Skocz do zawartości

Er HC Legacy IV


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Jedyne co sensowne znalazłem "

The ER HC issue is a High speed Can-bus error. It's a communications problem between control modules, not a sensor problem.

 

The fix above was to clean the main grounds for the ECU where they attach to the intake manifold. It kinda looks like a spider."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra. Ogólnie - odpaliłem. 

Musiałem pójść po narzędzia, żeby zdjąć klemy. 

Masa była nieco luźna i zaśniedziała jak kilka razy zrobiłem to co powyżej na nagraniu. Potencjalny powód nr. 1 i 2 (luźna i zaśniedziała masa) 

Kolejny potencjalny powód to stare aku - nie znam jego wieku, nie miałem problemów to nie zgłębiałem problemu. Ostatnimi czasy ciężko odpala na zimno i obwiniałem filtr/pompę paliwa. Winne będzie chyba aku. 

No i mróz. Ale olałem to, bo wczoraj zrobiłem ponad 300km, auto chodziło równe 6h do północy. Będę obserwował i badał i pisał wszystko dla potomnych :)

 

received_4863301510378959.jpeg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam zeby nie tworzyc nowego tematu podepne sie tytaj.

Mam Subaru Legacy IV 2.0 165KM. Wczoraj z kumplem wymieniliśmy postojówke przednią i podswietlenie tablicy i wszystko działało. Słuchalismy przy tym muzyki i akumulator troche dostał. Odpaliłem go, pochodzil chwile i chcialem go zgasic a on dalej pracował przy wyciagnietym kluczyku. Wyswietlil ER HC i po podłączeniu OBD pokazał jeszcze bład przepustnicy i błąd P0607,P2109,P0600, temperatura cieczy na full chociaz silnik zimny, check engin i ABS normalnie masakra. Czy ktoś z was miał podobna sytuacje i moze zna przyczyne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2020 o 17:47, Danko napisał:

No dobra. Ogólnie - odpaliłem. 

Musiałem pójść po narzędzia, żeby zdjąć klemy. 

Masa była nieco luźna i zaśniedziała jak kilka razy zrobiłem to co powyżej na nagraniu. Potencjalny powód nr. 1 i 2 (luźna i zaśniedziała masa) 

Kolejny potencjalny powód to stare aku - nie znam jego wieku, nie miałem problemów to nie zgłębiałem problemu. Ostatnimi czasy ciężko odpala na zimno i obwiniałem filtr/pompę paliwa. Winne będzie chyba aku. 

No i mróz. Ale olałem to, bo wczoraj zrobiłem ponad 300km, auto chodziło równe 6h do północy. Będę obserwował i badał i pisał wszystko dla potomnych :)

 

received_4863301510378959.jpeg

Jeżeli mogę Ci coś zasugerować, to zdejmij tę klemę i zanurz w roztworze węglanu sodu (łyżeczka sody oczyszczonej na szklankę ciepłej wody), potem opłucz w zwykłej wodzie destylowanej. Efektem będzie lepsze przewodnictwo prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...