PaniPeri Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Witam. Posiadam Subaru outback lll z silnikiem 2.5 benzyna +LPG automat. Autko z 2006 roku od niedawna w moim posiadaniu. Przy zakupie zauważalny był wyciek oleju ( podejrzewany był zimering wałka) . Jednak jest to grubsza zagadka. Przedwczoraj podczas miejskiej jazdy olej dosłownie,, wystrzelił z silnika". Auto szybko zatrzymałam i na lawecie wróciło do mnie do garażu. Po zdjęciu osłony rozrządu okazało się że to nie zimering wałka, tam zupełnie sucho. Olej leży na górze silnika, mokra prawa strona i oprskane wszystko po prawo. Nie widać też z góry pęknięcia na bloku... Ktos może miał podobna sytuację i może coś podpowiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Musiało coś z galerii olejowej wylecieć. Na górze bloku po prawej stronie jest korek. Obok bodajże jest odma. Mogła Ci też niefartownie strzelić UPG. Trzeba umyć silnik i dobrze obejrzeć co się mogło wydarzyć. W górnej części bloku bliżej skrzyni jest właśnie kanał zasilający głowice w olej. Właśnie w jego okolicy jest wspomniany korek. Kiedyś widziałem a YT jak w tym miejscu facet miał wkręcony króciec i manometr do pomiaru ciśnienia oleju. Zakładam że jeśli chodzi o magistralę olejowa w bloku to między różnymi silnikami EJ nie ma różnic. Masz 6 gniazd na śruby głowicy i siódmy otwór to właśnie kanał olejowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się