Pstryk Posted November 12, 2020 Posted November 12, 2020 Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie czy ktoś z was może się orientuje czy jest możliwość dostania jakiś wzmacnianych sworzni wahaczy do ww forka ? Regularnie, co jakiś czas (mniej wiecej dwa czy trzy miesiace) muszę odwiedzać warsztat i je wymieniać bo pojawia się charakterystyczne stukanie w zawieszeniu i luzy. Zacząłem szukać jakiś wytrzymalszych sworzni jednak na nic takiego nie trafiłem, więc zwracam się z zapytaniem czy Wy o czymś takim słyszeliście czy po prostu oswoić się z częstymi wizytami i ich regularną wymianą ? Z góry dziękuję za odpowiedzi, życzę dużo zdrowia i pozdrawiam. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka
ewemarkam Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Dziwne to jest. Może warsztat coś robi nie tak. Albo wsadzają CI najtańsze a kasują jak za TRW. Kiedyś spotkałem się że łożysko na McPersonie stało, i cała siła skrętu przenoszona była na sworzeń, tzn nie pracował tak jak ma pracować. Powodowało to właśnie szybkie zużycie. Sprawdź górne mocowania amorka jeszcze. Tylko nie wymieniaj od razu, niech Ci to po prostu zweryfikuje.
555marcin Posted November 13, 2020 Posted November 13, 2020 Może to zaciski Ci stukają - częsta przypadłość w tych Forkach. Spróbuj przyhamować na nierównościach jak stuka, jak cichnie to raczej w tym kierunku bym szedł. A jeśli to faktycznie sworznie mają luzy, to zastosuj OEM, będzie spokój na długo.
buc niskopienny Posted November 14, 2020 Posted November 14, 2020 W dniu 13.11.2020 o 00:52, Pstryk napisał: Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie czy ktoś z was może się orientuje czy jest możliwość dostania jakiś wzmacnianych sworzni wahaczy do ww forka ? Regularnie, co jakiś czas (mniej wiecej dwa czy trzy miesiace) muszę odwiedzać warsztat i je wymieniać bo pojawia się charakterystyczne stukanie w zawieszeniu i luzy. Zacząłem szukać jakiś wytrzymalszych sworzni jednak na nic takiego nie trafiłem, więc zwracam się z zapytaniem czy Wy o czymś takim słyszeliście czy po prostu oswoić się z częstymi wizytami i ich regularną wymianą ? Z góry dziękuję za odpowiedzi, życzę dużo zdrowia i pozdrawiam. Wysłane z mojego POCO F2 Pro przy użyciu Tapatalka Ja użyłem zamienników lemforder. Ponad 40k i na razie ok, a progi i wyrypy przyjeżdżam zwykle bez zwalniania, mój złomek nie ma lekko. Praktycznie nie ma szans aby uszkodzić sworzeń przez dwa miesiące w innych warunkach niż rajd. Przy kilku co dwa miesiące to już ciekawostka. Jakie dokładnie sworznie montujesz? Czy jesteś obecny przy montażu i demontażu? Czy sworzeń ma wyczuwalny duży luz po demontażu? Czy gniazdo sworznia jest dobrze oczyszczone z rdzy żeby nie trzeba było mocno pukać młotkiem przy wkładaniu? Montowałeś je w więcej niż jednym warsztacie? Dawaj więcej pikantnych szczegółów. Najłatwiej sprawdzić sworzeń na szarpaku lub czymś podobnym, gdy macasz lekko uszkodzony sworzeń palcami powinieneś czuć delikatny ruch kuli w gnieździe w przegubie kulowym. Mocno popsuty rusza się po napięciu wahacza czymkolwiek.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.