplikacja badz komputer a co dalej? bede wdzieczny za wskazowki, pomimo odbiegania z tematu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...