MaciekK Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 Witajcie, Chciałbym spróbować przybliżyć temat szper w Subaru STI i ich wpływ na prowadzenie w dwóch wariantach: 1. Bez DCCD 2. Z DCCD. Pytania są następujące, 1. Co da wzmocnienie tylnej szpery, bez ruszania centralnego i przodu? 2. Co da dołożenie mocniejszej szpery z przodu i tyłu, bez ruszania centralnej. 3. Jaki efekt prowadzenia będzie przy zastosowaniu mocnej szpery tył +przód z centralnym 10kg. 4. Czy jest sens dokładać torsena na przód, przy płytce z tyłu i centralnym seryjnym, lub w wersji z wzmocnionym centralnym? Próby podmian metodą prób i błędów drogie, więc może na forum są osoby, które są w stanie odpowiedzieć na pytania powyższe...
133699 Posted November 21, 2020 Posted November 21, 2020 4 minuty temu, MaciekK napisał: 3. Jaki efekt prowadzenia będzie przy zastosowaniu mocnej szpery tył +przód z centralnym 10kg. Można by porozmawiać z właścicielem tego bloba. Jeśli dobrze zapamiętałem z rozmowy rok temu, to miał mocno spięte szpery i 10kg visco. Teraz nie wiem jak jest, bo zmienił skrzynie.
MaciekK Posted November 21, 2020 Author Posted November 21, 2020 Obecnie mam mocną szperę tył w aucie bez DCCD, seryjna szpera centralna i środkowa. Mocna płytka tylna dała dużą poprawę na wyjściach z zakrętu przy małym lub dużym poślizgu. 20kg centralny, wiem, że powoduje, że auto chce jechać na wprost, co psuje skręcanie. Nie wiem jak zachowa się auto przy dołożeniu mocniejszej szpery szpery przód, przy normalnym centralnym i w wersji np z 10kg.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.