Mikołaj Otremba 1 Posted October 27, 2020 Author Share Posted October 27, 2020 11 godzin temu, diuk napisał: aha, jeszcze jedno - @Mikołaj Otremba - jeśli już zrobisz obliczenia i bilans wyjdzie na minus to absolutnie nie wsiadaj i nie rób jazd testowych w GT nawet na prawym fotelu - mi tak zrobili (kolega) i po takiej jeździe wszystkie obliczenia wzięły w łeb Jeździłem już na fotelu pasażera WRX'em 400 konnym i to był szok Link to post Share on other sites
DETT 790 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 W dniu 27.10.2020 o 20:34, Mikołaj Otremba napisał: A co do Legacy jedyne które mi się podoba w miarę to B4, tyle że to już nie to samo :/ Przemyśl to jeszcze dobrze. Czy za mało charakteru jeszcze? Link to post Share on other sites
diuk 87 Posted October 28, 2020 Share Posted October 28, 2020 jeśli koledze bardziej pasuje Impreza to niech szuka Imprezy. koszty raczej grają rolę więc wystarczy rozglądnąć się za jakimś w miarę trzymającym stan blacharski modelem GC/GF wolnossącym, zmienić przedni zderzak, poszukać maski z wlotem, parę lotek z GF (jeśli to będzie kombi) i może nie będzie to tak jeżdzić, ale wyglądem będzie bardzo blisko do GT ponadto sam Kuzi podobno zapytany co bardziej woli; 30KM więcej czy 30kg mniej stwierdził, że to drugie, no to jak nic pasuje lekkie GC/GF Subaru im starsze tym bardziej niezawodne, więc jeśli tylko blacha wytrzyma to GC będzie bardzo dobre na pierwszy wózek, a jak popada śnieg to można pobawić się 4x4 bez względu na brak mocy Mikołaj - szukaj zdrowego wolnossącego GC/GF Link to post Share on other sites
Mikołaj Otremba 1 Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Dziękuje za odpowiedz Rozumiem że głównie patrzeć po blacharce? Link to post Share on other sites
aflinta 2811 Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 15 godzin temu, diuk napisał: ponadto sam Kuzi podobno zapytany co bardziej woli; 30KM więcej czy 30kg mniej stwierdził, że to drugie Jak się ma 300 KM ze sporym momentem (turbo) i 1200 kg auta, to wiadomo, że lepiej mieć 30 kg mniej niż 30 KM więcej. Zupełnie inaczej to wygląda jak się ma 1500 kg blachy i tylko 150 KM z 200 Nm gdzieś w górnych rejestrach Link to post Share on other sites
turdziGT 1363 Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 9 godzin temu, Mikołaj Otremba napisał: Dziękuje za odpowiedz Rozumiem że głównie patrzeć po blacharce? Wszystko. Im lepsze auto znajdziesz tym Wieksza szansa ze ze mniej dołożysz bo o tym zeby nie dokładać możesz zapomniec pytanie tylko ile i kiedy. Nawet najmłodsze GTekimto juz leciwe auta ktore były używane ciezko. Tak na dobra sprawe to musisz byc nastawiony ze moze paść wszystko od blachy przez mechanikę. Nawet auta po blacharce tez juz zawsze bedą gnić wcześnie czy pózniej. Jezeli ktos robił silnik i sa papiery na to to jest. Jakaś gwarancja ze troche wytrzyma ale tez nie konieczne bo ważne kto gdzie i jak. To samo skrzynia która jest słaba. Ogolnie jak automat jeszcze służyć jako daily to słaby pomysł jak ktos tu juz pisał bo zazwyczaj jak cos pada to automuziemione na pare dni lub tygodni. Aaa i nie słuchaj bzdur o spalaniu. Jak nie paluszesz to da radę zejść spokojnie ponizej 10L przy spokojnej jeździe. Ja moim robiłem to wielokrotnie a wcale nie jezdziem wolno. Link to post Share on other sites
1uq 313 Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 mam 2 litrowe wolnossące GH, jestem bliżej 10.5 niż 11 / 100, ale większość po mieście niż w trasach i też mam trochę ciężką nogę. Nie ma co demonizować spalania Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now