thomson0073 1536 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 (edited) Cześć, Panowie jakiś czas temu wymieniłem sondę lambda, i zaraz po tym wyskoczył P0133 - ale jako niezweryfikowany. Błąd objawiał się tym, że migał tylko Cruise bez Checka. Sprawdziłem na OBD2 przez BT i taki kod wyskoczył P0133 (NIEZWERYFIKOWANY). Wyjeździłem paliwo zatankowałem nowe i jak na te chwilę spokój. Możliwe jest, że to od kiepskiego paliwa? Czy sonda AFR zaczyna kończyć żywot? Edited November 25, 2020 by thomson0073 Link to post Share on other sites
aplam13 581 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Cześć, może być od paliwa, słyszałem również że katalizator potrafi tak się również objawiać. Link to post Share on other sites
thomson0073 1536 Posted November 25, 2020 Author Share Posted November 25, 2020 2 godziny temu, aplam13 napisał: katalizator potrafi tak się również objawiać. Katy są jak nowe. Wyczyszczone, całe i nie popękane. Wszystkie nieszczelności wydechy usunięte. Link to post Share on other sites
jako 40 Posted November 25, 2020 Share Posted November 25, 2020 Wymieniłeś sondę. Na jaką? Pisałeś, że po wymianie sytem zapisał błąd oczekujący. Link to post Share on other sites
thomson0073 1536 Posted November 26, 2020 Author Share Posted November 26, 2020 13 godzin temu, jako napisał: Wymieniłeś sondę. Na jaką? Pisałeś, że po wymianie sytem zapisał błąd oczekujący. Wymieniłem sonde lambda te drugą. Z Denso na Boscha. Najpierw był błąd P2096. Wtedy właśnie wymieniłem sonde lambda (te ostatnią w układzie). Pojeździłem chwilę i wyskoczył P0133 ale jako niezweryfikowany. Nie zaświecił się Check tylko migał cruise... przestał migać odkąd zalałem nowe paliwo... Ale nie ukrywam, że ciekawi mnie czy to mogło być od kiepskiego paliwa czy zwiastun przyszłych problemów z sondą AFR. Link to post Share on other sites
maciek323 132 Posted December 4, 2020 Share Posted December 4, 2020 Może być od paliwa, Legacy GT jest wrażliwy na słabej jakości paliwo. Ze dwa razy zdarzył mi sie CHECK i bład, którego numeru niestety nie pamiętam, który ewidentnie wynikał ze słabego paliwa. Po wyjezdzeniu do końca i zatankowaniu bdb paliwa bład nie wracał. Oczywiscie ten bład o którym piszesz to najczęściej katalizatory, ale skoro są jak nowe, to odpada. Po czyszczeniu katalizatorów byłeś na SKP sprawdzić jakie są wyniki spalin? Nie ma problemów z podwyzszonym HC (częsta przypadłosc 2.5 turbo)? 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now