markoklima Posted October 21, 2020 Posted October 21, 2020 Witam, chciałbym zaznaczyć, że nie zależnie na jakim paliwie jedziemy, świece i regulacja zaworów była zrobiona. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Problem wyglada następujące, podczas jazdy gdy wciśniemy pedał gazu do końca skrzynia nie zmieni biegu póki nie popuścimy pedału gazu lub ręcznie nie wymusimy zmiany. Podczas jazdy np. autostradą auto jedzie max 140-150 jakby był pod dużym obciążeniem, zjeżdżając z góry rozpędzi się do 160 a później znowu zwalnia do 140, podczas podjazdu pod wzniesienie zwalnia nawet do 100-110.
ewemarkam Posted October 21, 2020 Posted October 21, 2020 5 godzin temu, markoklima napisał: Witam, chciałbym zaznaczyć, że nie zależnie na jakim paliwie jedziemy, świece i regulacja zaworów była zrobiona. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Problem wyglada następujące, podczas jazdy gdy wciśniemy pedał gazu do końca skrzynia nie zmieni biegu póki nie popuścimy pedału gazu lub ręcznie nie wymusimy zmiany. Podczas jazdy np. autostradą auto jedzie max 140-150 jakby był pod dużym obciążeniem, zjeżdżając z góry rozpędzi się do 160 a później znowu zwalnia do 140, podczas podjazdu pod wzniesienie zwalnia nawet do 100-110. Mam wrażenie że nie domaga czujnik położenia przepustnicy. Przemierz go czy podaje równomiernie bez skoków napięcie. Czujnik TPS, odpowiada m.in za przerzucanie biegów. Sprawdź czy przepustnica wychyla się w pełnym zakresie. Oraz czy dobrze działa sam pedał gazu. Przepustnice masz na linkę czy bez? Jak bez to do sprawdzenia jeszcze sam czujnik na pedale gazu.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.