dawid.laskowski02@gmail.pl Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Kochani, mój old mobil 2003 WRX, miał remont kilka lat temu, ponoć jest włożony wałek STI spec c, szykuję się do remontu silnika, powoli kupuję części, chcę zakuć po całości, wiadomo blok, korby, wałek i tłoki. Czy jak otworzę silnik mogę spodziewać się że w jakiś sposób po oznaczeniach rozpoznam czy to rzeczywiście jest ten wałek, a nie wał korbowy zwykły z serii WRX ? (wtedy zostawiłbym sobie ten SPEC C zamiast i na niego pieniądze inwestować) z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 To fajnie, ale skąd wiesz przed rozebraniem silnika jak jest zużyty ? Czy jakaś głupia panewka nie zrobiła mu kuku ? Rozebrać, zweryfikować, pomierzyć i dopiero kupować ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 W dniu 1.12.2020 o 14:26, dawid.laskowski02@gmail.pl napisał: Kochani, mój old mobil 2003 WRX, miał remont kilka lat temu, ponoć jest włożony wałek STI spec c, szykuję się do remontu silnika, powoli kupuję części, chcę zakuć po całości, wiadomo blok, korby, wałek i tłoki. Czy jak otworzę silnik mogę spodziewać się że w jakiś sposób po oznaczeniach rozpoznam czy to rzeczywiście jest ten wałek, a nie wał korbowy zwykły z serii WRX ? (wtedy zostawiłbym sobie ten SPEC C zamiast i na niego pieniądze inwestować) z góry dzięki za pomoc. "Wmazniany" azotowany wał poznasz po kolorze, nie jest srebrny tylko ciemny, prawie czarny. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThatSubiBoy Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Ja osobiscie jasli bym wkladal kute graty nigdy nie robil bym tego na starym wale jesli bylo by to auto klienta ( tak wiem jesli jest dobry i trzyma wymiary to czemu nie ... ) poprostu nie za duzo kasy wszystkie graty kosztuja plus robocizna zeby ryzykowac jakis problem pozniej wal kosztuje 2k wiec przy sumie calego remontu to nie duzo. Moze na swoim samochodzie bym podjol takie ryzyko ale tez bym sie grubo zastanowil nad tym i to grubo... Ale to moje zdanie. I tak jak kolega wyzej pisze azotowany wal ma kolor czarny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się