Skocz do zawartości

Niższa kompresja po lewej stronie


kreon

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, kreon napisał:

Mechanicy twierdzą, że na 100% rozrząd ustawili prawidłowo. Ich przypuszczeniem może być winna jeszcze uszczelka pod głowicą, stąd spadek kompresji na całej lewej stronie.
Tylko w przypadku UPG powinno mi chyba wywalić płyn chłodzący, dymić mocno z wydechu, majonez pod korkiem oleju i/lub naczynia wyrównawczego, czy coś jeszcze?

No a co Ci powie ze zawalil robote i Cie na koszta naciagnol ... Jak kolega pisze ze na fb pojawil sie podobny przypadek to mam bardzo duze prawdopodobienstwo ze to on i tak jak kolega pisze on nie wie co robi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Maniek95 napisał:

Widziałem na grupie FB dokładnie ten sam problem w twoim aucie opisany przez mechanika. Wniosek jest taki że nie ma pojęcia co robi, może źle ustawili rozrząd że była taka kompresja. Jak wcześniej pracował w miarę ok to nie ma takiej możliwości żeby była taka niska kompresja. UPG też nie jest winne przy takim spadku kompresji zaraz po nagrzaniu wyrzuciło by płyn.

Co to za grupa? To sobie poczytam chociaż.

Edytowane przez kreon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kreon napisał:

Co to za grupa? To sobie poczytam chociaż.

Chyba to było Subaru Klub Polska nie pamiętam dokładnie ale jestem pewny że o tym czytałem, są też inne Graciarnia, Części itd myślę że warto dołączyć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym  dobrym ustawieniem rozrządu to też pewności nie masz np. w 2.5 na kole zębatym tym na wale są 2 znaki (kreska i strzałka - kilka zębów między nimi różnicy) i trzeba wiedzieć który znak to ten właściwy, na pasku rozrządu są znaki które też się muszą odpowiednio pokryć ze znakami na kołach a do tego jest podana kolejność jak się to zakłada. Szału nie ma - jest spokojnie do ogarnięcia ale jak się to zrobi tak jak w Astrze bo zawsze było dobrze to różnie może być.
Jak mają dokumentację do tego silnika i potrafią z niej korzystać to powinni to ogarnąć jak nie mają ... to jak bym im zakładać tej głowicy nie dał, to też trzeba widzieć jak zrobić (ogólnie procedura rodem ze 126p się nie bardzo sprawdza w tym wypadku :-) ) 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...