Jump to content

Recommended Posts

Koledzy, pojawił się problem pacjent to wrx 2002 seryjnie 225 KM aktualnie 300.

samochod jeździł pięknie bez awaryjnie ma przebieg poniżej 200 tys i jest po remoncie silnika 20 tys km temu. 3 pętla na torze łuk drogi bez żadnych słyszalnych dźwięków silnika auto wyraźnie słabnie jakby zabrakło mu paliwa po czym gaśnie i już nie odpala. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki widoczne kostki itp. Wyjęta pompa paliwa z baku podpięta „na krótko” kręci normalnie. Zdjąłem waż który wchodzi do filtra paliwa pod maską i nie daje on paliwa ... co jest po drodze i gdzie to znajdę ? ( czy może jakiś inny waż zdjąć aby wykluczyć pompę ?)
drugie podejrzenie to wyświetlił się błąd czujnik położenia wałka rozrządu chwile przed awaria diagnozowany na bierząco ale czasem się zapałał tez wcześniej , z wypiętym czujnikiem tez nie odpala. 
Czy istnieje zależność pomiędzy podawaniem paliwa i prawidłową pracę pompy a czujnikiem położenia wału ? 

Edited by Michałwrx2002
Link to post
Share on other sites

Problem jest w tym, że pompa nie podaje paliwa. Ale podłączona na krótko, działa. Z kluczyka już nie.

( czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony i nic ) 

Link to post
Share on other sites

mialem kiedys podobny efekt jak nieudolny mechanik zle zainstalowal mi w GT nowa pompe paliwa, na dluzszym luku w prawo z reguly na 3cim biegu odcinalo paliwo tak ze silnik potrafil zgasnac (przy wysprzegleniu)

zmienilem mechanika, nowy mechanik poprawnie zalozyl pompe paliwa i od tej pory juz dziala

Link to post
Share on other sites

Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi:facepalm: Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę 

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, diuk napisał:

 mialem kiedys podobny efekt jak nieudolny mechanik zle zainstalowal mi w GT nowa pompe paliwa, na dluzszym luku w prawo z reguly na 3cim biegu odcinalo paliwo tak ze silnik potrafil zgasnac (przy wysprzegleniu)

zmienilem mechanika, nowy mechanik poprawnie zalozyl pompe paliwa i od tej pory juz dziala

No właśnie stało się to na długim łuku ale w lewo :) i tez na 3 biegu

pompe wyjąłem włożyłem jeszcze raz ( na pompie jest prowizoryczny koszyk  który powoduje ze właśnie na łuku drogi paliwo pomimo małego stanu ciagle jest wokół pompy równomiernie ) ja już jestem głupi szukam również przyczyny w systemie odcinania zapłonu

 

E861162C-8FF4-4931-8DB0-417B93EAAC58.jpeg

Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, forri napisał:

Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi:facepalm: Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę 

Na pewno sprawdzę, dzięki !!!

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...