makos89 Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 19 minut temu, ewemarkam napisał: Wymieniałem przewody to co by nie kapało to nałożyłem na przewód ten przy karoserii kapturek z odppwietrznika zacisku. Może na dłuższy okres czasu też wystarczy. No tak 2-3 dni aż zaciski się zrobią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 pacjent: GH 08 wyje przy skręcaniu kierownicą, zwłaszcza przy maksymalnym skręcie, pompa po oddaniu do regeneracji wróciła z notatką, że wszystko jest z nią okay, nie kwalifikowała się do regeneracji, układ wygląda na odpowietrzony.. co to może być poza tym? jakaś nieszczelność na przewodach? nie mam pojęcia jak to diagnozować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 No tak 2-3 dni aż zaciski się zrobią.Może wystarczy. Nie wiem szczerze. Generalnie jeśli nie spadnie to powinien trzymać płyn przez te parę dni. Nie znam innego sposobu na to. Może jest jakies profi rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makos89 Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 31 minut temu, 1uq napisał: pacjent: GH 08 wyje przy skręcaniu kierownicą, zwłaszcza przy maksymalnym skręcie, pompa po oddaniu do regeneracji wróciła z notatką, że wszystko jest z nią okay, nie kwalifikowała się do regeneracji, układ wygląda na odpowietrzony.. co to może być poza tym? jakaś nieszczelność na przewodach? nie mam pojęcia jak to diagnozować Przy maksymalnym skręcie i końcowym oporze to normalne że wyje ale przy delikatnym - coś na bank nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 24 minuty temu, makos89 napisał: Przy maksymalnym skręcie i końcowym oporze to normalne że wyje ale przy delikatnym - coś na bank nie tak. nawet Pan Andrzej mechanik stwierdził, że coś jest nie tak, ale serio nie wie co, strzela w przewody, ale nie chciał rozbierać całej instalacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 17 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2021 Złe odpowietrzenie układu? Płyn wymieniony na nowy i procedura kręcenia od oporu do oporu na podnośniku zrobiona? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 18 godzin temu, artaa napisał: Złe odpowietrzenie układu? Płyn wymieniony na nowy i procedura kręcenia od oporu do oporu na podnośniku zrobiona? nie wiem, więc zakładam, że nie, jest to coś od czego muszę zacząć w takim razie, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 nie wiem, więc zakładam, że nie, jest to coś od czego muszę zacząć w takim razie, dziękiA płyn nie jest spieniony? Zobacz jak wygląda w zbiorniku zwłaszcza przy maksymalnym skręcie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 1 godzinę temu, ewemarkam napisał: 2 godziny temu, 1uq napisał: nie wiem, więc zakładam, że nie, jest to coś od czego muszę zacząć w takim razie, dzięki A płyn nie jest spieniony? Zobacz jak wygląda w zbiorniku zwłaszcza przy maksymalnym skręcie. sprawdziłem, wygląda normalnie, nawet przy maksymalnym skręcie się nie pieni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 sprawdziłem, wygląda normalnie, nawet przy maksymalnym skręcie się nie pieniA ten nie sławny oring na powrocie sprawdzony? To mi jeszcze do głowy przychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 28 minut temu, ewemarkam napisał: Godzinę temu, 1uq napisał: sprawdziłem, wygląda normalnie, nawet przy maksymalnym skręcie się nie pieni A ten nie sławny oring na powrocie sprawdzony? To mi jeszcze do głowy przychodzi. znowu założę że nie, bo nie wiem, znalazłem jakieś zdjęcia, że to ten ale da się tam dobrac nie rozbierając połowy samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 Na górze go masz:) bez problemu go wymienisz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 W dniu 18.10.2021 o 21:16, ewemarkam napisał: Na górze go masz:) bez problemu go wymienisz. https://allegro.pl/oferta/oring-pompy-wspomagania-subaru-impreza-sti-08-17-11221440864 w dokumentacji mam 34439AE020 na alledrogo 34439FG000 to ten sam oring ale od STi, różnią się jakoś, czy po prostu to taka sama część? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Różnią się rozmiarem. To nie ta sama cześć Ty masz mieć: 17.6X2.2, według tego co podajesz. Natomiast ten drugi: 16.6X 1.9 Wymiary to średnica wewnętrzna x grubość. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 ok, dopiero jak wysłałem to się pochyliłem nad wymiarami, wielki inżynier dzięki za zwrócenie uwagi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makos89 Opublikowano 23 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2021 Ma ktoś na szybko zdjęcie subaru impreza GG jak wygląda karoseria pod kanapą? Chodzi o montaż pasów 3 punktowych... czy jest do czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luku Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 uszczelkę mam, ale jeszcze nie wymieniłem bo nie mam kiedy, natomiast inna ciekawa historia.. uwaga GH: kamera cofania działa, ale przy wyłączonych światłach, jak tylko włączę chociaż pozycyjne (1 klik) to pokazuje "brak sygnału". wiem, że kamera uruchamia się w tym samym momencie co światło wstecznego, i teraz pytanko, czy któryś przewód zasilania jest taki, że się rozłącza przy włączonych światłach? wiem, abstrakcja, ale zupełnie nie rozumiem o co tu chodzi, może muszę inaczej spiąć zasilanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 4 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2021 Dobry, Pany czy felgi 15" z ET35 podejdą do Lanosa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conrad Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 12 godzin temu, thomson0073 napisał: Dobry, Pany czy felgi 15" z ET35 podejdą do Lanosa? Poniższy link powinien pomóc: https://www.wheel-size.com/size/subaru/impreza/2010/#sel=56:4,56:4 wg tabeli felgi 15" dopuszczają z silnikami benzynowymi 1.5 i 2.0: 6Jx15 ET48 ET35 to bardzo duża różnica wartość osadzenia felgi względem zalecanych wymiarów OEM. Wygląda, że wejść wejdą (dla w/w wersji silnikowych), ale w tym przypadku pogorszy się kierowalność auta, zawłaszcza przy jeździe na wprost i większych prędkościach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makos89 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Jakie żarówki siedzą w 3 świetle stop w Hawk kombii? Po środku mam przepalone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Żarówka w21/5w 12v Z jednym żarnikiem. Wygląda jak pozycyjna przednia tylko taka większa z 5 razy Edytowane 11 Grudnia 2021 przez Alkanick 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panbenonium Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 Jakiej długości są seryjne szpilki z tyłu w WRX GD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mayki Opublikowano 11 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2021 U mnie w Wagonie GD katalog podaje że są: 28055AA003 i na jakiejś stronie pisze że jest to: długość całkowita: 46,9 mm długość do podkładki: 41,3 mm długość gwintu: 24,8 mm długość frezu radełka: 7,3 mm średnica gwintu: 11,8 mm średnica frezu: 14,4 mm ale nie wiem na 100% czy tak jest faktycznie z tymi wymiarami 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelenbp Opublikowano 12 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Pytanko mam. Impreza gf, 98r., 2.0T, ej20g, 211 w serii dużo zabawy, grzebaniny by włożyć ej205 z gd? Wsio by było silnik, wiązka, komp, kolektory, turbo. Jak to by wyglądało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 13 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Jak w tytule: szybkie pytanie: czy przewody wspomagania od S-Turbo albo od WRX EJ205 podejdą do Imprezy GT z tym samym silnikiem? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się