Danko 1011 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Jak w tytule. Wiem, że były już watki ale niekoniecznie pomogły. Zaraz odepnę aku i wyczyszczę i spróbuję, tymczasem podpowiedzcie proszę, co jeszcze mogło się stać. received_214218550224781.mp4 Link to post Share on other sites
kamul 316 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Jedyne co sensowne znalazłem " The ER HC issue is a High speed Can-bus error. It's a communications problem between control modules, not a sensor problem. The fix above was to clean the main grounds for the ECU where they attach to the intake manifold. It kinda looks like a spider." Link to post Share on other sites
ewemarkam 1212 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 A jakie masz ładowanie? Może po prostu jak wyżej, kiepska masa silnika. Link to post Share on other sites
Danko 1011 Posted December 4, 2020 Author Share Posted December 4, 2020 No dobra. Ogólnie - odpaliłem. Musiałem pójść po narzędzia, żeby zdjąć klemy. Masa była nieco luźna i zaśniedziała jak kilka razy zrobiłem to co powyżej na nagraniu. Potencjalny powód nr. 1 i 2 (luźna i zaśniedziała masa) Kolejny potencjalny powód to stare aku - nie znam jego wieku, nie miałem problemów to nie zgłębiałem problemu. Ostatnimi czasy ciężko odpala na zimno i obwiniałem filtr/pompę paliwa. Winne będzie chyba aku. No i mróz. Ale olałem to, bo wczoraj zrobiłem ponad 300km, auto chodziło równe 6h do północy. Będę obserwował i badał i pisał wszystko dla potomnych 1 Link to post Share on other sites
Damian94 0 Posted February 27 Share Posted February 27 Witam zeby nie tworzyc nowego tematu podepne sie tytaj. Mam Subaru Legacy IV 2.0 165KM. Wczoraj z kumplem wymieniliśmy postojówke przednią i podswietlenie tablicy i wszystko działało. Słuchalismy przy tym muzyki i akumulator troche dostał. Odpaliłem go, pochodzil chwile i chcialem go zgasic a on dalej pracował przy wyciagnietym kluczyku. Wyswietlil ER HC i po podłączeniu OBD pokazał jeszcze bład przepustnicy i błąd P0607,P2109,P0600, temperatura cieczy na full chociaz silnik zimny, check engin i ABS normalnie masakra. Czy ktoś z was miał podobna sytuacje i moze zna przyczyne ? Link to post Share on other sites
ewemarkam 1212 Posted February 27 Share Posted February 27 Prawdopodobnie rozwiązanie problemu jest wyżej. Z tym że w Twoim przypadku warto naładować akumulator jeszcze. Link to post Share on other sites
WOJO 406 Posted February 27 Share Posted February 27 W dniu 4.12.2020 o 17:47, Danko napisał: No dobra. Ogólnie - odpaliłem. Musiałem pójść po narzędzia, żeby zdjąć klemy. Masa była nieco luźna i zaśniedziała jak kilka razy zrobiłem to co powyżej na nagraniu. Potencjalny powód nr. 1 i 2 (luźna i zaśniedziała masa) Kolejny potencjalny powód to stare aku - nie znam jego wieku, nie miałem problemów to nie zgłębiałem problemu. Ostatnimi czasy ciężko odpala na zimno i obwiniałem filtr/pompę paliwa. Winne będzie chyba aku. No i mróz. Ale olałem to, bo wczoraj zrobiłem ponad 300km, auto chodziło równe 6h do północy. Będę obserwował i badał i pisał wszystko dla potomnych Jeżeli mogę Ci coś zasugerować, to zdejmij tę klemę i zanurz w roztworze węglanu sodu (łyżeczka sody oczyszczonej na szklankę ciepłej wody), potem opłucz w zwykłej wodzie destylowanej. Efektem będzie lepsze przewodnictwo prądu. Link to post Share on other sites
Danko 1011 Posted February 27 Author Share Posted February 27 @WOJOw moim przypadku i tak to była końcówka aku. Jump starter i czyszczenie klemy pomogło na chwilę. Na nowym aku już nie ma problemu Link to post Share on other sites
Damian94 0 Posted February 28 Share Posted February 28 U mnie klemy sa w porzadku, padł akumulator plus musiał swoje odstac zeby sie zresetować Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now