Dragofor Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 (edited) Witam, mam problem z autem znajomego OBK 2,5 at 2004 r jak się nie mylę. Jakiś dziwnym trafem "poluzowala" się nakrętka regulacyjna mechanizmu różnicowego przedniego prawa można ją palcami ruszać lewo i prawo oczywiście grzebień ustalający na miejscu , dodatkowo ta nakrętka delikatnie wchodzi w środek-rusza się. Czy ktoś miał taki przypadek zamówiłem już nakrętkę i łożysko uszczelniacz i oring muszę jeszcze zajrzeć do drugiej strony. Bieżnia zew obraca się w nakrętce bieżnia wew z rolkami obraca się na mechanizmie WTF? Przecież tak nie powinno być. Czy się mylę? Brak śladów uszkodzenia łożyska? Chyba że drugie padło ale olej czysty. Pozdrawiam Edited October 20, 2020 by Dragofor Link to comment Share on other sites More sharing options...
ir3n3usz Posted October 20, 2020 Share Posted October 20, 2020 (edited) Bieżnia zewnętrzna łożyska ma prawo obracać się w nakrętce, bo NIE jest pasowana na wcisk, natomiast wewnętrzna jest pasowana na wcisk na korpus przekładni głównej. Jeśli wewnętrzna obraca się, tzn. że bieżnia albo dyfer pod bieżnią jest wytarty. Zewnętrzna bieżnia po włożeniu w nakrętkę zwykle daje się obracać palcami, a po obróceniu nakrętki czasami nawet samoczynnie potrafi wypaść, bo jest minimalny luz i tak ma być. Z tego co napisałeś wynika, że wytarte jest miejsce osadzenia łożyska na dyferku dlatego obraca się wszystko razem. Obawiam się, że wymiana samego łożyska nie będzie wystarczająca. Edited October 20, 2020 by ir3n3usz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now