adamusmax Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Ja jednak jestem zwolennikiem Devlina, cholernie mi się podoba :razz: ze co :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Andrzej Koper, nie ma sensu po razu kolejny dyskutować na ten temat :wink: Faktem jest że konstrukcja downpipe'u SS jest karygodna. A jeśli chodzi o spawy to są tragiczne. Akurat na spawaniu się znam bo mam z nim doczynienia na codzień w pracy. I porównując spawy orbitalne na tłumiku HKS z ręcznymi na tłumki SS widać jednak różnicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Być może do spawania części widocznych w jakiejs artystycznej konstrukcji wybrałbym innego spawacza :roll: ale co mnie obchodzi "uświniony" zazwyczaj spod auta :?: Mnie interesuje dżwięk( mieszczący się w normach dopuszczających do ruchu) bo nie zamierzam dyskutowac z policja i w przypadku SS natychmiast odczuwalny wzrost momentu i mocy...i tylko to Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Panowie....nie interesują mnie Wasze gusta słuchowe:) Zadałem pytanie i miałem nadzieje uzyskac rzeczawą odpowiedz a nie czytac to co czytam:) Co z uppipem? Kupowac czy seryjny wystarcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Andrzej Koper, nie da się zaprzeczyć że konstrukcja downpipe w SS to jakas lipa okropna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Andrzej Koper, ok, ale są wydechy które mają jeszcze ładniejszy dzwięk, i dają większe przyrosty. Świat nie kończy się na SS :wink: JonesB, uppipe zostaw seryjny, chyba że chcesz iść w naprawde dużą moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Andrzej Koper, nie da się zaprzeczyć że konstrukcja downpipe w SS to jakas lipa okropna. Nie wiem....zapytaj Łosia.... AK ps. Mati :!: mozliwe że tak jest ale ten spełnia moje oczekiwania w interesujacym mnie zakresie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Nie wiem....zapytaj Łosia.... Może dlatego mu tak silnik dymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Nie wiem....zapytaj Łosia.... Może dlatego mu tak silnik dymi? W "budyniu" tez dymił po Słomce AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Dzieki Mati. Na nie-ASO pisza ze po zmianie uppipe szybciej sie turbina wkreca. Koszt 750 zł. Faktycznie coś to daje? http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=131 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Wracajac do tematu - z Twoich okolic zdecydowanie mogę polecić MG Motorsport. Gdybym nie miał SS wydech zrobiłbym u nich http://www.mgmotorsport.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 JonesB, z mojego doświadczenia z wymianą uppipe wynika że sama wymiana powoduje że spool up się wydłuża. Za to po remapie biorącym pod uwage wymieniony uppipe rzeczywiście się poprawia. Ale tak jak pisałem wcześniej najpierw pomyśl jaką chcesz osiągnąc moc, i ile chcesz wydać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 mati, Weź pod uwagę, że kolega, który pytał o up-pipe ma wrx'a, a tam w up-rurce mieszka prekat ... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Dzieki Mati. Na nie-ASO pisza ze po zmianie uppipe szybciej sie turbina wkreca. Koszt 750 zł. Faktycznie coś to daje? http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=131 W WRX Bug-Eye -> wymienić koniecznie, z resztą napisałeś, że szykuje sie remap. W Mapteku nie zechcą stroić na seryjnym Up-Pipe :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Nie doczytałem że i tak masz zamiar robić remap. Wymieniaj uppipe. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Co to znaczy..."spool up się wydłuża" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 pozniej zaczyna ladowac turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Rozumie ze kupic ale zakładac dopiero przed remapem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Zajrzyj wyżej kolego. W wrx zakładaj natychmiast, będzie odwrotnie niż sugerował Mati, zacznie szybciej ładować, bo usuniesz prekata ! Spool -Up się wydłuża w przypadku zastosowania up- pipe, o sporo większej średnicy od seryjnej. Będziesz się tylko musiał przyzwyczaić do kontrolki "Check Engine" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 A myku zadnego na kontrolke nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Hm mozesz sprobowac z emulatorem sondy z jakiejs instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Na fotkach uppipow z nie-ASO sa mejsca na sonde.Tylko po co skoro sie i tak kontrolka zapala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 jak bedziesz mapowal to Ci CELa usuna spoko maptekowcy to ogarna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Na fotkach uppipow z nie-ASO sa mejsca na sonde.Tylko po co skoro sie i tak kontrolka zapala? Sonda jest ważnym elementem sterowania silnikiem :-). A że wywala błąd katalizatora to nie jej wina ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Czyli jak dobrze rozumiem, jeżeli mam 2.5" od turbo i planuję remapik to powinienem jeszcze wymienić up-pipe i co jeżeli tego nie zrobię? Pozdrawiam Norbert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi