Rafał Zaborowski Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Hej, Czytam od miesiaca forum i niestety nie znalazlem odpowiedzi. Mam obk 2008 xt w manualu, oczywiscie us. Kupilem, pojezdzilem 10k km i motor padl. Kupilem motor od imprezy wrx, zamontowany, ale przy montazu uwalone 3 na 4 sruby od pompy/egr, wiec egr wyciety. Wszystko podlaczone, auto odpala, wyskakuje tylko (o dziwo) jeden blad - sonda. Aczkolwiek mocy brak. Jest taki objaw, ze przy 4-5k rpm auto doslownie rzyga (slychac dlugostajne, glosne wyrzucanie powietrza, nie ssyk blowoffowy) powietrzem z DV. Zmienilem DV na blow od properfekt, zeby nie podpinac tej rury duzej od pompy tylko sam wezyk od podcisnienia, ale dalej jest to samo. Powietrze ucieka, turbina go chyba ma za malo. Na postoju - bez obciazen jakby ladniej pracuje i obroty ida do czerwonego. Przed remontem ladnie krecil do oporu, wiec wykluczam (chyba?) tematy typu restryktor. Uszczelki nowe, rura do turbo nowa, ewidentnie to powietrze ucieka przez bov. Nie robilem remapu, nie stroilem i nie wylaczalem bledow "na sztywno" (jeszcze:)). Mechanik sie poddaje, ja juz tez nie mam pomyslow. Mozliwe, ze to przez brak przeprogramowania po wyjeciu pompy/egr?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.