Jump to content

Obrotny max


Piotr_reda

Recommended Posts

Posted

Witam, forek znowu coś płata figle, tym razem w czasie normalnego przyspieszania czyli but w podłogę nagle zaczął szarpać i nierówno chodzić. 
 Zimny i ciepły telepie na boki. I szarpie przy przyspieszaniu oraz ma ewidentny brak mocy, lekko gorzej odpala. 
Podmienione czujniki położenia wału i wałków, przeplywka, cewki, świece, brak przedmuchu upg, zawory regulowane dwa tygodnie temu czyli jakieś 3 tys km. Obroty max jakie osiąga to 5,5 tys obrotow. Kompresja tez sprawdzona i wszystko ok. Proszę o pomoc. Forek sg 2,0 xt

Posted
1 godzinę temu, Piotr_reda napisał:

w czasie normalnego przyspieszania czyli but w podłogę

Hahaha, skąd ja to znam :D
"Tak kochanie, jechałem spokojnie, jak zawsze" :biglol:

Posted

I nie wywala żadnego błędu? Może to być np. pompa paliwa. Jak przy tym przerywaniu dymi na czarno to może być uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.

No i jeszcze taki banał, że moze jest filtr powietrza zabity pylem na amen. Tez mi się raz zdarzyło.

Posted

Wiec tak, filtr powietrza sprawdzony i był czysty, co do pompy paliwa i obwodu benzyny można chyba to wyeliminować ponieważ to samo dzieje się na lpg. Podłączyłem teraz kompa i mam dwa błędy 

P2089 i P2093 obwod solenoidu ovc?

Gdzie co i jak sprawdzic?

Posted

Jeszcze mi przychodzi do głowy samo sterowanie przepustnicą. Czy wychylenie pedału gazu jest adekwatne do listka przepustnicy. Są to chyba dwa osobne parametry które można podglądnąć. TPS i pedał gazu, nie wiem pod jaką nazwa tego szukać.

Posted

u mnie w s turbo były nieszczelności w podciśnieniowych wężach. połamany trójnik przy rurce z restryktorem. Szarpał niemiłosiernie. Po wymianie za 3 złote jakby inne auto

Posted
W dniu 28.11.2020 o 21:30, rademenez napisał:

u mnie w s turbo były nieszczelności w podciśnieniowych wężach. połamany trójnik przy rurce z restryktorem. Szarpał niemiłosiernie. Po wymianie za 3 złote jakby inne auto

Możesz dokładnie wytłumaczyć o które wężyki chodzi? Mam wrażenie ze już wszystkie przejrzałem.

 

potrzebuje także kupić zawór zmiennych faz rozrządu ponieważ jeden jest pęknięty i wydobywa się z niego lekko olej 

Posted

te cienkie wężyki co idą do sterowania  turbiny. Jest tam mały trójnik plastikowy i u mnie był pęknięty. Nie było to widoczne. Dopiero jak potarmosiłem to okazało się

2 godziny temu, Piotr_reda napisał:

Możesz dokładnie wytłumaczyć o które wężyki chodzi? Mam wrażenie ze już wszystkie przejrzałem.

 

potrzebuje także kupić zawór zmiennych faz rozrządu ponieważ jeden jest pęknięty i wydobywa się z niego lekko olej 

 

  • 1 month later...
Posted

Subaru stoi od ponad miesiąca nie używane, bo nie było czasu się za nie zabrać, trochę luźniej z czasem teraz i pytanie. Czy zawór zmiennych faz rozrządu będzie pasował z 2.5 xt do 2.0 xt? Różni się w sumie ułożenie wtyczki.

 

Chyba, ze ktoś z was posiada zawór zmiennych faz od 2.0 xt sg na sprzedaz? 

Posted

Causes for this P2089 code may include: Worn timing belt or chain Defective camshaft variable timing solenoid Defective variable valve timing actuator Engine oil level is too low Blown fuse or fuse-able link (if applicable) Misalignment of timing components Corroded or damaged connector Faulty or damaged wiring Faulty ECU

Read more at: https://www.obd-codes.com/p2089
Copyright OBD-Codes.com

 

Jak zawory niedawno były robione to z doświadczenia szukał bym niekontaktu na wtyczkach

Posted

Jeśli masz blowoffa to na mrozie potrafi smar z syfem twardniec i nie domyka zaworu, co za tym idzie nie trzyma odpowieniego ciśnienia i powstaje za bogata mieszanka. Dopiero co przerabialem to u siebie. Świeży smar załatwił sprawę od ręki :) objawy miałem identyczne. But w podłodze i szarpal, prychal, strzelal.... i na gazie i na beznynie. Przy delikatnym wyciskaniu gazu nie było tego tak czuć. Jesli masz blowoffa warto to sprawdzić :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...