Kiwi 4ester Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Witam. Nie wiem czy kiepsko szukałem czy co, ale większość to było o swapie na tarcze. Czy ktoś u siebie wymieniał bębny na nowe? Jakiej firmy? Okładziny - też? Może warto od razu te wszystkie sprężyny wymienić? Cylinderek też? Czekam na opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scoobie24 Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 Warto spojrzeć do środka ile zostało jeszcze okładzin, cylinderek raczej wtedy gdy pod gumowymi osłonami widać płyn. Jeśli by bęben nie chciał zejść rękami jest tam gwint do wkręcenia śruby chyba m8 i wtedy wyłazi. U mnie przy 340k km oryginalne okładziny i jeszcze ich sporo więc wątpie żebyś musiał zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 10 minut temu, scoobie24 napisał: Warto spojrzeć do środka ile zostało jeszcze okładzin, cylinderek raczej wtedy gdy pod gumowymi osłonami widać płyn. Jeśli by bęben nie chciał zejść rękami jest tam gwint do wkręcenia śruby chyba m8 i wtedy wyłazi. U mnie przy 340k km oryginalne okładziny i jeszcze ich sporo więc wątpie żebyś musiał zmieniać. Ok, czyli bębny do rewizji ewentualnie w piach i malowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 u mnie przebieg prawie 200k i okładziny były do wymiany tylko nie wiem czy jeździły od nowości czy już były wymieniane przede mna, sprawdz też czy cały mechanizm działa prawidłowo. U mnie przy przeglądzie wyszło że tylne hamulce ściskają sięprzy naciśnięciu pedału hamulaca ale jakby nie miały siły ale na razie nie wiem czy to wina cylinderków czy starego płynu hamulcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 28 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 @mattipk płyn to z automatu będzie na nowy wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 28 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2020 no mój mechanik z jakichś powodów tego nie zrobił albo mi o tym nie powiedział na razie hamuje i nic złego się nie dzieje daltego zaczekam do następnej wizyty. Ale zgadzam się, że taka naprawa powinna być kompleksowa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Na bębnie jest wybity rozmiar i max zużycie, trzeba zmierzyć w środku suwmiarką (nie przy rancie), jeżeli będzie poza tolerancją (a tej jest niewiele) to mogą hamulce fiksować. Jeżeli bębny do wymiany, to szczęki obowiązkowo też, plus najlepiej nowe sprężynki i wyczyścić samoregulatory. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 2 godziny temu, st981777 napisał: Na bębnie jest wybity rozmiar i max zużycie, trzeba zmierzyć w środku suwmiarką (nie przy rancie), jeżeli będzie poza tolerancją (a tej jest niewiele) to mogą hamulce fiksować. Jeżeli bębny do wymiany, to szczęki obowiązkowo też, plus najlepiej nowe sprężynki i wyczyścić samoregulatory. Tak właśnie myślę, czy by po prostu wszystkiego nie dać nowego. Po 15 latach i 310k+ chyba zasługuje na to, a spokój na kolejne 15 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się