Jump to content

Skąd wziąć prąd po zapłonie w komorze silnika


Recommended Posts

prąd po kluczyku jest nie na bezpieczniku a na przekaźniku z tego co pamiętam wpiąłem się w żółty przewód....

do tego trzeba wyjąc plastik z bezpiecznikami/przekaźnikami i od tyłu na skrajnej kostce od prawej strony poszukać plusa po stacyjce.

prąd po przekręceniu świateł zabierzesz z bezpiecznika 15A odpowiadającego za przednie lampy.

na bezpiecznikach pod maską mamy stały plus bądź plus po zadaniu pracy np klakson światła mijania/drogowe

Piszę to z pamięci więc mogę się mylić

 

Edited by SubaruLPG
Link to post
Share on other sites

Zaglądnąłem pod maskę i nie uśmiecha mi się majstrowanie przy tej wiązce, wolałbym już ewentualnie polecieć np ze środka z bezpiecznika zapalniczki, tylko teraz pytanie którędy ze środka się dostać sensownie pod maskę, nie rozbierając przy tym za wiele (albo nic?) :) 

Link to post
Share on other sites

Masz milijon kabelków po stacyjce które idą do i z puszki z bezpiecznikami, sprawdzić prostym próbnikiem 12/24 i wpinać się do woli...no zalecam wybierać jak najgrubszy przewód bo taka pożyczka może nadmiernie obciążyć układ.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kamul napisał:

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Jeśli pod car audio to spokojnie możesz brać zasilanie że środka, ja bez problemu podłączyłem dwa wzmacniacze po 200wat RMS pod zasilanie bezpieczników tych umieszczonych w desce przy pełnej mocy( nie da się wytrzymać bo pół powiatu słyszy) porzewód jest zimny a bezpiecznik główny nie jara się zatem jest ok. Chyba że chodzi o sterowanie jakiegokolwiek przekaźnika po stacyjce to wtedy możesz brać skąd ci się tylko podoba...obciążenie zerowe

Edited by Szczepan 5557
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 17.12.2020 o 18:10, kamul napisał:

Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę.

Jeśli mocno chcesz brać prąd spod maski i ciągnąć go do środka auta to wiązka biegnie pod lewym nadkolem. Jak zdejmiesz koło i plastik to zobaczysz plik przewodów idących do wewnątrz przez gumową tuleję/uszczelkę. Myślę, że jak pokombinujesz to wąski przewód jakoś przepchniesz tamtędy, bo generalnie jest dość ciasno. 

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedzi, prąd poszedł z zapalniczki. Miałem kamerę cofania na wifi i wymyśliłem ze dodam ją na przód przy prędkości <5kmh o ile inna apka nie jest odpalona w radiu. Jeśli kogoś interesuje temat to wifi ledwo łapie spod maski, więc efekt jest kiepski. Natomiast jak kiedyś mi wpadnie dodatkowa kablowa to zamienię. Taka zabawa w ramach ciekawostki.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...