Skocz do zawartości

Poziom Obslugi Klientow Subaru Polska


ks

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że spokojnie można zrzucić na błąd pomiaru itp. Z zresztą fabryczne dane to też jakieś uśrednienie, nie mam pojęcia w jakich warunkach mierzone.

 

To było mierzone na hamowni jednoosiowej. Tył podobno stał na kobyłkach. W jaki sposób przelicza się wtedy takie wykresy to nie bardzo wiem.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

i tak mysle, ze wykresik warto bylo wsadzic na forum ........ przynajmniej widac, ze WRXa nie wart wkrecac powyzej 6000 tys. obrotow

 

Jakie masz uzasadnienie dla takiego stwierdzenia?

Bo wg. mnie jak najbardziej na 1 i 2 należy imprezę kręcić do odcięcia (7000).

Z 3 na 4 można zmienić chwilę wcześniej.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak mysle, ze wykresik warto bylo wsadzic na forum ........ przynajmniej widac, ze WRXa nie wart wkrecac powyzej 6000 tys. obrotow

 

Jakie masz uzasadnienie dla takiego stwierdzenia?

Bo wg. mnie jak najbardziej na 1 i 2 należy imprezę kręcić do odcięcia (7000).

Z 3 na 4 można zmienić chwilę wcześniej.

 

Pozdrawiam,

 

patrzac na wykres ..... masz Marcin pewnie racje hmmmmm ... po zmianie biegu na wyzszy obroty spadaja do zakresu z maks. moca i momentem .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak jak statek z jedną burtą , czołg z jedną gąsienicą (druga zdechła :twisted: ) czy jednonogi biegacz :mrgreen:

Pomiary prędkości osiąganych przez cytowane powyżej przykłady też nie będą w pełni miarodajne :evil:

Apropos - czy wiskoza mocno dymiła :?:

 

Zadziwiony

 

Korsarz

 

 

Legenda: powyższe przykłady mają sie nijak do jedookich korsarzy :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel Browaru: pomiar "power loss" dokonywany jest w KM (czy też kW); jego wartość nie jest zależna od silnika, lecz od układu napędowego.

 

Nie mam powodu, żeby się nie zgodzić, bo się na tym po prostu nie znam... Ale sobie tak myślę...

 

Jeżeli na przykład współczynnik tarcia tarcz sprzęgła będzie 0,999, to z 1 KM po drugiej stronie zrobi się 0,999 KM... Ale z 2 KM już tylko 1,998... Czyli strata jest proporcjonalna do mocy... Im większa moc, tym większa strata...

 

Ja wiem, że to jest w BAAARDZO dużym uproszczeniu, ale liczę, że Dyrekcja będzie w stanie bronić swojego stanowiska w inny sposób, niż wykazując nieścisłości w mojej argumentacji. W ostateczności mogę pogodzić się ze stwierdzeniem, że tak jest i już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Tak jest i już :wink:

 

A tak naprawdę, to chodzi to o coś innego. Używając przytoczonego przykładu Forester wolnossący powinien mieć mniejsze straty przy toczeniu się bez napędu silnikiem, albowiem ma mniejszą moc. Faktycznie, jeżeli nie wysprzęglimy, jego hamowanie silnikiem będzie większe ze względu na:

1. Wyższy stopień sprężania (większe opory wewnętrzne silnika)

2. Krótsze przełożenia

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...