Xathrin Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Witam, Legacy IV H6 MY 04 280k przebiegu. Od pewnego czasu wydawało mi się, że wspomaganie kierownicy działa nierównomiernie w długich łagodnych łukach ale myślałem że mi się wydaje. Dzisiaj podczas postoju z włączonym silnikiem na parkingu zaobserwowałem ciekawą reakcje. Przy pewnym położeniu koła kierownicy (ok50 stopni w prawo) wspomaganie powoduje wyraźne ruchy (nie drganie ale tak około 10 cm) kierownicą w lewo i prawo. Miał ktoś coś takiego? Co to może być? Niby do tej pory nie wpływało na bezpieczeństwo czy komfort jazdy, ale nie chciałbym, żeby mi się nagle wspomaganie na zakręcie skończyło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 (edytowane) 33 minuty temu, Xathrin napisał: nie drganie ale tak około 10 cm Trochę dużo, chyba chodziło o 10 mm? Takich ojawów jak piszesz nie miałem, ale po wymianie płynu w układzie wspomagania, zanim się dobrze odpowietrzy, miałem takie jakby przeskakiwanie kierownicy wyczuwalne na postoju przy kręceniu kierownicą. Może to coś podobnego? Sprawdź przede wszystkim poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Trochę dziwne, że to tylko w pewnym położeniu kierownicy występuje, ale trzeba zacząć od rzeczy najprostszych. Edytowane 10 Listopada 2020 przez raci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan 5557 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Mogą zacinać się zaworki na pompie wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się