Skocz do zawartości

Skąd wziąć prąd po zapłonie w komorze silnika


kamul

Rekomendowane odpowiedzi

prąd po kluczyku jest nie na bezpieczniku a na przekaźniku z tego co pamiętam wpiąłem się w żółty przewód....

do tego trzeba wyjąc plastik z bezpiecznikami/przekaźnikami i od tyłu na skrajnej kostce od prawej strony poszukać plusa po stacyjce.

prąd po przekręceniu świateł zabierzesz z bezpiecznika 15A odpowiadającego za przednie lampy.

na bezpiecznikach pod maską mamy stały plus bądź plus po zadaniu pracy np klakson światła mijania/drogowe

Piszę to z pamięci więc mogę się mylić

 

Edytowane przez SubaruLPG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaglądnąłem pod maskę i nie uśmiecha mi się majstrowanie przy tej wiązce, wolałbym już ewentualnie polecieć np ze środka z bezpiecznika zapalniczki, tylko teraz pytanie którędy ze środka się dostać sensownie pod maskę, nie rozbierając przy tym za wiele (albo nic?) :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamul napisał:

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Jeśli pod car audio to spokojnie możesz brać zasilanie że środka, ja bez problemu podłączyłem dwa wzmacniacze po 200wat RMS pod zasilanie bezpieczników tych umieszczonych w desce przy pełnej mocy( nie da się wytrzymać bo pół powiatu słyszy) porzewód jest zimny a bezpiecznik główny nie jara się zatem jest ok. Chyba że chodzi o sterowanie jakiegokolwiek przekaźnika po stacyjce to wtedy możesz brać skąd ci się tylko podoba...obciążenie zerowe

Edytowane przez Szczepan 5557
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 17.12.2020 o 18:10, kamul napisał:

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Jeśli mocno chcesz brać prąd spod maski i ciągnąć go do środka auta to wiązka biegnie pod lewym nadkolem. Jak zdejmiesz koło i plastik to zobaczysz plik przewodów idących do wewnątrz przez gumową tuleję/uszczelkę. Myślę, że jak pokombinujesz to wąski przewód jakoś przepchniesz tamtędy, bo generalnie jest dość ciasno. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, prąd poszedł z zapalniczki. Miałem kamerę cofania na wifi i wymyśliłem ze dodam ją na przód przy prędkości <5kmh o ile inna apka nie jest odpalona w radiu. Jeśli kogoś interesuje temat to wifi ledwo łapie spod maski, więc efekt jest kiepski. Natomiast jak kiedyś mi wpadnie dodatkowa kablowa to zamienię. Taka zabawa w ramach ciekawostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...