togus Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Panowie mam notoryczny problem. Wypadaniem zapłonow, wymieniłem kable ngk,cewkę ngk, świece ngk na irydowe. Zwykle dzieje się to zaraz po odpaleniu przy niższej temperaturze, jak skasuje błędy i się zagrzeje jest ok całą jazdę do następnego odpalenie. Skoro wymienione jest wszystko to czemu dalej wypadają ? Gdzie może być jeszcze jakieś ,,przebicie” ? Musi być tego jakaś przyczyna??? Może gdzieś na kablach dochodzących do cewki jest problem ? To się wymienia ? Czy tez regulacja zaworów ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
remuch Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Mi w podobnej sytuacji wymianiono kable, ale jak mechanik mówił: w Subaru nie można oszczędzać na kablach WN, założył najdroższe Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 Kolego kupiłem RC FX58 specjalnie z USA niebieskie niedostępne w Polsce nic droższego i lepszego od nich nie ma:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dracula Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Sprawdz czy z uszczelek pod klawiatura nie leci Ci olej do swiec. I jesli jest to tylko na zimnym zawory luzy jak juz napisales w poscie. SprawdzWysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
remuch Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Kolego kupiłem RC FX58 specjalnie z USA niebieskie niedostępne w Polsce nic droższego i lepszego od nich nie ma:/ To możesz kable wykluczyć Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 Kolego sam osobiście wymieniłem uszczelkę pod klawiatura x2 plus uszczelki świec bo wcześniej lało. Wiec to tez nie to:/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 19, 2020 Share Posted December 19, 2020 Mierzyłeś kompresję na zimnym silniku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted December 19, 2020 Author Share Posted December 19, 2020 (edited) Nie nigdy tego nie robiłem, powoli mnie to irytuje codzienne kasowanie błędu. Kolego nadal nie doszedłem do tego co blokuje mi samochód, błąd P0420 błąd katalizatora wyeliminowałem wykręcając przedlużkę oddalająca sondę od strumienia spalin i tego już nie wyrzuca, obstawiam katalizator zapachany nie dyfer czy skrzynia i błędne przełożenie. Na rozgrzanym silniku nie muli. Edited December 19, 2020 by togus Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted December 20, 2020 Share Posted December 20, 2020 Jeśli katalizator np pękł i siatka jest obrócona bokiem to zaraz po odpaleniu będą działy się dziwne rzeczy... sprawdzisz to wykręcając sondę i zaglądając kamerką endoskopową, pęknięty siatka powinna również dzwonić. wypadanie zapłonu może powodować mniejsza sprawność silnika/kompresja. niepoprawny luz zaworowy może powodować chaotyczną nie równą pracę silnika i misfire Masz instalację LPG i PB jeśli tak to możesz mieć skrajnie ustawione korekty. Knock sensor może być uszkodzony. Auto normalnie odpala czy trzeba trochę pokręcić aby odpaliło? wszystkie subaru jakie oglądałem odpalały z lekkim opóźnieniem ale zdarzały się rodzynki które odpalały z trudem. U mnie były czasem problemy z odpaleniem samochodu po wyczyszczeniu kostek wiązki silnika przepustnicy i innych ważnych elementów problem ustąpił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 2, 2021 Author Share Posted January 2, 2021 Odpala elegancko:) wszystko dzieje się zanim się rozgrzeje nierówno pracuje:/ wypadają zapłony wszystkie. Nie mam pomysłu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted January 2, 2021 Share Posted January 2, 2021 A tak zapytam. Został sprawdzony czujnik temperatury płynu?Czy widzi poprawną temperaturę, i tak samo czujnik temperatury powietrza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
togus Posted January 2, 2021 Author Share Posted January 2, 2021 Nie sprawdzałem, przy odczytach na skanerze obd2 wszystko ok. Znalazłem natomiast inny problem syczy mi z czujnika ciśnienia lpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now