Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, turdziGT napisał:

Opisz koniecznie jak wrażenia

Docierałem pół dnia :). Powiem Ci tak, spodziewałem się że będzie dobrze, ale nie aż tak !!!. Jak wiesz trochę aut sportowych miałem/mam, ale GR przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, i to nie chodzi wcale o osiągi czy moc, bo ta szału jakoś dla mnie robi, ale tą lekkość prowadzenia. Układ kierowniczy, trakcja, zawias, hamulec, skrzynia robi straszną robotę. Jest precyzyjny do bólu, oczywiście pojechałem na kręte drogi gdzie w zimie Lanosem upalam na kolcu i to jest po prostu coś pięknego !!! Przypominają się czasy lekkiego GT-ka RA czy innego lekkiego japońca. Grip jest naprawdę masakryczny, po pół godz. jazdy masz naprawdę dobre wyczucie auta, naprawdę szacun dla Toyoty że w obecnych czasach potrafili zrobić coś czysto mechanicznego, lekkiego, szpery, normalny ręczny. 

Z resztą to zdjecie zatytułowałem : Na miejsce pod wiatą trzeba sobie zasłużyć :mrgreen:

 

IMG_9264.jpg

  • Super! 9
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, carfit napisał:

Docierałem pół dnia :). Powiem Ci tak, spodziewałem się że będzie dobrze, ale nie aż tak !!!. Jak wiesz trochę aut sportowych miałem/mam, ale GR przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, i to nie chodzi wcale o osiągi czy moc, bo ta szału jakoś dla mnie robi, ale tą lekkość prowadzenia. Układ kierowniczy, trakcja, zawias, hamulec, skrzynia robi straszną robotę. Jest precyzyjny do bólu, oczywiście pojechałem na kręte drogi gdzie w zimie Lanosem upalam na kolcu i to jest po prostu coś pięknego !!! Przypominają się czasy lekkiego GT-ka RA czy innego lekkiego japońca. Grip jest naprawdę masakryczny, po pół godz. jazdy masz naprawdę dobre wyczucie auta, naprawdę szacun dla Toyoty że w obecnych czasach potrafili zrobić coś czysto mechanicznego, lekkiego, szpery, normalny ręczny. 

Z resztą to zdjecie zatytułowałem : Na miejsce pod wiatą trzeba sobie zasłużyć :mrgreen:

 

IMG_9264.jpg

A jak do takiego STI MY15 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, turdziGT napisał:

A jak do takiego STI MY15 ?

Nie ma co porównywać nawet ;) . Jutro wjezdzają nowe felgi OZ RACING i opony Michelin Sport CUP 2 Connect, a za tydzień wydech :) 

photo_2021-03-25_15-38-53.jpg

  • Super! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, carfit napisał:

Docierałem pół dnia :). Powiem Ci tak, spodziewałem się że będzie dobrze, ale nie aż tak !!!. Jak wiesz trochę aut sportowych miałem/mam, ale GR przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, i to nie chodzi wcale o osiągi czy moc, bo ta szału jakoś dla mnie robi, ale tą lekkość prowadzenia. Układ kierowniczy, trakcja, zawias, hamulec, skrzynia robi straszną robotę. Jest precyzyjny do bólu, oczywiście pojechałem na kręte drogi gdzie w zimie Lanosem upalam na kolcu i to jest po prostu coś pięknego !!! Przypominają się czasy lekkiego GT-ka RA czy innego lekkiego japońca. Grip jest naprawdę masakryczny, po pół godz. jazdy masz naprawdę dobre wyczucie auta, naprawdę szacun dla Toyoty że w obecnych czasach potrafili zrobić coś czysto mechanicznego, lekkiego, szpery, normalny ręczny. 

Z resztą to zdjecie zatytułowałem : Na miejsce pod wiatą trzeba sobie zasłużyć :mrgreen:

 

IMG_9264.jpg

 

Zawsze szanowałem Toyotę, nie zawiodłem się nigdy na żadnej, a trochę przerobiłem (jako właściciel tylko Yarisa, ale Corolla taty, MR2 kumpla, Avensis, Auris)

Opisałeś ją tak, że aż sam bym sobie kupił jakbym nie był biedny  :D

 

wiem wiem, prosta sprawa

Stop Being Poor | Know Your Meme

 

Ale szacun dla Toyoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, 1uq napisał:

Opisałeś ją tak, że aż sam bym sobie kupił jakbym nie był biedny  :D

Ale żeby nie było kilka wad też ma :) Najgorszą to pozycja za kierownicą, fotel jest za wysoko w najniższym położeniu, ale po godzinie jazdy przyzyczaiłem się, gorzej pewnie będzie na torze. Drugą wadą to oświetlenie wnętrza, to akurat już wiedziałem bo mam drugiego Yarisa hybryd, i tam to samo, ale można to bardzo łatwo naprawić poprzez wymianę tych świeczek na żarówki ledowe. Trzecia to słaby dzwięk, ale to już wkrótce sie zmieni. Resztę grzechów nie pamietam :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

fotel jest za wysoko w najniższym położeniu

 

To chyba bolączka wszystkich Toyot.. poza MR wszystkie w których siedziałem było jakby siedział na taborecie na którym leży poduszka, bo mam 3 lata i muszę dostać do stołu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Ale żeby nie było kilka wad też ma :) Najgorszą to pozycja za kierownicą, fotel jest za wysoko w najniższym położeniu, ale po godzinie jazdy przyzyczaiłem się, gorzej pewnie będzie na torze. Drugą wadą to oświetlenie wnętrza, to akurat już wiedziałem bo mam drugiego Yarisa hybryd, i tam to samo, ale można to bardzo łatwo naprawić poprzez wymianę tych świeczek na żarówki ledowe. Trzecia to słaby dzwięk, ale to już wkrótce sie zmieni. Resztę grzechów nie pamietam :) 

 

A jak z tym lusterkiem w środku sporo ludzi narzeka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, turdziGT napisał:

A jak z tym lusterkiem w środku sporo ludzi narzeka 

zgadza się, nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie, ale ja już byłem do tego przyzwyczajony ze zwykłego Yarisa, tam trochę lepiej bo dach jest wyżej, generalnie wolałbym wersję wogóle bez centralnego wyświetlacza, potrzebny on w tym aucie jak ...... ;) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, carfit napisał:

zgadza się, nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie, ale ja już byłem do tego przyzwyczajony ze zwykłego Yarisa, tam trochę lepiej bo dach jest wyżej, generalnie wolałbym wersję wogóle bez centralnego wyświetlacza, potrzebny on w tym aucie jak ...... ;) 

Ta wersja sport ma tez ten asystent trzymania pasa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, carfit napisał:

Przypominają się czasy lekkiego GT-ka RA czy innego lekkiego japońca.

To tylko potwierdza to co mówi większość kierowców Subaru o co raz to nowszysch STI - Subaru za bardzo utyło przez te lata, a święte "masa wrogiem osiągów" nadal jest święte.

 

Jeszcze raz gratuluje !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bosman napisał:

To samo dotyczy takiego np. BMW M3.

A jak komuś się wydaje, że z powodu masy weźmie mniejsze M2, to ono o dziwo jest wprawdzie mniejsze, ale wcale nie lżejsze niż M3...

To nie tylko STI utylo,  wszystkie samochody zrobiły się cięższe. Tylko wszyscy żeby to nadrobić wpompowali 50-100KM do swoich silników a Subaru zostało tam gdzie było. MY bylo zdecydowanie najlepiej prowadzaczym się STI jaki zrobil problem tylko w tym ze osiągami poszli w tyl i to bardzo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, turdziGT napisał:

wszystkie samochody zrobiły się cięższe

nieprawda:P Miata zelżała, nawet porównywalna mocowo wersja potrafi praktycznie w tej samej masie co I generacja (czyli model z lat 90) , jest również od niej krótsza;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, radekk napisał:

nieprawda:P Miata zelżała, nawet porównywalna mocowo wersja potrafi praktycznie w tej samej masie co I generacja (czyli model z lat 90) , jest również od niej krótsza;)

Nie no jasne sa drobne wyjątki tak jak piszesz no i oczywiście Yaris GR.

 

Powiem wam ze każdy powinien od czasu do czasu przejechać się takim solidnie lekkim autem żeby sobie przypomnieć jaka to różnica bo wszyscy jeździmy autami z solidna nadwagą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, carfit napisał:
W dniu 13.05.2021 o 22:05, FilipeK napisał:

Ta wersja sport ma tez ten asystent trzymania pasa?

Tak ma. 

 

Tego asystenta niestety nie da się wyłączyć, można tylko regulować siłę pomocnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, vexus napisał:

 

Tego asystenta niestety nie da się wyłączyć, można tylko regulować siłę pomocnika

kurde wydaje mi sie, że VIPem ktorym jezdzilem jakos z kierownicy to wyłączyłem bo pamietam, ze strasznie mnie to irytowało. Odbieram auto za 2 tyg to bede rozkminiał :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...