kamul Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Jak w temacie, skąd najszybciej i najbezpieczniej wziąć prąd po przekręceniu kluczyka pod maską? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmer Posted December 13, 2020 Share Posted December 13, 2020 Tak na szybko, zasilanie cewek lub wtryskiwaczy bądź wzbudzenie alternatora. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 https://legacygt.com/forums/showthread.php/ignition-12v-engine-bayi-115414.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 Tak na szybko, zasilanie cewek lub wtryskiwaczy bądź wzbudzenie alternatora.Jeszcze silnik wycieraczek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 Kolega @lutek34 dobrze podpowiada, ja tak brałem u siebie do zasilenia ledów do jazdy dziennej z tej skrzynki bezpieczników pod maską. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubaruLPG Posted December 14, 2020 Share Posted December 14, 2020 (edited) prąd po kluczyku jest nie na bezpieczniku a na przekaźniku z tego co pamiętam wpiąłem się w żółty przewód.... do tego trzeba wyjąc plastik z bezpiecznikami/przekaźnikami i od tyłu na skrajnej kostce od prawej strony poszukać plusa po stacyjce. prąd po przekręceniu świateł zabierzesz z bezpiecznika 15A odpowiadającego za przednie lampy. na bezpiecznikach pod maską mamy stały plus bądź plus po zadaniu pracy np klakson światła mijania/drogowe Piszę to z pamięci więc mogę się mylić Edited December 14, 2020 by SubaruLPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamul Posted December 15, 2020 Author Share Posted December 15, 2020 Zaglądnąłem pod maskę i nie uśmiecha mi się majstrowanie przy tej wiązce, wolałbym już ewentualnie polecieć np ze środka z bezpiecznika zapalniczki, tylko teraz pytanie którędy ze środka się dostać sensownie pod maskę, nie rozbierając przy tym za wiele (albo nic?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan 5557 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 Masz milijon kabelków po stacyjce które idą do i z puszki z bezpiecznikami, sprawdzić prostym próbnikiem 12/24 i wpinać się do woli...no zalecam wybierać jak najgrubszy przewód bo taka pożyczka może nadmiernie obciążyć układ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamul Posted December 17, 2020 Author Share Posted December 17, 2020 Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan 5557 Posted December 17, 2020 Share Posted December 17, 2020 (edited) Godzinę temu, kamul napisał: Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Jeśli pod car audio to spokojnie możesz brać zasilanie że środka, ja bez problemu podłączyłem dwa wzmacniacze po 200wat RMS pod zasilanie bezpieczników tych umieszczonych w desce przy pełnej mocy( nie da się wytrzymać bo pół powiatu słyszy) porzewód jest zimny a bezpiecznik główny nie jara się zatem jest ok. Chyba że chodzi o sterowanie jakiegokolwiek przekaźnika po stacyjce to wtedy możesz brać skąd ci się tylko podoba...obciążenie zerowe Edited December 17, 2020 by Szczepan 5557 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orear Posted January 6, 2021 Share Posted January 6, 2021 W dniu 17.12.2020 o 18:10, kamul napisał: Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Jeśli mocno chcesz brać prąd spod maski i ciągnąć go do środka auta to wiązka biegnie pod lewym nadkolem. Jak zdejmiesz koło i plastik to zobaczysz plik przewodów idących do wewnątrz przez gumową tuleję/uszczelkę. Myślę, że jak pokombinujesz to wąski przewód jakoś przepchniesz tamtędy, bo generalnie jest dość ciasno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamul Posted January 6, 2021 Author Share Posted January 6, 2021 Dzięki za odpowiedzi, prąd poszedł z zapalniczki. Miałem kamerę cofania na wifi i wymyśliłem ze dodam ją na przód przy prędkości <5kmh o ile inna apka nie jest odpalona w radiu. Jeśli kogoś interesuje temat to wifi ledwo łapie spod maski, więc efekt jest kiepski. Natomiast jak kiedyś mi wpadnie dodatkowa kablowa to zamienię. Taka zabawa w ramach ciekawostki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now