Skocz do zawartości

Subaru Outback IV 2.5 2010-2012


sicek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Na wstępie - witam wszystkich!

 

Zdecydowałem się na Outbacka modele z piecykiem 2.5 z roczników 2010 - 2012.

Jeszcze takiego nie nabyłem ale poważnie się rozglądam.

Czy warto, czy opłaca się ściągać takie auto z USA? Oczywiście lekko uszkodzone. Dużo przeróbek żeby nie było problemów z badaniami technicznymi?

 

Czy jednak dać se na luz i szukać wersji EU?

Na co głównie zwrócić uwagę przy oględzinach?

Jak z wytrzymałością skrzyń cvt?

Jak z korozją w tych modelach?

 

Pozdrawiam,

Ja - zielony w temacie Subaru ;)

 

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli szukasz 2.5 to ja bym patrzył na europejskie i krajowe. Tutaj wybór jest dość spory, a i historię łatwiej ustalić i nie każdy musi być po dzwonie/gradobiciu czy powodzi. Gorzej z dostępnością krajowych H6 bo były strasznie drogie, ale 2.5 z Europy spokojnie można poszukać.

 

Ja mam ten model jako MY10 jednak produkcja grudzień 2009 czyli pewnie jeden z pierwszych. Krajowy, od zawsze w naszej rodzinie.

 

Przy 175k robione UPG.

 

przy 200k remont CVT (aso nie zalecało wymiany oleju i wyszło jak wyszło). Przy aucie krajowym łatwiej sprawdzić historię przeglądów, w tym skrzyni. Jak było dbane o olej to ze skrzynią nie powinno być problemów.

 

W okolicach 180k przestały świecić ksenony. Znany temat. Wymienione lampy - można też je regenerować.

 

Rdza to temat, który u mnie nie istnieje. Dla własnego spokoju zabezpieczyłem podwozie i profile zamknięte. 

 

Reszta przygód to eksploatacja. 

 

Pamiętaj jednak, że Subaru to auta z duszą, a wszystko co przytrafi się Twojemu Subaru musiało się zdarzyć bo.... Ten Typ Tak Ma, w skrócie TTTM :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rzeczową odpowiedź.

Dość spory wybór aut krajowych? W tej konfiguracji co podałem jest kilka aut na cały kraj.

Znam gości co sprowadzają auta z USA z licytacji copart i generalnie z tego co mi mówili, to w stanach też jest prowadzona rzetelna historia aut. Na aukcjach jest wszystko pokazane, łącznie z filmami pracy silnika. Mogą mi sprowadzić takie auto pod dom, oczywiście do niewielkich napraw blacharskich. Tylko zastanawiam się czy to opłacalne, kiedy pewnie trzeba będzie dostosować lampy i inne do EU?

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli szukasz 2.5 to ja bym patrzył na europejskie i krajowe. Tutaj wybór jest dość spory, a i historię łatwiej ustalić i nie każdy musi być po dzwonie/gradobiciu czy powodzi. Gorzej z dostępnością krajowych H6 bo były strasznie drogie, ale 2.5 z Europy spokojnie można poszukać.
 
Ja mam ten model jako MY10 jednak produkcja grudzień 2009 czyli pewnie jeden z pierwszych. Krajowy, od zawsze w naszej rodzinie.
 
Przy 175k robione UPG.
 
przy 200k remont CVT (aso nie zalecało wymiany oleju i wyszło jak wyszło). Przy aucie krajowym łatwiej sprawdzić historię przeglądów, w tym skrzyni. Jak było dbane o olej to ze skrzynią nie powinno być problemów.
 
W okolicach 180k przestały świecić ksenony. Znany temat. Wymienione lampy - można też je regenerować.
 
Rdza to temat, który u mnie nie istnieje. Dla własnego spokoju zabezpieczyłem podwozie i profile zamknięte. 
 
Reszta przygód to eksploatacja. 
 
Pamiętaj jednak, że Subaru to auta z duszą, a wszystko co przytrafi się Twojemu Subaru musiało się zdarzyć bo.... Ten Typ Tak Ma, w skrócie TTTM :biglol:
Napisz proszę gdzie i jaki zakres zabezpieczenia przed rudą robiłeś, moj OBK wyglada jeszcze ok ale wolałbym żeby tak zostało...

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...