Max 84 Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Właśnie składam silnik po UPGw Outbacku H6 i chciałbym założyć dodatkowy czujnik temperatury.Wiadomo na oryginalnym czas zwłoki między odvzytaniem sygnału a przekazaniem na deskę jest mierzony w godzinach.Problem polega na tym gdzie go umieścić, aby odczyt był wiarygodny.Mam pomysł wywiercić otwór w korpusie przy pompie wody.Może ktoś wymyślił mniej inwazyjne miejsce, to nie będę wyważał otwartych drzwi. W Foresterze z silnikiem EJ20 jest piękne miejsce, na spłaszczonej rurze którą przepływa chłodziwo między głowicami. Wykręciłem zaślepkę i wkręciłem czujnik.W H6 nie mogę zlokalizować takiego miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 A nie lepiej na wyjściu na nagrzewnice założyć trójnik albo bloczek w który wkręcisz czujnik? Mniej inwazyjne niż wiercenie w pompie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 26 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 Coś dumam właśnie gdzie wcisnąć ten czujnik. Przeglądam odchłań internetu i chyba nikt się w to nie bawił, albo nie mogę znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Temat ogarnięty.Czujnik temperatury wkręcony w nagwintowaną zaślepkę w głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Jesteś pewny że tam jest płaszcz wodny? A nie kanał olejowy? To jest lewa głowica, od strony przegrody? W EJ20 właśnie w lewej głowicy jest zaślepka w którą można wkręcić czujnik temperatury oleju. Wiem że masz H6, ale może Japończyki podobnie to zrobiłi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 8 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 To jest kanał wodny, sprawdzone organoleptycznie. W drugiej głowicy w tym samym miejscu jest wyjście płynu chłodzącego do wymiennika ciepła z AT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się