Misiekwro Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Pacjent to 2009 impreza hatchback zza wielkiej wody, problemem były oryginalne lampy na h11 które w ogóle nie świeciły, wiec założone zostały ori ksenony. Wszystko pięknie działa, dołożony został spryskiwacz itd, problem mam jednak z poziomowaniem tych lamp, bo wersja USA w ogóle nie posiada elektrycznej regulacji wysokości. Co zrobić? Lampy maja silniczki z wtyczkami zakupiłem oryginalny potencjometr z wtyczką i myślałem nad połączeniem tego, ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, wiem ze ksenony powinny być samopoziomowane, ale tego to już w ogóle nie wiem jak ugryźć. Pomóżcie, może ktoś przechodził przez podobne przeszkody i ma jakiś pomysł albo diagram jak to sparować? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 1 godzinę temu, Misiekwro napisał: Pacjent to 2009 impreza hatchback zza wielkiej wody, problemem były oryginalne lampy na h11 które w ogóle nie świeciły, wiec założone zostały ori ksenony. Wszystko pięknie działa, dołożony został spryskiwacz itd, problem mam jednak z poziomowaniem tych lamp, bo wersja USA w ogóle nie posiada elektrycznej regulacji wysokości. Co zrobić? Lampy maja silniczki z wtyczkami zakupiłem oryginalny potencjometr z wtyczką i myślałem nad połączeniem tego, ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, wiem ze ksenony powinny być samopoziomowane, ale tego to już w ogóle nie wiem jak ugryźć. Pomóżcie, może ktoś przechodził przez podobne przeszkody i ma jakiś pomysł albo diagram jak to sparować? wybacz, nie pomogę w temacie bo nie mam xenonów (jeszcze), ale widzę, że nowa GH we Wrocławiu, to się chciałem przywitać Powodzenia z tematem i do zobaczenia na mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekwro Opublikowano 19 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2020 7 godzin temu, Kotolot napisał: wybacz, nie pomogę w temacie bo nie mam xenonów (jeszcze), ale widzę, że nowa GH we Wrocławiu, to się chciałem przywitać Powodzenia z tematem i do zobaczenia na mieście. Witam witam i również pozdrawiam Wrocławianina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Będzie trudno. Schemat do ręki, czujniki na wahaczach, kabelki do kabiny i sterowanie. Łatwiej będzie założyć coś do sterowania ręcznego, ale z jakiej wersji ??? Kiedyś, dawno temu, udało mi się założyć coś takiego do nissana. Miał fabrycznie reflektory z silnikami, a nie było sterowania. Wtedy, o ile pamiętam, wystarczył przełącznik, podający napięcie na jeden z pinów reflektora. I regulacja, cztery poziomy, była spod gałki. Było to w okolicach 1985 roku, więc wybacz, że mało pamiętam. Ale warunku samopoziomowania nie spełniało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 20 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Nie jest łatwo. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/Impreza 2009/ klikasz na "Wiring Diagram" później literka H i już "Headlight Beam Leveler System [WIRING SYSTEM]" Tam masz schematy z ręcznego poziomowania PB/ON i automatyczne też PB/ON. Musisz mieć moduł poziomowania jeszcze, wtyczki są inaczej numerowane od tego modułu. Moduł pewnie z wtyczkami i kawałkami przewodów. I do niego lecisz z kablami od czujników na wahaczach i silników do lamp. Jest jeszcze opcja zalożenia czegoś niby takiego, ale jak to działa nie mam pojęcia. https://jafra.com.pl/modul-bi-polarny-do-silniczkow-krokowych-poziomowanie-do-hid-xenon.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekwro Opublikowano 20 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Spróbuje z tym żyroskopem, znalazłem sklep który tym handluje (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekwro Opublikowano 22 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 W dniu 20.12.2020 o 11:23, ewemarkam napisał: Nie jest łatwo. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/Impreza 2009/ klikasz na "Wiring Diagram" później literka H i już "Headlight Beam Leveler System [WIRING SYSTEM]" Tam masz schematy z ręcznego poziomowania PB/ON i automatyczne też PB/ON. Musisz mieć moduł poziomowania jeszcze, wtyczki są inaczej numerowane od tego modułu. Moduł pewnie z wtyczkami i kawałkami przewodów. I do niego lecisz z kablami od czujników na wahaczach i silników do lamp. Jest jeszcze opcja zalożenia czegoś niby takiego, ale jak to działa nie mam pojęcia. https://jafra.com.pl/modul-bi-polarny-do-silniczkow-krokowych-poziomowanie-do-hid-xenon.html Dzięki kolego, ogarnąłem temat ręcznego sterowania dzięki schematowi i tak będzie musiało zostać, a moduł bipolarny od tego jafry jest do silniczków 4 pin wiec nie będzie działał z tym co mam, dzięki jeszcze raz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 6 minut temu, Misiekwro napisał: Dzięki kolego, ogarnąłem temat ręcznego sterowania dzięki schematowi i tak będzie musiało zostać, a moduł bipolarny od tego jafry jest do silniczków 4 pin wiec nie będzie działał z tym co mam, dzięki jeszcze raz. Dobrze że się udało. Nie popatrzyłem nawet czym steruje ten moduł. W subaru w zasadzie podaje się napięcie na trzeci pin. Jeśli jest pełne napięcie zasilania to silnik leci do położenia 0, jeśli podamy masę to leci w kierunku 3. Albo na odwrót, już nie pamiętam. Generalnie płynną regulacje można zrobić zwykłym potencjometrem. Kombinowałem nad zbudowaniem takiego systemu, generalnie odpuściłem, bo trzeba by wydać na same czujniki parę stówek, później je zamontować tak aby nie urwały się itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się