safari Posted November 7, 2020 Posted November 7, 2020 Po odkręceniu korka zawsze jest mega "ssanie" powietrza... chce to poprawić. Co zrobić i gdzie jest przyczyna tego ssania. Wiem, że z tyłu po prawej jest jakiś pochłaniacz zapachów, wężyki... gdzieś to tam się zapycha?? jak to udrożnić... sprawdzić, jak powinno być poprawnie. Problem jest taki, że odpala auto nie najlepiej na zimno.... na benzynie chodzi dobrze.... w okolicach przełanczania się na gaz (bi fuel) na gaz lub już na gazie gaśnie... potem jak się silnik dobrze rozgrzeje chodzi b. dobrze ale na wolnych obrotach nie równo (buja). Wymieniłem: świece na irydowe, wszystkie filtry, oleje, sprawdziłem kable, nowa sonda lambda.
Michał Zygmunt Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 U mnie również po otwarciu korka wlewu ssie powietrze. Jednak nic z tym nie robiłem. Stwierdziłem, że ten typ tak ma.
Farmer Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 11 minut temu, Michał Zygmunt napisał: U mnie również po otwarciu korka wlewu ssie powietrze. Jednak nic z tym nie robiłem. Stwierdziłem, że ten typ tak ma. Ten który tak niema, jest popsuty. 10 godzin temu, safari napisał: Problem jest taki, że odpala auto nie najlepiej na zimno.... na benzynie chodzi dobrze.... w okolicach przełanczania się na gaz (bi fuel) na gaz lub już na gazie gaśnie... potem jak się silnik dobrze rozgrzeje chodzi b. dobrze ale na wolnych obrotach nie równo (buja). Gdybam, bo przyczyn może być kilka. Zła regulacja instalacji LPG, zużyty reduktor lub wtryskiwacze.
ura_bus Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 1 godzinę temu, Farmer napisał: Gdybam, bo przyczyn może być kilka. Kilka to eufemizm , raczej całe mnóstwo. Problem z odpalaniem na zimno to jak ktoś wyżej pisał może być "zagazowany" dolot (brak powietrza w dolocie po jakimś czasie od wyłączenia silnika) przez nieszczelność membrany reduktora, która puszcza gaz do kolektora. Nierówna praca, gaśnięcie silnika itp., zacznij od dokładnego poszukiwania nieszczelności w dolocie (częsty przypadek to nieszczelności osadzenia króćców gazu w kolektorze) ale tu znowu całe mnóstwo innych "dziur" typu wszystkie węże podciśnień, odmy, itd. Generalnie dużo zabawy . Póki nie uszczelnisz dolotu nie ma co marzyć o prawidłowej pracy silnika i żadne "regulacje" LPG tu nie pomogą. Silnik musi najpierw prawidłowo pracować na PB żeby podchodzić do gazu. Pozdrawiam,
Panther Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 18 godzin temu, safari napisał: Po odkręceniu korka zawsze jest mega "ssanie" powietrza... chce to poprawić. Co zrobić i gdzie jest przyczyna tego ssania. Wiem, że z tyłu po prawej jest jakiś pochłaniacz zapachów, wężyki... gdzieś to tam się zapycha?? jak to udrożnić... sprawdzić, jak powinno być poprawnie. Problem jest taki, że odpala auto nie najlepiej na zimno.... na benzynie chodzi dobrze.... w okolicach przełanczania się na gaz (bi fuel) na gaz lub już na gazie gaśnie... potem jak się silnik dobrze rozgrzeje chodzi b. dobrze ale na wolnych obrotach nie równo (buja). Wymieniłem: świece na irydowe, wszystkie filtry, oleje, sprawdziłem kable, nowa sonda lambda. solenoid ...
Luku Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 W Lanosie mam dokładnie to samo, ale nie zawsze, ZWYKLE, też jak wyżej, stwierdziłem, że to normalka, zwłaszcza że na klapce jest napisane żeby uważać na wyziewy
dommarc Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 12 godzin temu, Farmer napisał: Ten który tak niema, jest popsuty. Dlaczego tak uważasz ? W moim FXT SG też tak było, może nie jakieś mega "ssanie" jak pisał @safari , ale było szczególnie jak prawie cały bak wyjeździłem. Zapytałem znajomego i w jego SF jest tak samo, więc może jednak TTTM
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.