Xathrin Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 Witam, Legacy IV H6 MY 04 280k przebiegu. Od pewnego czasu wydawało mi się, że wspomaganie kierownicy działa nierównomiernie w długich łagodnych łukach ale myślałem że mi się wydaje. Dzisiaj podczas postoju z włączonym silnikiem na parkingu zaobserwowałem ciekawą reakcje. Przy pewnym położeniu koła kierownicy (ok50 stopni w prawo) wspomaganie powoduje wyraźne ruchy (nie drganie ale tak około 10 cm) kierownicą w lewo i prawo. Miał ktoś coś takiego? Co to może być? Niby do tej pory nie wpływało na bezpieczeństwo czy komfort jazdy, ale nie chciałbym, żeby mi się nagle wspomaganie na zakręcie skończyło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raci Posted November 10, 2020 Share Posted November 10, 2020 (edited) 33 minuty temu, Xathrin napisał: nie drganie ale tak około 10 cm Trochę dużo, chyba chodziło o 10 mm? Takich ojawów jak piszesz nie miałem, ale po wymianie płynu w układzie wspomagania, zanim się dobrze odpowietrzy, miałem takie jakby przeskakiwanie kierownicy wyczuwalne na postoju przy kręceniu kierownicą. Może to coś podobnego? Sprawdź przede wszystkim poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Trochę dziwne, że to tylko w pewnym położeniu kierownicy występuje, ale trzeba zacząć od rzeczy najprostszych. Edited November 10, 2020 by raci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan 5557 Posted November 15, 2020 Share Posted November 15, 2020 Mogą zacinać się zaworki na pompie wspomagania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now