togus Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Mam problem, po odpaleniu i ruszeniu jakby obroty spadały auto przygasa. Nie jest to za każdym razem obd2 Scanner pokazuje: Selected brand: Subaru ============1============== P1518 Raw code: 1518 ECU: E1 Status: Oczekujaca OBDII: Intake Manifold Runner Control (Stuck Open) Subaru: Starter switch circuit low input Szukałem podobnego wątku lecz nie znalazłem, czy ma ktoś jakiś pomysł ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 19 godzin temu, togus napisał: Szukałem podobnego wątku lecz nie znalazłem, czy ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuje z internetów:"Kod błędu P1518 Szczegółowe dane kodu: Kod DTC (Diagnostic Trouble Code): P1518. Układ (obszar pojazdu): układ napędowy. Usterka związana z układem: sterowania prędkością obrotową biegu jałowego, prędkością pojazdu. Marka pojazdu: Subaru. Opis kodu błędu po polsku: Niskie napięcie w obwodzie przełącznika rozrusznika Oryginalny opis kodu błędu po angielsku: Starter Switch Circuit Low Input" To pierwsze co znalazłem. Być może chodzi o czujnik biegu jałowego? Wiem, że w turbo ten problem powoduje ograniczenie ładowania. Być może u Ciebie właśnie ten czujnik zaczyna padać... To jest tylko moje myślenie - drogą dedukcji. Ale zacząłbym od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalpe777 Opublikowano 18 Lutego Udostępnij Opublikowano 18 Lutego Witam i jak się sprawa zakończyła ? Mam to samo .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się