W3SP3 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Witam serdecznie wszystkich użytkowników! Jak w temacie, posiadam Subaru Imprezę GG 2001 silnik 1.6 95 km. Wiem, zaraz będzie komentarz jaki napotykam na każdym kroku, że przy tym silniki nie warto, szkoda pieniędzy, etc... Otóż chciałbym kompleksowo przerobić wydech, moje oczekiwania to jak najlepszy, najpiękniejszy dźwięk do uzyskania z tym silnikiem, sprawa mocy mnie nie interesuje. Aktualnie wydech jest orginalny plus świeżo założony tłumik końcowy MG Motorsport - na wolnych brzmienie mi odpowiada, jednakże poza tym za słabe wrażenia. Prosiłbym o polecenie co zmienić i na co (kolektor, tłumik środkowy, etc.). Jestem blady w tej materii, dopiero odnajduję się w temacie, więc proszę o wyrozumiałość. Z góry dziękuję za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wade Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Chyba nie będą odkrywczy ale największą robotę robi nierównoodległościowy kolektor wydechowy z Legacy I ewentualnie można taki samemu zrobić. Do tego szeroka pucha na końcu i dźwięk jak z WRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 30 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Dziękuję za odpowiedź. W międzyczasie w internecie odkryłem wątki z tym kolektorem i faktycznie może to być to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 30 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 (edytowane) Od razu idąc za ciosem zapytam, Górny Śląsk - ktoś może polecić miejsce gdzie dobrze przerobią kolektor? Jeśli nie uda się zdobyć z Legacy BC to jaki najlepiej do 1,6? Czy obecny przerabiać? Edytowane 30 Października 2020 przez W3SP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Możesz też kupić nowego gotowca za ok 900 zł, ale z jego pasowaniem bywa różnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 30 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Ok, można prosić jakiś namiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherman Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 https://turboworks.pl/product-pol-5915-Kolektor-wydechowy-Subaru-Impreza-95-05-Bez-Turbo.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kejb Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Parę lat temu chłopak na olx się ogłaszał. Chyba 400 zł płaciłem za gotowy kolektor. Poszukaj , może nadal robiWysłane z mojego M2004J19C przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 30 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Niestety nie ma żadnego ogłoszenia odnośnie przeróbek. Co do Turboworks, towar będzie dostępny najwcześniej za 1,5 miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Od razu idąc za ciosem zapytam, Górny Śląsk - ktoś może polecić miejsce gdzie dobrze przerobią kolektor? Jeśli nie uda się zdobyć z Legacy BC to jaki najlepiej do 1,6? Czy obecny przerabiać?Przejrzyj temat o bulgocie, ostatnie parę stron. Ktoś z okolic Cieszyna robił przeróbki, parę samochodów od niego wyjechało.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Te za 4 stówki to pewnie "makulowe". Te pierwsze potrafiły czasem pęknąć (mam taki w forku, po drobnych modyfikacjach już nie pęka ), potem wstawił łączniki elastyczne i pierwsza liga było. Kolektor z BC to obecnie rarytas. Raz, że zdążyły zgnić to mają ten swój nieszczęsny kat którego trudno zastąpić. Do tego jakiś wieś WMsport i musi buczeć. U mnie tak było z uszkodzonym katalizatorem i brakiem środkowego: Zachowując kat albo mając jakiś sensowny środkowy tłumik bulgot jest głebszy i tak nie charczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 31 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Ewemarkam, dzięki serdeczne za pomoc, temat będzie opanowany Będę też wymieniał środkowy. Ktoś ma coś do polecenia? Warto wziąć coś tańszego? Jak wspominałem końcowy jest już mg Motorsport, nie wiem czy jest sens brać od nich środkowy za ponad 600 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2020 Warto tańszy, AWG jest bardzo w porządku. Glasspack od Magnaflow jest droższy, ale to też dobry tłumik. Im dłuższy tym oczywiście lepiej tłumi. Wystarczy Ci to spokojnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W3SP3 Opublikowano 8 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2020 Myślę, że temat można zamknąć. Dzięki Waszej pomocy temat właściwie opanowany. W wątku "co zrobić żeby Subaru n/a bulgotało" opiszę szerzej i postaram się wrzucić materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się