kamul Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Jak w temacie, skąd najszybciej i najbezpieczniej wziąć prąd po przekręceniu kluczyka pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farmer Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 Tak na szybko, zasilanie cewek lub wtryskiwaczy bądź wzbudzenie alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 https://legacygt.com/forums/showthread.php/ignition-12v-engine-bayi-115414.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Tak na szybko, zasilanie cewek lub wtryskiwaczy bądź wzbudzenie alternatora.Jeszcze silnik wycieraczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 Kolega @lutek34 dobrze podpowiada, ja tak brałem u siebie do zasilenia ledów do jazdy dziennej z tej skrzynki bezpieczników pod maską. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 (edytowane) prąd po kluczyku jest nie na bezpieczniku a na przekaźniku z tego co pamiętam wpiąłem się w żółty przewód.... do tego trzeba wyjąc plastik z bezpiecznikami/przekaźnikami i od tyłu na skrajnej kostce od prawej strony poszukać plusa po stacyjce. prąd po przekręceniu świateł zabierzesz z bezpiecznika 15A odpowiadającego za przednie lampy. na bezpiecznikach pod maską mamy stały plus bądź plus po zadaniu pracy np klakson światła mijania/drogowe Piszę to z pamięci więc mogę się mylić Edytowane 14 Grudnia 2020 przez SubaruLPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 15 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 Zaglądnąłem pod maskę i nie uśmiecha mi się majstrowanie przy tej wiązce, wolałbym już ewentualnie polecieć np ze środka z bezpiecznika zapalniczki, tylko teraz pytanie którędy ze środka się dostać sensownie pod maskę, nie rozbierając przy tym za wiele (albo nic?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan 5557 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Masz milijon kabelków po stacyjce które idą do i z puszki z bezpiecznikami, sprawdzić prostym próbnikiem 12/24 i wpinać się do woli...no zalecam wybierać jak najgrubszy przewód bo taka pożyczka może nadmiernie obciążyć układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 17 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan 5557 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, kamul napisał: Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Jeśli pod car audio to spokojnie możesz brać zasilanie że środka, ja bez problemu podłączyłem dwa wzmacniacze po 200wat RMS pod zasilanie bezpieczników tych umieszczonych w desce przy pełnej mocy( nie da się wytrzymać bo pół powiatu słyszy) porzewód jest zimny a bezpiecznik główny nie jara się zatem jest ok. Chyba że chodzi o sterowanie jakiegokolwiek przekaźnika po stacyjce to wtedy możesz brać skąd ci się tylko podoba...obciążenie zerowe Edytowane 17 Grudnia 2020 przez Szczepan 5557 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 6 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 W dniu 17.12.2020 o 18:10, kamul napisał: Dzięki za wszelkie odpowiedzi, układu raczej za bardzo nie obciążę bo i odbiornik nie za duży a kable 0,35, bardziej mi chodzi o fizyczną drogę kabla z kabiny pod maskę. Bo wolałbym nie dotykać wiązek jeśli nie muszę. Jeśli mocno chcesz brać prąd spod maski i ciągnąć go do środka auta to wiązka biegnie pod lewym nadkolem. Jak zdejmiesz koło i plastik to zobaczysz plik przewodów idących do wewnątrz przez gumową tuleję/uszczelkę. Myślę, że jak pokombinujesz to wąski przewód jakoś przepchniesz tamtędy, bo generalnie jest dość ciasno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 6 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2021 Dzięki za odpowiedzi, prąd poszedł z zapalniczki. Miałem kamerę cofania na wifi i wymyśliłem ze dodam ją na przód przy prędkości <5kmh o ile inna apka nie jest odpalona w radiu. Jeśli kogoś interesuje temat to wifi ledwo łapie spod maski, więc efekt jest kiepski. Natomiast jak kiedyś mi wpadnie dodatkowa kablowa to zamienię. Taka zabawa w ramach ciekawostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się