Michałwrx2002 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Koledzy, pojawił się problem pacjent to wrx 2002 seryjnie 225 KM aktualnie 300. samochod jeździł pięknie bez awaryjnie ma przebieg poniżej 200 tys i jest po remoncie silnika 20 tys km temu. 3 pętla na torze łuk drogi bez żadnych słyszalnych dźwięków silnika auto wyraźnie słabnie jakby zabrakło mu paliwa po czym gaśnie i już nie odpala. Sprawdzone wszystkie bezpieczniki widoczne kostki itp. Wyjęta pompa paliwa z baku podpięta „na krótko” kręci normalnie. Zdjąłem waż który wchodzi do filtra paliwa pod maską i nie daje on paliwa ... co jest po drodze i gdzie to znajdę ? ( czy może jakiś inny waż zdjąć aby wykluczyć pompę ?) drugie podejrzenie to wyświetlił się błąd czujnik położenia wałka rozrządu chwile przed awaria diagnozowany na bierząco ale czasem się zapałał tez wcześniej , z wypiętym czujnikiem tez nie odpala. Czy istnieje zależność pomiędzy podawaniem paliwa i prawidłową pracę pompy a czujnikiem położenia wału ?
ewemarkam Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 Był tu kiedyś na forum temat. Właśnie zatkał się wąż paliwowy na drodze od pompy do filtra.
Michałwrx2002 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 Problem jest w tym, że pompa nie podaje paliwa. Ale podłączona na krótko, działa. Z kluczyka już nie. ( czujnik położenia wałka rozrządu wymieniony i nic )
ewemarkam Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 W WRX'ie jest chyba sterownik pompy. Chyba w bagażniku gdzieś.
diuk Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 mialem kiedys podobny efekt jak nieudolny mechanik zle zainstalowal mi w GT nowa pompe paliwa, na dluzszym luku w prawo z reguly na 3cim biegu odcinalo paliwo tak ze silnik potrafil zgasnac (przy wysprzegleniu) zmienilem mechanika, nowy mechanik poprawnie zalozyl pompe paliwa i od tej pory juz dziala
forri Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę
Michałwrx2002 Opublikowano 24 Października 2020 Autor Opublikowano 24 Października 2020 17 godzin temu, diuk napisał: mialem kiedys podobny efekt jak nieudolny mechanik zle zainstalowal mi w GT nowa pompe paliwa, na dluzszym luku w prawo z reguly na 3cim biegu odcinalo paliwo tak ze silnik potrafil zgasnac (przy wysprzegleniu) zmienilem mechanika, nowy mechanik poprawnie zalozyl pompe paliwa i od tej pory juz dziala No właśnie stało się to na długim łuku ale w lewo :) i tez na 3 biegu pompe wyjąłem włożyłem jeszcze raz ( na pompie jest prowizoryczny koszyk który powoduje ze właśnie na łuku drogi paliwo pomimo małego stanu ciagle jest wokół pompy równomiernie ) ja już jestem głupi szukam również przyczyny w systemie odcinania zapłonu
Michałwrx2002 Opublikowano 24 Października 2020 Autor Opublikowano 24 Października 2020 13 godzin temu, forri napisał: Sprawdź kostkę na baku- tą która wystaje ze zbiornika. Męczyłem się z nieodpalającym WRX dwa miechy zanim doszedłem o co chodzi Na odpalonym delikatnie podociskaj tę kostkę i jak usłyszysz jak pompa przestaje pracować to masz przyczynę Na pewno sprawdzę, dzięki !!!
Michałwrx2002 Opublikowano 25 Października 2020 Autor Opublikowano 25 Października 2020 W dniu 23.10.2020 o 22:20, ewemarkam napisał: W WRX'ie jest chyba sterownik pompy. Chyba w bagażniku gdzieś. Dzięki jutro to zostanie sprawdzone
Michałwrx2002 Opublikowano 26 Października 2020 Autor Opublikowano 26 Października 2020 Dziękuje wszystkim za pomoc ... bezpiecznik był jednak przyczyną
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.