Skocz do zawartości

Impreza gh z USA założyłem ksenony i co dalej


Misiekwro

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to 2009 impreza hatchback zza wielkiej wody, problemem były oryginalne lampy na h11 które w ogóle nie świeciły, wiec założone zostały ori ksenony. Wszystko pięknie działa, dołożony został spryskiwacz itd, problem mam jednak z poziomowaniem tych lamp, bo wersja USA w ogóle nie posiada elektrycznej regulacji wysokości. Co zrobić? Lampy maja silniczki z wtyczkami zakupiłem oryginalny potencjometr z wtyczką i myślałem nad połączeniem tego, ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, wiem ze ksenony powinny być samopoziomowane, ale tego to już w  ogóle nie wiem jak ugryźć. Pomóżcie, może ktoś przechodził przez podobne przeszkody i ma jakiś pomysł albo diagram jak to sparować?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Misiekwro napisał:

Pacjent to 2009 impreza hatchback zza wielkiej wody, problemem były oryginalne lampy na h11 które w ogóle nie świeciły, wiec założone zostały ori ksenony. Wszystko pięknie działa, dołożony został spryskiwacz itd, problem mam jednak z poziomowaniem tych lamp, bo wersja USA w ogóle nie posiada elektrycznej regulacji wysokości. Co zrobić? Lampy maja silniczki z wtyczkami zakupiłem oryginalny potencjometr z wtyczką i myślałem nad połączeniem tego, ale nie za bardzo wiem jak się za to zabrać, wiem ze ksenony powinny być samopoziomowane, ale tego to już w  ogóle nie wiem jak ugryźć. Pomóżcie, może ktoś przechodził przez podobne przeszkody i ma jakiś pomysł albo diagram jak to sparować?

wybacz, nie pomogę w temacie bo nie mam xenonów (jeszcze), ale widzę, że nowa GH we Wrocławiu, to się chciałem przywitać ;) Powodzenia z tematem i do zobaczenia na mieście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kotolot napisał:

wybacz, nie pomogę w temacie bo nie mam xenonów (jeszcze), ale widzę, że nowa GH we Wrocławiu, to się chciałem przywitać ;) Powodzenia z tematem i do zobaczenia na mieście. 

Witam witam i również pozdrawiam Wrocławianina :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie trudno. Schemat do ręki, czujniki na wahaczach, kabelki do kabiny i sterowanie. Łatwiej będzie założyć coś do sterowania ręcznego, ale z jakiej wersji ??? Kiedyś, dawno temu, udało mi się założyć coś takiego do nissana. Miał fabrycznie reflektory z silnikami, a nie było sterowania. Wtedy, o ile pamiętam, wystarczył przełącznik, podający napięcie na jeden z pinów reflektora. I regulacja, cztery poziomy, była spod gałki. Było to w okolicach 1985 roku, więc wybacz, że mało pamiętam. Ale warunku samopoziomowania nie spełniało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest łatwo.

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/Impreza 2009/ klikasz na "Wiring Diagram" później literka H i już "Headlight Beam Leveler System [WIRING SYSTEM]" Tam masz schematy z ręcznego poziomowania PB/ON i automatyczne też PB/ON.

Musisz mieć moduł poziomowania jeszcze, wtyczki są inaczej numerowane od tego modułu. Moduł pewnie z wtyczkami i kawałkami przewodów. I do niego lecisz z kablami od czujników na wahaczach i silników do lamp. 

Jest jeszcze opcja zalożenia czegoś niby takiego, ale jak to działa nie mam pojęcia.

https://jafra.com.pl/modul-bi-polarny-do-silniczkow-krokowych-poziomowanie-do-hid-xenon.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2020 o 11:23, ewemarkam napisał:

Nie jest łatwo.

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2009/Impreza 2009/ klikasz na "Wiring Diagram" później literka H i już "Headlight Beam Leveler System [WIRING SYSTEM]" Tam masz schematy z ręcznego poziomowania PB/ON i automatyczne też PB/ON.

Musisz mieć moduł poziomowania jeszcze, wtyczki są inaczej numerowane od tego modułu. Moduł pewnie z wtyczkami i kawałkami przewodów. I do niego lecisz z kablami od czujników na wahaczach i silników do lamp. 

Jest jeszcze opcja zalożenia czegoś niby takiego, ale jak to działa nie mam pojęcia.

https://jafra.com.pl/modul-bi-polarny-do-silniczkow-krokowych-poziomowanie-do-hid-xenon.html

Dzięki kolego, ogarnąłem temat ręcznego sterowania dzięki schematowi i tak będzie musiało zostać, a moduł bipolarny od tego jafry jest do silniczków 4 pin wiec nie będzie działał z tym co mam, dzięki jeszcze raz.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Misiekwro napisał:

Dzięki kolego, ogarnąłem temat ręcznego sterowania dzięki schematowi i tak będzie musiało zostać, a moduł bipolarny od tego jafry jest do silniczków 4 pin wiec nie będzie działał z tym co mam, dzięki jeszcze raz.

Dobrze że się udało. Nie popatrzyłem nawet czym steruje ten moduł. W subaru w zasadzie podaje się napięcie na trzeci pin. Jeśli jest pełne napięcie zasilania to silnik leci do położenia 0, jeśli podamy masę to leci w kierunku 3. Albo na odwrót, już nie pamiętam. Generalnie płynną regulacje można zrobić zwykłym potencjometrem. Kombinowałem nad zbudowaniem takiego systemu, generalnie odpuściłem, bo trzeba by wydać na same czujniki parę stówek, później je zamontować tak aby nie urwały się itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...