Damian Świerc Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Znalazłem tu kilka tematów w których znalazłem częściowo odpowiedzi na moje pytania. Ale ilość postów i często sprzeczne informacje nie do końca mnie zadowalają. Posiadam Legacy BP 07' z EJ20F pod maską. Chciałbym swapnąć seryjne hamulce 277 przód na te od wersji z dieslem pod maską. Czyt 294mm. Teraz pytanie brzmi co będę potrzebował do takiego zabiegu. Wiadomo że tarcze, klocki, zaciski. Czy Jarzma od obu są identyczne? Czy przewody hamulcowe pasują? Czy jeszcze jakieś elementy muszę mieć od układu hamulcowego 294 z diesla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Same jarzma ciężko dostać. Jak założysz komplet z diesla z jarzynami to będzie grało wszystko. Nowe potrzebujesz podkładki pod banjo w zacisku. 1x10mm miedziane. Kupisz w dobrym motoryzacyjnym, albo tzw sklepie rolniczym. Ja kupiłem w sklepie z częściami do ciężarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 59 minut temu, Damian Świerc napisał: Znalazłem tu kilka tematów w których znalazłem częściowo odpowiedzi na moje pytania. Ale ilość postów i często sprzeczne informacje nie do końca mnie zadowalają. Posiadam Legacy BP 07' z EJ20F pod maską. Chciałbym swapnąć seryjne hamulce 277 przód na te od wersji z dieslem pod maską. Czyt 294mm. Teraz pytanie brzmi co będę potrzebował do takiego zabiegu. Wiadomo że tarcze, klocki, zaciski. Czy Jarzma od obu są identyczne? Czy przewody hamulcowe pasują? Czy jeszcze jakieś elementy muszę mieć od układu hamulcowego 294 z diesla? No tarcze są większe to na pewno. Najlepiej kupić komplet w dobrym stanie, drogie nie są, bo masa diesli idzie na części Wszystko pasuje p&p. Tylko chyba wtedy felga minimum 16 cali musi wtedy być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Jak już tak zakładać to warto oddać zaciski do regeneracji, albo samemu ją zrobić. Można ładnie pomalować, wymienić gumki itp. Te zdemontowane często są rzucone na szrocie na półkę i tak sobie leżą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Świerc Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Chodzi o to że mogę kupić nowe zaciski w dobrej cenie. Tylko wtedy nie będę miał jarzm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Tak się podłączę. Ile taki hebel stoi? Z reguły patrzyłem tylko, na czterotloki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Świerc Opublikowano 30 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Dwutłok od wersji z klekotem pod maską. Mogę mieć za 500zł nowe zaciski kpl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kotolot Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 12 minut temu, Damian Świerc napisał: Dwutłok od wersji z klekotem pod maską. Mogę mieć za 500zł nowe zaciski kpl. zregenerowane 4tłoki udało mi się kupić za 800, więc czasem warto poszukać. Pod to już normalnie 294 tarcza i w miarę klocki -do 2k zamkniesz budżet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 20 godzin temu, Kotolot napisał: zregenerowane 4tłoki udało mi się kupić za 800, więc czasem warto poszukać. Pod to już normalnie 294 tarcza i w miarę klocki -do 2k zamkniesz budżet co kto lubi. Z tymże na czterotłoka nie każda felga 16" wejdzie. Kpl zaciski od diesla 500 + tarcze z klockami 500 i hamuje. Co kto potrzebuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 I jeszcze tu się wpychnę.. No felgi i tak mma 17/18, więc nie problem. Ale zaczyna mnie zastanawiać, czy w razie wymiany iść w Czterotlok i 294, czy szukać 312 z b speca.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 4 minuty temu, Danko napisał: I jeszcze tu się wpychnę.. No felgi i tak mma 17/18, więc nie problem. Ale zaczyna mnie zastanawiać, czy w razie wymiany iść w Czterotlok i 294, czy szukać 312 z b speca.. Do Imprezy kupiłem zaciski i jarzma od fotka diesel za 100 zł. Wyczyściłem zaciski, jarzma i pomalowałem. Wymieniłem tłoczki i gumy teraz czekają aż skończą się tarcze i klocki które mam na aucie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koroviov Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 A ja mam wątpliwości czy ten slabawy silnik ciągnie duże ciężkie tarcze. Rzeczywiście uważacie, że dwutloczjowy sprawny zacisk z seryjna tarcza nie daje rady? Ścigańci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 A ja mam wątpliwości czy ten slabawy silnik ciągnie duże ciężkie tarcze. Rzeczywiście uważacie, że dwutloczjowy sprawny zacisk z seryjna tarcza nie daje rady? Ścigańci.Nie rozumiem o co Ci chodzi. Wypowiedź nic nie wnosi do dyskusji. Co za różnica jakie tarcze, czy 294 jest cięższa od 277 aż tyle, że robi Ci to jakaś różnice. Chyba lepiej mieć lepsze heble za śmieszne pieniądze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 11 minut temu, Koroviov napisał: A ja mam wątpliwości czy ten slabawy silnik ciągnie duże ciężkie tarcze. Rzeczywiście uważacie, że dwutloczjowy sprawny zacisk z seryjna tarcza nie daje rady? Ścigańci. No to jestem ścigantem Co zlego jest w zalozeniu wiekszego dla całkowitej pewności w awaryjnej sytuacji? I tak. Serio uwazam, ze seryjne są za małe. Tu nawet nie moc chodzi, a o masę Legwana. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 No to jestem ścigantem:th_dash: Co zlego jest w zalozeniu wiekszego dla całkowitej pewności w awaryjnej sytuacji? I tak. Serio uwazam, ze seryjne są za małe. Tu nawet nie moc chodzi, a o masę Legwana. Pod tym się podpisze. Przesiadłem sie do legwana z primery p12 i wtedy myślałem ze legwan wgryza sie w asfalt do czasu az nie zapakowałem sie na wakacje. Heble są ok jak jedzie się samemu najlepiej z wyciągnięta tylna kanapą . Też myślę nad przeszczepem. Nie chcę zmieniać felg. Seryjne 16".Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) W dniu 2.01.2021 o 06:38, Dracula napisał: Pod tym się podpisze. Przesiadłem sie do legwana z primery p12 i wtedy myślałem ze legwan wgryza sie w asfalt do czasu az nie zapakowałem sie na wakacje. Heble są ok jak jedzie się samemu najlepiej z wyciągnięta tylna kanapą . Też myślę nad przeszczepem. Nie chcę zmieniać felg. Seryjne 16". Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka to zmieścisz zaciski z diesla bez problemu. mam oem enkei 16" et 55 założone na takie zaciski Edytowane 20 Marca 2021 przez Dzixd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Diesel ma tarcze jak w BRZ, jest to optymalny zestaw pod felgi 16 do normalnej jazdy. Jeśli ktoś ma 17 na stanie, proponował bym założenie hebli ze Spec B, wtedy można troszkę później hamować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Czy tylne heble z klekota też są inne jak w benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dracula Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Rozumiem ze z klekota heble sa plug and play. Kupuje zaciski z jazmami i nowe tarcze. Wyciagsm stare wkladam nowe i pasuje?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Rozumiem ze z klekota heble sa plug and play. Kupuje zaciski z jazmami i nowe tarcze. Wyciagsm stare wkladam nowe i pasuje?Wysłane z mojego Nokia 7.2 przy użyciu TapatalkaTak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Ma ktoś pod ręką zdjęcie zaciskòw ze speca żeby podrzucić orientacyjnie!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Specowe przód mają 316mm Diesle 294 i pasują P&P Tylne diesle nie pasują, trzeba je lekko podcinać + nie pasują okładziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 U siebie w Forku będę montował tarcze 294. Zaciski udało mi się dorwać z XTka EJ205 razem z jarzmami za 150 (raczej nie wygórowana cena), ale i tak będzie pełna regeneracja z malowaniem. Do tego jeszcze dojdzie większą osłona Tarcz, nowe tarcze, klocki i widzimisie przewody w oplocie. Taki zestaw to około 1 500 zł. Za kolegami wyżej - zawsze lepiej mieć pewniejszy Hampel na sytuację awaryjną niż jakby go miało nie być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał: Za kolegami wyżej - zawsze lepiej mieć pewniejszy Hampel na sytuację awaryjną niż jakby go miało nie być Zwłaszcza że koszt klocków i tarcz niewiele wyższy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 na hamulce w OBK z tarczami 294mm nie mogę narzekać, ale podstawa to żeby wszystko w układzie pracowało OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się